Snowbells mag mij niet zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hola![]()
Ooit onaardige stoners gezien dan?
Kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ken je nog wel hoor. Jij zat toen eerst ook altijd in de B&H Nachtbagger toch?
Die ruzies met partyboy toen.quote:
Dit, het is geen nieuwe NB hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef Snowbells het volgende:
Bakkert ga gewoon naar onz nachtbagger
2 vrouwen in dit topique en ze moeten je allebei niet. Wat heb jij op je kerfstok?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Snowbells mag mij niet zo.
Ik bedoelde ook niet dat iemand een onaardig persoon is op zich.
het is een slowchat. Ik heb wel eens wiet gerookt, dus ik heb het volste recht om hier lekker te posten zolang ik dat wil, als de inhoud maar niet banwaardig is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit, het is geen nieuwe NB hier
Irritant zijn, privegegevens rondstrooien. Geen waarde toevoegen. Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
2 vrouwen in dit topique en ze moeten je allebei niet. Wat heb jij op je kerfstok?
Ik denk dat al die dingen alleen maar zijn ontstaan door het 2e punt wat je daar noemt. Je zoekt extra redenen om me niet te mogen. Dat is je goed recht, maar je bereikt er verder vrij weinig mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Irritant zijn, privegegevens rondstrooien. Geen waarde toevoegen. Ja.
Typisch.quote:
Nou veel plezier johquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
het is een slowchat. Ik heb wel eens wiet gerookt, dus ik heb het volste recht om hier lekker te posten zolang ik dat wil, als de inhoud maar niet banwaardig is.
quote:
quote:
Ok kusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo doen maakt het alleen maar erger, whatever hij ook gedaan heeft.
einde typisch wijsheden
Wijshedenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo doen maakt het alleen maar erger, whatever hij ook gedaan heeft.
einde typisch wijsheden
privégegevens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef Sardu het volgende:
Mja, volgens mij is privegegevens rondstrooien op een forum nooit echt een manier geweest om vrienden te maken.
Kan aan mij liggen though. Ik ken m verder niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |