Dat heb ik met een badjas van de Douglas. Zo lekker lang en zachtquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik doe deze badjas nooit meer uit. Ik zie er echt uit als ma flodder maar dat maakt niet uit!
Dan moet je op z'n minst een sigaar nog in je mond doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Ik doe deze badjas nooit meer uit. Ik zie er echt uit als ma flodder maar dat maakt niet uit!
Ik vind het tof dat ze nu mannen en vrouwen doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
AllisonZij is tof!
![]()
Ik ben bij het huidige seizoen, cycle 20. Volg het met Amerika. Kijk het echt al zolang. Heb een paar seizoenen gemist (sowieso de allereerste). Maar het seizoen met Allison heb ik wel gezien ja
Deze was 9 euro bij de actionquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik met een badjas van de Douglas. Zo lekker lang en zacht![]()
Nja ik kijk het al sinds cycle 2 of 3 ofzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb het programma nog nooit bekeken, mijn ex was wel groot fan. Die kop kwam me gewoon bekend voor en het eerste was inderdaad creepychan.
Volg je het ook?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat ze nu mannen en vrouwen doen.
Ik heb dat met mijn wijnrode all stars trui die ik nu aan hebquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik met een badjas van de Douglas. Zo lekker lang en zacht![]()
Badjassenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Yessquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volg je het ook?Ik vind het zo jammer dat er geen ANTM topic is.
Ik heb heel veel op tv gezien jaren lang en toen een tijdje niet meer (geen tv) en nu heb ik cycle 19 gezien en cycle 20 ben ik mee bezig. Vond 18(?) niet zo boeiend met al die terugkerende personen.. heb al die mensen al in andere cycles gezien dus heb die ook niet gekekenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik kijk het al sinds cycle 2 of 3 ofzoMijn zus keek het toen dus was jong en keek gewoon mee. En dan is het ook voort een gewoonte
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Badjassen![]()
![]()
Ik heb er inmiddels een stuk of 4.
Nicequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deze was 9 euro bij de action. Knalrood. Nooit meer kleding aan doen als je uit de douche komt. Gewoon dit. Ahhh
Truienquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb dat met mijn wijnrode all stars trui die ik nu aan heb
Ik wil nog zo'n "sexy" kamerjas maar als ik er over nadenk zou ik hem toch nooit aandoenquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]zit zo lekker. Helaas niet echt charmant of super sexy
Die van mij is nieuw maar wel 1 maat te grootquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NiceEn ja echt relaxed is dat
[..]
TruienVooral als ze een beetje oud al zijn, en dan super lekker gaan zitten
Echt hequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil nog zo'n "sexy" kamerjas maar als ik er over nadenk zou ik hem toch nooit aandoen
Ja laatste seizoenen viel allemaal beetje tegen. Maar vindt het nog verrassend leuk met alle veranderingen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb heel veel op tv gezien jaren lang en toen een tijdje niet meer (geen tv) en nu heb ik cycle 19 gezien en cycle 20 ben ik mee bezig. Vond 18(?) niet zo boeiend met al die terugkerende personen.. heb al die mensen al in andere cycles gezien dus heb die ook niet gekeken
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt heen als je een vriend hebt, die gooit dat ding toch ergens in een hoek
Fuck sexy of charmant, in een badjas ben je 1 grote zachte knuffelbeer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]zit zo lekker. Helaas niet echt charmant of super sexy
Ik kijk niet zo gek veel tv en dat gejammer van die wannabe modellen kon ik wel missen. Wanneer mijn ex dat keek zat ik op mijn gemak te gamen of bij vrienden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ik kijk het al sinds cycle 2 of 3 ofzoMijn zus keek het toen dus was jong en keek gewoon mee. En dan is het ook voort een gewoonte
Echt hequote:Op maandag 19 augustus 2013 23:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja inderdaadZelfde heb ik met sexy lingerie, duur en je draagt het nooit
Ja daarom heb ik ook wel 2 mooie setjesquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he. Maar idk, het geeft je wel een boost in je zelfvertrouwen als je dan in de spiegel kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |