Niks wat niet meer hersteld kan wordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
SQ, ik begin wel bang te worden dat we hem verkloot hebben tbh
ja en wel van die bubbelttjesbende er overheen, goed omheen gewikkeld zodat ie niet nog meer beschadigdquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de verzendkosten gratis!
ik hoop echt dat de therapeut een beetje kan helpen hierbij!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Het komt ook wel goed hoor, maar hij is echt beyond pittig atmen mijn oplossingen zijn een beetje op en we lopen op ons tandvlees
dus nouja, morgen komt er een meneer en gaan we proberen te zorgen dat we elkaar niet meer zo in de haren vliegen..
Thnxquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop echt dat de therapeut een beetje kan helpen hierbij!
Het is een fase</dooddoener>quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:58 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Het komt ook wel goed hoor, maar hij is echt beyond pittig atmen mijn oplossingen zijn een beetje op en we lopen op ons tandvlees
dus nouja, morgen komt er een meneer en gaan we proberen te zorgen dat we elkaar niet meer zo in de haren vliegen..
quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze hadden ook een bolcactus, maar deze piemelcactus vond ik leuker
Vertel allesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
koud 3 kwartier op kantoor en nu al een grafdag
Krachtsterretjes dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat worden dan meteen weer teveel details, maar het is wel kut en stom. Zo.
ja, niet eens, het is niet prive maar zakelijkquote:
Ow dat is zoo irritantquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, niet eens, het is niet prive maar zakelijk
Maar er zijn hier wat mensen aan het bepalen dat ik wel even wat werk voor ze ga doen zonder dat eerst met mij overlegd te hebben. Dat idee.
Dat idd, ik wil alle mogelijkheden die we hebben aangrijpen om het zo goed mogelijk te doen. Als mijn eigen best doen niet als voldoende voelt moeten we maar iemand anders erbij halen die daar ook weer zijn best doetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik hoop dat die meneer jullie verder kan helpen Trix. Als het zo moeizaam gaat is dat al beter dan zelf blijven zoeken en gefrustreerd raken.
Hij is nu 3 toch?
Zo dat je dus op dinsdagochtend na een paar dagen vrij je agenda opent en er ineens allerlei meetings met als onderwerp "OVERDRACHT WERK NAAR SQ" enzo in je planning staan voor deze ochtend nogquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, niet eens, het is niet prive maar zakelijk
Maar er zijn hier wat mensen aan het bepalen dat ik wel even wat werk voor ze ga doen zonder dat eerst met mij overlegd te hebben. Dat idee.
Het kan ook dat hij gewoon zit te hangen omdat hij er aan moet wennen dat hij mamma en pappa nu moet delen...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat idd, ik wil alle mogelijkheden die we hebben aangrijpen om het zo goed mogelijk te doen. Als mijn eigen best doen niet als voldoende voelt moeten we maar iemand anders erbij halen die daar ook weer zijn best doeteind november wordt hij vier. Ik vraag me ook echt af of hij misschien ook toe is aan meer uitdaging al, dat hij het de hele dag thuis zijn bij mama ontstegen is. En hij wil ook niet meer naar de opvang, dat is huilen 's-morgens
Dat je eigenlijk terug wil sturen "OF NIET", maar dat dat dan weer niet professioneel isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo dat je dus op dinsdagochtend na een paar dagen vrij je agenda opent en er ineens allerlei meetings met als onderwerp "OVERDRACHT WERK NAAR SQ" enzo in je planning staan voor deze ochtend nogals je ergens mijn humeur mee om zeep helpt....
ik word later gewoon fulltime huismama, kan ik altijd OF NIET!! schreeuwen en dat je dan altijd fysiek overwicht hebt ook enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat je eigenlijk terug wil sturen "OF NIET", maar dat dat dan weer niet professioneel is
En dat je dan ook gewoon mag slaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik word later gewoon fulltime huismama, kan ik altijd OF NIET!! schreeuwen en dat je dan altijd fysiek overwicht hebt ook enzo![]()
Dat is Zéker een deel van het probleem denk ik. En thnxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het kan ook dat hij gewoon zit te hangen omdat hij er aan moet wennen dat hij mamma en pappa nu moet delen...
Hopelijk kan die meneer wat duidelijkheid geven. Dan hoef je ook niet te gaan zitten gokken waar je nu goed aan doet...
Succes!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is Zéker een deel van het probleem denk ik. En thnx
En dan u: functioneringsgesprek
Ik moet altijd een beetje lachen als kinderen bijtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Succes!
En ook succes met de kleine! Kan me voorstellen dat het zo niet fijn is
Ik begreep dat mijn neefje momenteel ook erg in een fase is van jaloers zijn op zijn kleine broertje. Vorige week heeft ie mijn moeder (oma dus) nog vol in haar arm gebeten omdat ze z'n broertje vast had en ze hem niet kon tillen...![]()
Ik hoop dat de psycholoog enige oplossing kan bieden
They are speeeeeciallllllquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje lachen als kinderen bijten![]()
Ik heb er 1 gehad die me gebeten heeft, m'n huid lag open terwijl ik echt een dik vest aan had. Toen heb ik ook gelachen, omdat hij blijkbaar wel een wonderbaarlijk goed gebit heeft![]()
(uiteraard zijn mijn bijtende kinderen al ver voorbij de leeftijd dat je verwacht dat kinderen bijten. Bijzondere kindjes)
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
They are speeeeeciallllll
Moeder was er iets minder blij mee
Jup true... maar voor ze het écht snappen ben je wel al een paar keer gebeten; geschopt en geslagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Maar als ze het doen als ze jong zijn kan je ze er tenminste nog keihard voor straffen zodat ze begrijpen dat ze dat maar beter NOOIT meer kunnen doen
Kinderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup true... maar voor ze het écht snappen ben je wel al een paar keer gebeten; geschopt en geslagen
Z'n jongere broertje is nu in de fase van 'ik trek aan alles; oeh haar; TREKKKKKKKKKKKKK"
Ook erg fijn
da's een baby!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup true... maar voor ze het écht snappen ben je wel al een paar keer gebeten; geschopt en geslagen
Z'n jongere broertje is nu in de fase van 'ik trek aan alles; oeh haar; TREKKKKKKKKKKKKK"
Ook erg fijn
Baby's horen ook manieren te hebbenquote:
Ja..quote:
Dreumes is wel een schijtwoord inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
O het allerergste vind ik trouwens een "dreumes", omdat ik dreumes zo'n ontzettend kutwoord vind![]()
Kutjanusquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoofd van die hont![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Of, zoals B had voorgesteld, pas kunt baren op hun 8e of zo. How about noquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik vind babietjes echt leuk, klein en groot, maar van dreinende peuters die alleen maar NEEEEEE krijsen en gillen en stampen word ik letterlijk kwaad![]()
ik trek ze niet. Vanaf dat ze naar groep drie gaan vind ik kinderen ook wel weer leuk, maar die fase er tussenin vind ik vreselijk. Ik versta ze niet, ze zijn niet leuk, ze janken de hele dag, nee bedankt.
Jammer dat je kinderen niet een paar jaar kan verhuren in de tussentijd
Mijn nichtje was laatst mee uit eten en die was hartstikke moe, dus die hing in haar moeders armen. Ik lachen (want het zag er niet uit). Zij zag mij lachen en toen dacht ze dat er iets grappigs gebeurde en ging ze ook lachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
nee, ik vind babietjes echt leuk, klein en groot, maar van dreinende peuters die alleen maar NEEEEEE krijsen en gillen en stampen word ik letterlijk kwaad![]()
ik trek ze niet. Vanaf dat ze naar groep drie gaan vind ik kinderen ook wel weer leuk, maar die fase er tussenin vind ik vreselijk. Ik versta ze niet, ze zijn niet leuk, ze janken de hele dag, nee bedankt.
Jammer dat je kinderen niet een paar jaar kan verhuren in de tussentijd
Daar zou je toch een eckte emoslinger voor gaan maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn nichtje was laatst mee uit eten en die was hartstikke moe, dus die hing in haar moeders armen. Ik lachen (want het zag er niet uit). Zij zag mij lachen en toen dacht ze dat er iets grappigs gebeurde en ging ze ook lachen![]()
Als ze in zo'n "boehoe ik krijg niet wat ik wil"nep-huiltje vervallen moet ik ook altijd lachen![]()
Dat vinden ze dan weer niet zo leuk.
Ik had er een keer 1 van acht jaar die dat deed. Hij heeft het drie kwartier volgehouden
ja maar jij bent pedagogisch verantwoordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn nichtje was laatst mee uit eten en die was hartstikke moe, dus die hing in haar moeders armen. Ik lachen (want het zag er niet uit). Zij zag mij lachen en toen dacht ze dat er iets grappigs gebeurde en ging ze ook lachen![]()
Als ze in zo'n "boehoe ik krijg niet wat ik wil"nep-huiltje vervallen moet ik ook altijd lachen![]()
Dat vinden ze dan weer niet zo leuk.
Ik had er een keer 1 van acht jaar die dat deed. Hij heeft het drie kwartier volgehouden
Ik heb hem ook uitgelachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar zou je toch een eckte emoslinger voor gaan maken.Ook mooi de tijd voor, drie kwartier.
Niet met kinderen onder de 6 hoor.. Na een uur wil ik gillen "KAN JE NOU HELEMAAL NIKS ALLEENquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar jij bent pedagogisch verantwoord
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zoals dit:
Maar dat mag niet bij kinderen
Meh, das balen. Maar je hebt wel standaard yoghurt en muesli staan dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd! De hele ochtend denken: Oeh straks eten... en nu pas beseffen dat ik én geen brood mee heb én geen beleg... Gewoon niks meegenomen vanmorgen![]()
Ow well... Yoghurt met muesli again it is
Eetfalerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Gvd! De hele ochtend denken: Oeh straks eten... en nu pas beseffen dat ik én geen brood mee heb én geen beleg... Gewoon niks meegenomen vanmorgen![]()
Ow well... Yoghurt met muesli again it is
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Straks 2 huizen bekijken ermahgerd
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Veel te veel vlokken op je brood doen zodat alles eraf valt en je dat los kan nommen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Meh, das balen. Maar je hebt wel standaard yoghurt en muesli staan dan?
Ik heb dadelijk bamiWant ik wil sporten vanavond. Ben benieuwd of ik het ga redden, volgens mij wordt dit een lange dag
Oeh spannendquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Straks 2 huizen bekijken ermahgerd
Is je muesli al bijna op dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Staat gewoon een pak in de kast en ik heb een bakje hier staan met mijnen muesli
Waar ik binnenkort weer nieuwe van ga bestellen
Alhoewel cif het eik echt te duur vindt
[..]
Oeh spannend
Voorraad jongeuhhh !quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is je muesli al bijna op dan?
Jaquote:
naja, als je er twee weken elke dag van eet is het toch niet schokkend?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik dacht al, als ie nu al bijna op was, snap ik wel dat Cif het een beetje duur vindt
Datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, als je er twee weken elke dag van eet is het toch niet schokkend?
Neuh, het in de kast zetten en oud laten worden is veel duurderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien niet schokkend, maar zijn velen goedkopere ontbijtjes te bedenken. Als je het waard vindt, vooral doen, maar voor iemand die het zelf niet eet kan ik me voorstellen dat het overkomt als redelijk duur...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat kost het dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
Elke dag 2 eetlepels in mijn yoghurt. Maar normale muesli vind ik echt niet zo lekker en dit vult echt heerlijk
Dus ja ok. Wel duurder... Toen ik niks at was het wel velen goedkoper ja
Maar ik vind het z'n geld eik wel waar
Denk er wel aan om er meteen 5 te kopen tbh![]()
8,80quote:
Ja, tsja, Cif rookt dan weer een pakje per dag, dus hij moet z'n waf houenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien niet schokkend, maar zijn velen goedkopere ontbijtjes te bedenken. Als je het waard vindt, vooral doen, maar voor iemand die het zelf niet eet kan ik me voorstellen dat het overkomt als redelijk duur...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tsja, Cif rookt dan weer een pakje per dag, dus hij moet z'n waf houen
Ik had gisterochtend 2 pannenkoeken als ontbijt omnomnomquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het redelijk meevallen als het écht een goed ontbijt is. Ik heb na ontbijt altijd om 10-11u weer honger afhankelijkvan wat ik neem en hoe laat ik het neem.
Met dit spul echt niet, ik verbaas me er zelf over. Het vult echt als een malle.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het redelijk meevallen als het écht een goed ontbijt is. Ik heb na ontbijt altijd om 10-11u weer honger afhankelijkvan wat ik neem en hoe laat ik het neem.
Zelfs met 2 eetlepels?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met dit spul echt niet, ik verbaas me er zelf over. Het vult echt als een malle.
Dit. Bazenspul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met dit spul echt niet, ik verbaas me er zelf over. Het vult echt als een malle.
Ex. verzendkostenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Inclusief verzendkosten en alles?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, tsja, Cif rookt dan weer een pakje per dag, dus hij moet z'n waf houen
Link?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja echtquote:
Klinkt wel goed!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja echtIk ontbijt dus om 8u30 (als ik op het werk kom dus iets er voor
). Echt niet heuuuul veel yoghurt en dan 2 eetlepels muesli. En heb verder geen honger meer.
Rond 11u30 pak ik nog een banaan en dan rond 13u lunchen. En in de middag heb ik dan rond 15u weer honger waarbij dan een mandarijn ofzo pak. En dan om 17u HEEL VELEN HONGER
M.a.w. hou ik de ochtend veel beter uit dan de middag
Ja daar voorzie ik dus problemen... Ik ken de meeste van die ingrediënten niet en als ik echt moet kijken naar wat ik lekker vind, dan maak ik er een soort cruesli choco van waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://nl.mymuesli.com/
En feit dat je het compleet kan vullen met wat jíj lekker vindt......
Het verbaast me dat je pas om 11 uur honger krijgt eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Klinkt wel goed!
Mijn ontbijt is altijd een schaaltje yoghurt en daarnaast nog een volkoren cracker met beleg, om kwart over 7. Meestal heb ik dan tussen 11 en half 12 wel weer honger maar vaak pak ik dan niks omdat ik om 12 uur altijd ga lunchen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je pas om 11 uur honger krijgt eigenlijk
En zelfs dát valt mee qua calorieën.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja daar voorzie ik dus problemen... Ik ken de meeste van die ingrediënten niet en als ik echt moet kijken naar wat ik lekker vind, dan maak ik er een soort cruesli choco van waarschijnlijk
Ermagerd ik raak bij de eerste vraag al in de warquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://nl.mymuesli.com/
En feit dat je het compleet kan vullen met wat jíj lekker vindt......
Ja datquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het verbaast me dat je pas om 11 uur honger krijgt eigenlijk
Ja vlg mij ik ookquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja datIs al best laat eik
[..]
Ja vlg mij ik ook
Mijn moeder snapte nu ook wat ze fout deed met haar muesli
Zij vulde haar kom met muesli en deed er dan 2 eetlepels yoghurt bij![]()
Wellicht heb ik niet de aller gezondste...quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht heb ik niet de aller gezondste...Maar dit is de mijne:
http://nl.mymuesli.com/mu(...)ec=mix&mnid=4&mnpt=1|2&id=4248898
quote:Ups! Fehler.
Die Seite wurde nicht gefunden.
Witte vlokken en chocolate dream. De witte vlokken vind ik grappig genoeg lekkerder dan de chocolate dream.quote:
Kutquote:
Ik vind het vooral makkelijk, want ik vind rozijnen niet te vreten en nootjes kan ik beter laten. En dan ben je heul snel klaar in de winkel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Stomme vraag wss, maar wat is er zoveel gezonder aan dit? En dan bedoel ik meer, is het als je een zak bio muesli in de winkel koopt en daar zelf een zak rozijntjes bij mikt veel ongezonder of komt het dan op hetzelfde uit? of is het gewoon alleen makkelijk omdat je nu zelf bij elkaar kan mikken wat je lekker vind?
en alles wat onder extra staat helpt niet echt mee aan gezond eten toch? dus je kunt beter houden aan de dingen die erboven staan?
Als je de standaard mixen niet lekker vindt, is dit wel handig. Maar als je niet zoveel verschillende dingen in je muesli hoeft te hebben, heeft het volgens mij geen nut. En het zal vast schelen of je bepaalde noten en granen erin stopt, of allerlei zoete/chocolade dingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Stomme vraag wss, maar wat is er zoveel gezonder aan dit? En dan bedoel ik meer, is het als je een zak bio muesli in de winkel koopt en daar zelf een zak rozijntjes bij mikt veel ongezonder of komt het dan op hetzelfde uit? of is het gewoon alleen makkelijk omdat je nu zelf bij elkaar kan mikken wat je lekker vind?
en alles wat onder extra staat helpt niet echt mee aan gezond eten toch? dus je kunt beter houden aan de dingen die erboven staan?
Ja die 2 vind ik dus juist wel heel lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral makkelijk, want ik vind rozijnen niet te vreten en nootjes kan ik beter laten. En dan ben je heul snel klaar in de winkel.
Dit is niet per se gezonder dan pre-mixen, alleen lekkerder. Kan ook gezonder, ik heb bijvoorbeeld alle suikertoevoegingen er uit gelaten. Omdat je het zelf bepaalt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:15 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je de standaard mixen niet lekker vindt, is dit wel handig. Maar als je niet zoveel verschillende dingen in je muesli hoeft te hebben, heeft het volgens mij geen nut. En het zal vast schelen of je bepaalde noten en granen erin stopt, of allerlei zoete/chocolade dingen
Ik denk dat ik het dan bij die bio spul uit de supermarkt kan houden want daar zit geen hcocolade of ander bende in en k voeg zelf extra fruit toequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is niet per se gezonder dan pre-mixen, alleen lekkerder. Kan ook gezonder, ik heb bijvoorbeeld alle suikertoevoegingen er uit gelaten. Omdat je het zelf bepaalt.
Lijkt me er wel een waar je goed lang op door kan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan heb ik
Crunchy & Oat
Tarwevlokken
Tarwe Honey-Boons
Lijnzaad
Amaranth (gepoft)
Hazelnoten
Walnoten
Amandelen
Pecannoten
Chocoholic-Crunchy
Verzadigdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Welk vet was nou slecht? Onverzadigd of verzadigd?
En dan gaat ie van 100gr afquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, als ik alleen maar chocolade-rommel in die mix gooit zegt hij dat dat op 423cal uit komt.. Dat lijkt me best sterk
quote:Banana-Chocs Banana-Chocs
Choco-Cornflakes Choco-Cornflakes
Choco-Spelt Balletjes Choco-Spelt Balletjes
Choco-Vlokken Choco-Vlokken
Chocoholic-Crunchy Chocoholic-Crunchy
Chocolate Boons Chocolate Boons
Cranberry-Chocs Cranberry-Chocs
Espresso-Chocs Espresso-Chocs
Pinda-Chocs Pinda-Chocs
Sultana-Chocs Sultana-Chocs
Witte Chocolade Witte Chocolade
Chocolate Dream Chocolate Dream
lekker relaxen dan nu babe!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd een halve dag bellen en ik ben echt helemaal stuk
wel goed denk ik, het is een nieuw project, dus nog erg zoeken, + onzekerheid van mijzelf maken het wel lastigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lekker relaxen dan nu babe!
hoie ging t? je zult wss ook wel moe zijn van spanning want nieuwe baan endeso
En en en en?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd een halve dag bellen en ik ben echt helemaal stuk
komt vanzelf babequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wel goed denk ik, het is een nieuw project, dus nog erg zoeken, + onzekerheid van mijzelf maken het wel lastigMaar dat heeft natuurlijk gewoon ff tijd nodig
Natuurlijk, nu stress je nog over hoe t systeem werkt, hoe de telefoon werkt, hoe je overkomt aan de telefoon, wat je moet zeggen etc etc, dat wordt steeds minderquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja toch? dat dacht ik zelf ook hoor
aw yisss.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk, nu stress je nog over hoe t systeem werkt, hoe de telefoon werkt, hoe je overkomt aan de telefoon, wat je moet zeggen etc etc, dat wordt steeds minder
feedback is nu lastig, ik zou het als je een week bezig of desnoods twee weken bezig bent nog eens vragen, want dan heb je beetje je eigen draai gevonden dus dan kunnen ze daar eventuele verbeterpunten op gevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aw yisss.
ik vroeg al om feedback maar hij zei heel slim dat ze dat pas vanaf de tweede dag bellen doen
Maar t scheelt dat t een nieuw project voor iedereen is, ook de vaste rotten zijn aan het zoeken hoe en wat
dat doe ik idd, al had ik mijn laatste gesprek wel een Heel Boze meneer aan de lijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
feedback is nu lastig, ik zou het als je een week bezig of desnoods twee weken bezig bent nog eens vragen, want dan heb je beetje je eigen draai gevonden dus dan kunnen ze daar eventuele verbeterpunten op geven
gewoon vriendelijk zijn en niet te saai praten helpt al een hele hoop
een compleet nieuwe markt aanboren, vragen of mensen een bepaald nieuw product willen afnemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat doe je nou precies Mir? Mensen die al lid zijn vragen meer te doneren? Of nieuwe donateurs aantrekken?
Wat deed de boze meneer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat doe ik idd, al had ik mijn laatste gesprek wel een Heel Boze meneer aan de lijn![]()
het gesprek begon wat vaag, ik benoemde dat (om het ijs te breken) en toen ging hij helemaal uit zn stekker
Maargoed shit happens, en weer door
Particulieren of de zakelijke markt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een compleet nieuwe markt aanboren, vragen of mensen een bepaald nieuw product willen afnemen.
Oh maar niet schelden? Dan valt het nog meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen me schreeuwenen dat hij daar NIET van gediend was en ermahgerd
zakelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Particulieren of de zakelijke markt?
Want indien particulieren denk ik dat er nog wel meer mensen tegen je kunnen gaan schreeuwen
Als iemand tegen je gaat schreeuwen gewoon zeggen "excuses dat ik u gestoord hebt, ik hoop dat u nog een fijne dag heeft"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
tegen me schreeuwenen dat hij daar NIET van gediend was en ermahgerd
Precies. Is lullig dat mensen moeilijk doen, maar dat hoort wel bij het werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:46 schreef Mirjam het volgende:
en ach, gewoon doorgaan, ja toch, kan er ook niks aan doen hoor
Of nog harder terugschreeuwen en kijken wie er wintquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als iemand tegen je gaat schreeuwen gewoon zeggen "excuses dat ik u gestoord hebt, ik hoop dat u nog een fijne dag heeft"
vaak worden ze dan wel rustig en kun je iig normaal het gesprek eindigen, dan voel je je wat minder kut als je ophangt enzo
kan ook maar ik denk niet dat je dan nog lang werk hebtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of nog harder terugschreeuwen en kijken wie er wint![]()
Nee?
Is wel grappig om op je laatste dag te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kan ook maar ik denk niet dat je dan nog lang werk hebt
bij ons ging de tell sell weg uit alkmaar, ze hadden aan de begin van de dag verteld dat het onze laatste werkdag was (Behalve 6 mensen die langer door moesten gaan waar ik ook tussen zatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is wel grappig om op je laatste dag te doen
Of heul hard gaan huilen, kijken hoe de ander reageert
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij ons ging de tell sell weg uit alkmaar, ze hadden aan de begin van de dag verteld dat het onze laatste werkdag was (Behalve 6 mensen die langer door moesten gaan waar ik ook tussen zat) toen ging IEDEREEN naar turkije en marokko en brazilie en weet ik wat allemaal bellen, alle familie af omdat ze toch niet meer ontslagen konden worden
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of nog harder terugschreeuwen en kijken wie er wint![]()
Nee?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ze zo doorgaat verwijder ik dr profiel
Ik hou ook van jouquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo mir!
Al ben ik nog steeds van mening dat alle outbound callcenters op de hele wereld dood moeten
quote:o graag voor vriendin die is zwanger geraakt terwijl ze het niet wilde pppfff
Op onze vaste lijn worden we wonderlijk genoeg helemaal nooit gebeld, terwijl die wel in het telefoonboek staat...quote:
Ik ook, het helpt alleen niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelfs een sticker onder m'n deurbel
misschien staan jullie in het "bel deze kutmensen niet want ze maken je aan het huilen" belregisterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op onze vaste lijn worden we wonderlijk genoeg helemaal nooit gebeld, terwijl die wel in het telefoonboek staat...
Niet? Ik wijs ze er op en dan zwaaien ze af. GEen discussies meerquote:
Ik vind verkopers aan de deur meestal wel vermakelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zelfs een sticker onder m'n deurbel
'Ja, ik had het wel gezien maar....'!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet? Ik wijs ze er op en dan zwaaien ze af. GEen discussies meer
Al was er laatst een goededoelenwerver die beweerde dat hij niks kwam verkopen. Die heb ik uitgelachen
Ja? Mij probeerden ze dan alsnog te overtuigenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind verkopers aan de deur meestal wel vermakelijk![]()
Van die broekies in pak met een stropdasje aan die je dan gaan proberen te overtuigen met de meest prachtige methodes.
En als ik er geen zin in heb zeg ik direct "ik ga je waarschuwen, je mag je verhaaltje doen, maar ik koop principieel niet aan de deur. Dus al geef jij mij het meest prachtige aanbod ooit en geef je me geld toe, ik ga absoluut niks tekenen".
Meestal gaan ze dan direct weg
Die hebben we hier wel vrij veel. Maar eigenlijk elke keer als ik dat zei hielden ze daarna op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja? Mij probeerden ze dan alsnog te overtuigen
Misschien omdat ze in mijn wijk soberso meestal bot vangen (weinig bejaarden en laagopgeleiden)
Loller 'gratis', uhuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even kijken, wat heb ik aan energieverkopers gehad
- Een man met vies lang haar die toen ik zei er even over na te willen denken me zijn privenummer gaf met het verzoek niet na 12 uur 's nachts te bellen
- Een broekie met een "krantenartikel", wat een printje van de Telegraaf-website bleek te zijn, die begon te stamelen toen ik zei dat de Telegraaf geen krant is
- Een neger die zei dat ik chagrijnig was, weigerde weg te gaan en zei dat ik maar een klacht moest indienen
- En hier een vent met een gratis alarminstallatie. Het kostte alleen maar 1,50 per dag voor de meldkamer. Toen hebben we hem uitgelachen. (we hadden hem al een beetje uitgelachen toen hij zei dat er zo veel werd ingebroken hier, want er wordt hier vrijwel niet ingebroken)
Dat is toch goeden vermaak!
Hij zei dat het systeem gratis wordt geīnstalleerd. Dus toen zei ik "voor gratis kom je niet hier aan de deur, kostda?" en toen noemde hij het ook nog een "kleine bijdrage"quote:
"al je buren doen WEL mee, je wil toch zeker niet dat jij de enige bent die niks over heeft voor deze arme kinderen? Kijk eens in wat voor luxe je zelf leeft! Je kan toch wel IETS missen?"quote:
Waar ik dus echt heel chagrijnig van werd, was als ik gebeld werd door een goed doel dat ik al steunde en ze vroegen of ik nog meer kon gevenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Net als die goededoelenverkopers die op je emotie in proberen te spelen
Wat een kutbaan heb je dan eigenlijk
Als je dat nou weer krijgt, vraag dan eens hoeveel commissie die persoon krijgt als jij ja zegt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"al je buren doen WEL mee, je wil toch zeker niet dat jij de enige bent die niks over heeft voor deze arme kinderen? Kijk eens in wat voor luxe je zelf leeft! Je kan toch wel IETS missen?"
allesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, wat-moet-ik-mee-stress.
Het moet in m'n ka passen he.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Diconnected het volgende:
IK HEB EEN HUIS AAAAAAAAAAH ERMAHGERD
echt??quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Diconnected het volgende:
Niiiiice gefeliiiquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
dit topicR&P / Ik walg van zwarte mensen
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:46 schreef Diconnected het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Diconnected het volgende:
had dus bezichtiging om 13.15, waren ong 8 mensen voor het huis incl mezelf. vrouw ging steeds met mensen praten die dus hoog op de wachtlijst stonden, alleen waren er dus velen derps en derpinas die dus niet de goede papieren bij zich hadden en werden afgewezen voor de woning. toen mocht ik, en ik had alle papieren en interesse in het huis, en toen was ik dus ineens nummer 1 en heb ik nu een huis ermahgerd ermahgerdvd week tekenen bij de woningbouw met Sjon en dan hopelijk deze week of volgende week sleutel en dan klussen en alles
yepquote:
woningbouw!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woningbouw of die antikraak shizzle?
Lekker hoor! In V'dingen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yepbadkamer, keuken en wc zijn helemaal nieuw, gedeelte van het huis heeft nieuwe betonvloer. kunststof kozijnen overal, 2 balkonnetjes.
moet wel al het behang eraf halen overal nog en verven want de verf die er nu op zit is lelijk
Yep! 3 kamer woning op de 2e verdieping, dus dat kan ik goed aan met knie enzoquote:
Nais.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yepbadkamer, keuken en wc zijn helemaal nieuw, gedeelte van het huis heeft nieuwe betonvloer. kunststof kozijnen overal, 2 balkonnetjes.
moet wel al het behang eraf halen overal nog en verven want de verf die er nu op zit is lelijk
IK MOET EVEN DE FAMILIE INLICHTEN GEDULD ZULT GIJ HEBBENquote:
Bah, geduld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
IK MOET EVEN DE FAMILIE INLICHTEN GEDULD ZULT GIJ HEBBEN
wij zijn toch je familiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
WIJ ZIJN BELANGRIJKERDERDERDERderderder....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
maar 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom heeft blijdorp zovelen ingangen
Ik lees iets over centrum ingang, stadzijde, rivieraingang.quote:
Gefeliciteerd!!! Goed dat je zo goed voorbereid was en de rest nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef Diconnected het volgende:
Voor diegene die foto's willen zien, zie feestboek
Thanks!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Goed dat je zo goed voorbereid was en de rest niet![]()
![]()
Good busy.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Pijnlijke kaak van gisteren derby training en nu voel ik dat ie behoorlijk opgezwollen is
Heb je niet een natte theedoek ofzo dat je de zwelling kan koelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Pijnlijke kaak van gisteren derby training en nu voel ik dat ie behoorlijk opgezwollen is
Ga je met de trein of met de auto?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik lees iets over centrum ingang, stadzijde, rivieraingang.
Ik wil de hoofdingang, welk0n is dat
Helpt dat nog na een dag dat het gebeurde?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je niet een natte theedoek ofzo dat je de zwelling kan koelen?
Oeh, dat klinkt interessant.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Mirjam het volgende:
w7 suedes, en volgens mij kunnen xze best wedijveren met de opi suedes
bij de opperdepop voordeelshop, de mijne heeft ze eindelijkquote:
SWATCHES BUY ALLES.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef Mirjam het volgende:
w7 suedes, en volgens mij kunnen xze best wedijveren met de opi suedes
Ja, daar zit er hier ook een van om de hoek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bij de opperdepop voordeelshop, de mijne heeft ze eindelijk
ik heb zelf een zwarte/donkergrijze en paarse meegenomen
Ik heb er maar drie, daar kan best een budgetvariant bij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alle OPI suedes al, ik wees sterk!
oh maar als je ze allemaal al hebt heb je deze ook nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb alle OPI suedes al, ik wees sterk!
en makeup bij mij!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:33 schreef Diconnected het volgende:
voorlopig geen lakjes meer falen dus hihaho. gelukkig nog 4 opi's onderweg en nog lakjes bij molo staan
yep, maar die wil ik echt graagquote:
Fu.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh maar als je ze allemaal al hebt heb je deze ook nodig
nee hoor garpjejusit niet, al is de blauwe wel interesting en dat was nou net de enige die ze niet hadden
wil je dat ik het op stuur voordat ik op vakantie ga?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
yep, maar die wil ik echt graagmaar voor de rest niks meer nodig
wanneer ga je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil je dat ik het op stuur voordat ik op vakantie ga?
treinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga je met de trein of met de auto?
Maar is de hoofdingang niet velen mooier enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil je de centrumingang hebben
Ah, rivičrahalzijde dus.
niet super boeiend, alleen de parkeerplaats is daar en dan een soort van standbeeld van 2 giraffenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar is de hoofdingang niet velen mooier enzo
Ja, is wel ongeveer 4 kilometer verder lopen vanaf het stationquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar is de hoofdingang niet velen mooier enzo
Oh okequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
niet super boeiend, alleen de parkeerplaats is daar en dan een soort van standbeeld van 2 giraffen
Spees de uberautistquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Conclusie: niet zo autistisch doen en die 2e ingang nemen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja man wattefak? Die kan een pakje durex van me krijgen, en het telefoonnummer van de adoptiecentralequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Loller die feestboekweggeef pagina waar taart dr kinderwagen weggeeft:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja man wattefak? Die kan een pakje durex van me krijgen, en het telefoonnummer van de adoptiecentrale
Meeneem pinguins?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:59 schreef bleiblei het volgende:
En de ouwe ingang is mooier dan de nieuwe. Daarnaast heb je daar de meeneem pinguins.
Ja, die lopen achter een 1 of ander laag stenen muurtje, die kan je zo oppakken en in je tas stoppenquote:
Oja fu was vergeten te feliciterenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef megamandy het volgende:
Und ik heb dus ook een appartementje![]()
Maar dat zullen de meeste nu wel weten dankzij feestboek![]()
Had het wel echt niet meer verwacht om daar een kamer te krijgen. Nieuwe keuken, nieuwe badkamer alles!
Stelletje luxepaarden hier!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:10 schreef megamandy het volgende:
Und ik heb dus ook een appartementje![]()
Maar dat zullen de meeste nu wel weten dankzij feestboek![]()
Had het wel echt niet meer verwacht om daar een kamer te krijgen. Nieuwe keuken, nieuwe badkamer alles!
pinguins pikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, die lopen achter een 1 of ander laag stenen muurtje, die kan je zo oppakken en in je tas stoppen.
Is al een jaar of 10 niet meer zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, die lopen achter een 1 of ander laag stenen muurtje, die kan je zo oppakken en in je tas stoppen.
Da's aan de rechterkant. Links zijn de pinguins!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is al een jaar of 10 niet meer zo
Nu lopen er flermenhgersen wallabies
Ze hebben alleen nog pinguins in het oceanium.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's aan de rechterkant. Links zijn de pinguins!
(ja, ik kom er best vaak)
Ja, ik zie het nu, maar da's echt nog geen tien jaar, veel korterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog pinguins in het oceanium.
En ja ik kom er ook nog regelmatig
Die hangen voor de ingang van de rivierahal. Rode panda`squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:15 schreef bleiblei het volgende:
Aan de rechterkant hangen toch die lamme panda's in de bomen?.
Paar jaar toch echt al wel hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie nu op de plattegrond dat ze de voorkantpinguins weg hebben gehaald
Maar da's echt lang nog geen tien jaar zo!
Ja, maar geen tien. Want ik heb ze nog samen met bb uit staan lachen en ik ken hem pas zeven jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Paar jaar toch echt al wel hoor
Ik overdrijf graagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar geen tien. Want ik heb ze nog samen met bb uit staan lachen en ik ken hem pas zeven jaar
ik ben al aan het zoekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik overdrijf graag
Zal ik het eens vragen op de blijdorppagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |