Ik heb gewoon van die zwarte/witte/roze bh's, met dan alleen de band van kant.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik ook wel 2 mooie setjesEn verder alleen comfortabele bh's zonder doorschijnende dingen enzo.
Dat schijnt altijd zo erg door bij mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die zwarte/witte/roze bh's, met dan alleen de band van kant.
Kant
Niet op de bh hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat schijnt altijd zo erg door bij mij
Kappe nou voordat ik een stonercrush krijg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb gewoon van die zwarte/witte/roze bh's, met dan alleen de band van kant.
Kant
Mooie polsen?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kappe nou voordat ik een stonercrush krijg.![]()
Straks ga je nog vertellen dat je mooie polsen hebt en ben ik helemaal verkocht.
Ja godver, daar ga je al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mooie polsen?!
Ik heb op mijn linkerpols een X vorm met aderen, en rechts een Y.
Dat je het maar weet
Mijn broekmaat is xs/34. Grquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja godver, daar ga je al.![]()
Nu ga ik je binnenkort een dm sturen waarin ik vraag naar je naam, adres en broekmaat.
Zodra ik je adres heb ga ik op google zoeken naar je email en dan zijn de rapen gaar.![]()
Hmm. Daten? Ik heb geen mooie polsen maar krijg veel complimenten over mijn ruggegraat.quote:
Hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm. Daten? Ik heb geen mooie polsen maar krijg veel complimenten over mijn ruggegraat.
Oei strikvraag. Volgens het fok!protocol moet ik nu uit volle borst 30cm roepen... Maar uitgaande van kruin naar voetzolen dan staat er op mijn id-kaart 182cm.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oei strikvraag. Volgens het fok!protocol moet ik nu uit volle borst 30cm roepen... Maar uitgaande van kruin naar voetzolen dan staat er op mijn id-kaart 182cm.
quote:
shit...en nu?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Rekening voor morgen (naja vandaag officieel) ingepland i.p.v Vrijdag. Heb ik alsnog te weinig geld om mij te redden tot VrijdagRekening was ook gewoon meteen geaccepteerd.. Kon hem gewoon meteen al niet meer wijzigen of verwijderen omdat het de datum van vandaag is
Oh dat is fucked. Heb ooit al eens een rekening terug laten storten omdat ik anders geen eten meer kon kopen voor de hele week.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Godver. Rekening voor morgen (naja vandaag officieel) ingepland i.p.v Vrijdag. Heb ik alsnog te weinig geld om mij te redden tot VrijdagRekening was ook gewoon meteen geaccepteerd.. Kon hem gewoon meteen al niet meer wijzigen of verwijderen omdat het de datum van vandaag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |