Wilt elke jongen op een gegeven moment in een relatie/seksleven anaal proberen?quote:
Ik denk dat het antwoord hetzelfde als bij meiden is, nee niet iedereenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wilt elke jongen op een gegeven moment in een relatie/seksleven anaal proberen?
Ja, vrij random
Ik denk van niet. Ik denk dat ik nooit anaal ga proberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, vrij random
Nou nee. Hier niet hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, vrij random
Zo'n vriendin van mij werd het zojuist gevraagdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik denk dat ik nooit anaal ga proberen
Dat moet dan toch voelen alsof je poept?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n vriendin van mij werd het zojuist gevraagd.
Brr no way josé dat ik dat ooit ga doen
Nee dat is niet zo. Ik heb vrienden die het echt niet willen en vrienden die ervan dromen. Het is allemaal afhankelijk van de persoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, vrij random
Van wat ik hoorde, ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef krullenbolletje het volgende:
Een vrouwelijke user vertelde ooit dat het voelde alsof je aan het poepen was en de drol streeds heen en weer ging![]()
Kijk dat gevoel is gewoon opluchtend ok, maar als zo'n drol terug zou gaan NOU NEE BEDANKT DOEIquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat moet dan toch voelen alsof je poept?![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk dat gevoel is gewoon opluchtend ok, maar als zo'n drol terug zou gaan NOU NEE BEDANKT DOEI
Dat net als bij een paar sokken de rek eruit gaat. Kan je na een tijdje zo de nuggets uit je broekspijp schudden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb ook gehoord dat na een lange tijd je poepert wijder wordt. Dat moet je toch helemaal niet willen?
HAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat net als bij een paar sokken de rek eruit gaat. Kan je na een tijdje zo de nuggets uit je broekspijp schudden.![]()
nee doeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
hall0n.
Zijn er nu ook aardige mensen hier?
quote:
Ik ken je nog wel hoor. Jij zat toen eerst ook altijd in de B&H Nachtbagger toch?quote:
Holaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:53 schreef TBakkert het volgende:
hall0n.
Zijn er nu ook aardige mensen hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |