Ik kan alle sporten nog doen. Ook wel voetballen, maar het geen waar ik goed in was was onverwachte steekpasjes, dribbelen und kappen en draaien. En dat kan ik allemaal niet meer optimaal met mijn knie. Dus dan maar stoppen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Knieën gaan altijd zo snel stuk... Mijn vader kon ook vanaf zijn 20e al bijna niet meer sporten vanwege zijn knie.
Goede stijl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan alle sporten nog doen. Ook wel voetballen, maar het geen waar ik goed in was was onverwachte steekpasjes, dribbelen und kappen en draaien. En dat kan ik allemaal niet meer optimaal met mijn knie. Dus dan maar stoppen.
Join the club. 2 gereviseerde knieën hier. Nu was ik al jaren met voetbal gekapt maar nu zit skateboarden er ook niet meer in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan alle sporten nog doen. Ook wel voetballen, maar het geen waar ik goed in was was onverwachte steekpasjes, dribbelen und kappen en draaien. En dat kan ik allemaal niet meer optimaal met mijn knie. Dus dan maar stoppen.
Mensen en leeftijden niet apart kunnen zienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat allebei 16 jarige meisjes.
Nee klopt, ik moet vergeleken worden met mensen op hoog niveauquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet het geen eerlijke vergelijking voor jou
Dat is het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mensen en leeftijden niet apart kunnen zien
Heb ander half jaar stoer gedaan in de sportschool, daarna wat vetjes gekweekt (gaat verdomd hard als je lichaam gewend is gewichten te pompen) en ben nu aan het hardlopen om dat er weer af te krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goede stijl.
Maar hou je je conditie nog wel op pijl of sport je helemaal niet meer?
Altijd verliezen is toch niet leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee klopt, ik moet vergeleken worden met mensen op hoog niveau
Rook zequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik rook nog een joint en daarna slapen
Dat risico lopen die mensen om met zoiets beeldschoons en goddelijks als mij vergeleken te wordenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Altijd verliezen is toch niet leuk
16.quote:
Ik ben echt 16.quote:
Pff, win ik nog met m'n badjas aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat risico lopen die mensen om met zoiets beeldschoons en goddelijks als mij vergeleken te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |