Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja. Behalve mijn voormalige BF.. die had op een gegeven moment echt elke keer jongere jongens. Ze is nu getrouwd met één van 19 (zelf over 3 maand 24 jaar) en heeft daar ook een kind van. Daarvoor had ze iemand van nu 18 jaar oud (toen 17)
Ik vind het gewoon aantrekkelijker als een man iets ouder is dan mij en vroegâh ging het mij om ervaring. Ik wou geen onervaren jongen in bedquote:
*dan ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon aantrekkelijker als een man iets ouder is dan mij
Dat plannen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pas kinderen na mijn 35ste of minimaal 30
Zie mijn edit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
*dan ik.
En als je iemand aantrekkelijk vindt en die blijkt jonger te zijn is het klaar?
Jij snapt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Pas kinderen na mijn 35ste of minimaal 30
Family planning is iets waar wel meer mensen tegenwoordig aan mogen doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
*dan ik.
[..]
Dat plannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Waarom altijd dat argumentquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
*dan ik.
En als je iemand aantrekkelijk vindt en die blijkt jonger te zijn is het klaar
Daar zegt leeftijd ook niks over hoor. Heb een maat van 23 die nog maagd is om maar eens wat te noemen.quote:
Ja gewoon yolo zwanger worden op je 19e ja tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
*dan ik.
[..]
Dat plannen.
Arme knul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zegt leeftijd ook niks over hoor. Heb een maat van 23 die nog maagd is om maar eens wat te noemen.
Dat ook, er zijn ook genoeg jongetjes van 11 die het al gedaan hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar zegt leeftijd ook niks over hoor. Heb een maat van 23 die nog maagd is om maar eens wat te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja gewoon yolo zwanger worden op je 19e ja toch
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij snapt.
Of helemaal niks. Kattenkinderen
Valt mee. Prima leventje en heeft net zijn papiertje gehaald van een van de moeilijkste studies van Nederland. Dan komen de dames vanzelf. Als vliegen op een hoop stront.quote:
Ik ga gewoon een kind adopteren in mijn eentje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zoals ik er nu tegen aankijk geen kinderen voor mijn 35ste.
Maar zullen ze hem echt leuk vinden om wie hij is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt mee. Prima leventje en heeft net zijn papiertje gehaald van een van de moeilijkste studies van Nederland. Dan komen de dames vanzelf. Als vliegen op een hoop stront.
Sad but true.
Ik ken een paar mensen van ~27 die nog maagd zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik val echt op mannen die ouder zijn.. zodra ik hoor dat iemand jonger is dan mij dan knap ik daar echt op af. Al sinds ik met mannen/jongens bezig ben heb ik een voorkeur voor oudere mannen.. of even oud maar over 't algemeen waren ze wel altijd één tot vier jaar ouder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
*dan ik.
[..]
Ja want dat wil jequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Valt mee. Prima leventje en heeft net zijn papiertje gehaald van een van de moeilijkste studies van Nederland. Dan komen de dames vanzelf. Als vliegen op een hoop stront.
Sad but true.
Nou ja daar knap ik ook enorm op afquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die worden net als Marc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen van ~27 die nog maagd zijnen die blijven het ook, gelukkig.
Het is een van de chillste en eerlijkste mensen wie ik ken, dus denk het wel ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar zullen ze hem echt leuk vinden om wie hij is?
Aha aha, apart wel zoiets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik val echt op mannen die ouder zijn.. zodra ik hoor dat iemand jonger is dan mij dan knap ik daar echt op af. Al sinds ik met mannen/jongens bezig ben heb ik een voorkeur voor oudere mannen.. of even oud maar over 't algemeen waren ze wel altijd één tot vier jaar ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |