grquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij en Snowbells compleet autistisch zijn of gewoon een beetje verblind zijn door een zekere vorm van haat richting iemand op een internetforum, maar ik kwam hier gewoon binnen met 'hall0n'. Nu met iets erachter, maar dat was de eerste keer niet zo. Jullie zijn de eerste die een echte kutreactie plaatsen en daarmee 'de sfeer' verpesten.
Ik vind het eigenlijk wel grappig hoe ik hier kinderachtig wordt genoemd door uitgerekend de 2 hier die iets niet gewoon naast zich neer willen leggen terwijl ik in eerste instantie hier ook gewoon kom om met mensen te praten. Je hoeft me niet te mogen, van mijn part haat je me en hoop je elke dag opnieuw dat ik per ongeluk op uitloggen klik en mijn wachtwoord ben vergeten, maar met mensen als Typisch en LittleBrownie praten is wel gezellig zo nu en dan. Dat doe ik dan ook gewoon.
gr gr x henk
Ik, als AZ'er, ben het daar redelijk volledig mee eens.quote:
Posten in de FUT-reeks. Er zijn verdacht veel nieuwe users weer.quote:
Ga je mee naar het stadion, naar de club van rood en wit. Zoek een plaatsje in de zon waar je zo gezellig zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik, als AZ'er, ben het daar redelijk volledig mee eens.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Feyenoord
Rotterdam
Voetbal
Voetballende jongens
Tjappies
Kuifjes
Gel
alto'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Feyenoord
Rotterdam
Voetbal
Voetballende jongens
Tjappies
Kuifjes
Gel
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Feyenoord
Rotterdam
Voetbal
Voetballende jongens
Tjappies
Kuifjes
Gel
Alto'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
alto's
Ik had graag nog kunnen voetballen.
rip
Hoezo kun je dat niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
alto's
Ik had graag nog kunnen voetballen.
rip
Hoop dat je weer eng droomt over geesten en levende doden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alto's. Eens met klacht.
Lekker voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop dat je weer eng droomt over geesten en levende doden.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop dat je weer eng droomt over geesten en levende doden.Waarom haal je mij en krul telkens door elkaar hommoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, moet wel even gaan slapen nu anders kom ik m'n bed niet uit morgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Posten in de FUT-reeks. Er zijn verdacht veel nieuwe users weer.
Hoe gaat het met je?
Telkens? 2 keer ofzo laatste week. Valt mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom haal je mij en krul telkens door elkaar hommo
Knieën gaan altijd zo snel stuk... Mijn vader kon ook vanaf zijn 20e al bijna niet meer sporten vanwege zijn knie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kapotte knie man. Tegenstander kon mijn bazigheid op het middenveld niet handelen.
welterusten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Prima, moet wel even gaan slapen nu anders kom ik m'n bed niet uit morgen
Te vaakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Telkens? 2 keer ofzo laatste week. Valt mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |