Ja dat krijg je he als je zo diep in de fok wereld zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen van ~27 die nog maagd zijnen die blijven het ook, gelukkig.
Ik vrees voor mijn toekomst nu...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat krijg je he als je zo diep in de fok wereld zit.
Ik ken 3497893297438392 Marcs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die worden net als Marc?
Tevens; LompeHork.
Die zitten niet eens op FOK!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja dat krijg je he als je zo diep in de fok wereld zit.
Sommige van die mensen moeten gewoon geholpen worden...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken 3497893297438392 Marcs.
Nee, dit zijn echt josties die het verdienenlekker met de hand jezelf bevredigen en nooit weten hoe een vrouw voelt omdat je ze niet durft aan te spreken en te kleinzerig bent om buiten je perspectief te kijken
Zijn echt een paar idioten hoor
Ik heb zelf ook wel een bepaalde grens, maar als de dame in kwestie dan daaronder zou zitten of nog onervaren zou zijn en ik vind haar echt leuk heb ik daar toch echt schijt aan. Jij dus blijkbaar niet, vind ik apart.quote:
Dat weet jij heul nie.quote:
Ik wil lachen maar dat is best wel sneuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dit zijn echt josties die het verdienenlekker met de hand jezelf bevredigen en nooit weten hoe een vrouw voelt omdat je ze niet durft aan te spreken en te kleinzerig bent om buiten je perspectief te kijken
Openen die toevallig al die vrouwen topics in KLBquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sommige van die mensen moeten gewoon geholpen worden...
Anderen hebben het aan zichzelf te danken terwijl ze er met hun volle verstand bij zijn.
Wait whut? Bestaan ze echt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, echtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wait whut? Bestaan ze echt?
Nu heb ik ook 2 vrienden die buiten 1x sex het verder ook nog nooit gedaan hebben en inmiddels ook al rond de 28 zijn.
En dan langzaam maar zeker komen de geruchten op gang dat ze gay zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wait whut? Bestaan ze echt?
Nu heb ik ook 2 vrienden die buiten 1x sex het verder ook nog nooit gedaan hebben en inmiddels ook al rond de 28 zijn.
Ja vooral dat onervaren zijn kan ik echt op afknappen (ok te jong zijn ook), geen idee waarom.. het klinkt ook best wel bitchy maar ik heb dat gewoon al sinds mijn 16dequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook wel een bepaalde grens, maar als de dame in kwestie dan daaronder zou zitten of nog onervaren zou zijn en ik vind haar echt leuk heb ik daar toch echt schijt aan. Jij dus blijkbaar niet, vind ik apart.
Ik ken ook genoeg gasten die het geen flikker boeit hoe een meisje ergens over denkt. Ze scheppen de hele tijd op over hoe goed ze het bij de meisjes doen. het enige dat ze doen is meisjes zoenen die te dronken zijn om nog te kunnen lopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat laatste.
Tevens hoop ik dat ze, vanwege hun karakter, eeuwig maagd blijven
Crazy mind dit dat zus zo. Verder prima toch, zo lang je er zelf geen last van hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja vooral dat onervaren zijn kan ik echt op afknappen (ok te jong zijn ook), geen idee waarom.. het klinkt ook best wel bitchy maar ik heb dat gewoon al sinds mijn 16de
Sommige kicken er op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:16 schreef Snowbells het volgende:
Het lijkt me heel raar om een jongen te ontmaagden
Ik weet het niet.. Ik ben allang geen maagd meer dus kan het me niet voorstellen maar wellicht als ik nu op mijn 23ste nog geen seks had gehad dat ik het niet zou missen en het allemaal wel prima zou vinden zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:17 schreef krullenbolletje het volgende:
Voor eeuwig maagd zijn, moet er niet aan denken
Is toch binnen 10 sec voorbijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:16 schreef Snowbells het volgende:
Het lijkt me heel raar om een jongen te ontmaagden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |