Ze stellen zich aan. Ligt aan de leeftijd, maar daar weet jij alles van natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
privégegevens.
2 keer haar echte naam gebruikt.
Van krul snap ik er alleen helemaal geen zak van, maar dat zal wel meisjes zijn die elkaar steunen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze stellen zich aan. Ligt aan de leeftijd, maar daar weet jij alles van natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze stellen zich aan. Ligt aan de leeftijd, maar daar weet jij alles van natuurlijk.
Like said, ik ken je verder niet dus vind het ook allemaal wel best totdat het tegendeel bewezen is. Krul doet ook wel eens moeilijk tegen mij maar dat zal wel aan die blauwe streep rechts van de post komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
privégegevens.
Van krul snap ik er alleen helemaal geen zak van, maar dat zal wel meisjes zijn die elkaar steunen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Sims. Badjaschillen. Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
nog wat leuks gedaan vanavond snowie?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sims. Badjaschillen. Ja.
En jij?
Ah, het effect wat vrouwen en drank gemeen hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik heb bezoek gehad van een dame en nu ben ik een beetje fucked up.
Niet eens op de 'goede' manier deze keer man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, het effect wat vrouwen en drank gemeen hebben.
Je ex?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik heb bezoek gehad van een dame en nu ben ik een beetje fucked up.
Ik vind je gewoon een kut userquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
privégegevens.
Een reden graag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een kut user
quote:
Ik ken het broeder. They can fuck with your mind quite easily.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet eens op de 'goede' manier deze keer man.
Vrouwen mogen je of mogen je niet, ze hebben er verder geen reden voor (nodig voor zichzelf).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo bam, nog een wijsheid op je beeldscherm. Kan gewoon.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen mogen je of mogen je niet, ze hebben er verder geen reden voor (nodig voor zichzelf).Vervang vrouwen maar door mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo bam, nog een wijsheid op je beeldscherm. Kan gewoon.![]()
Ze fuckt met haar eigen brein eerder. Dat klinkt nasty.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ken het broeder. They can fuck with your mind quite easily.
Samen maar even een joint roken?
Constatering:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rot gewoon op ipv van de sfeer hier te verpesten met je kinderachtige postgedrag.
Ik weet niet of jij en Snowbells compleet autistisch zijn of gewoon een beetje verblind zijn door een zekere vorm van haat richting iemand op een internetforum, maar ik kwam hier gewoon binnen met 'hall0nquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Rot gewoon op ipv van de sfeer hier te verpesten met je kinderachtige postgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |