Ja oke maar we dachten eerst ook dat we niet naar de maan konen. En toch zijn we erg geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef Bensel het volgende:
gaat niet gebeuren. Dit omdat de grote bedrijven hier teveel aan verdienen, en hun reisvoordeeltjes verliezen, en aangezien bedrijven een grote vinger in de pap hebben bij NWO
Ja heel ergquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja oke maar we dachten eerst ook dat we niet naar de maan konen. En toch zijn we erg geweest.
Hoezo geloof je dat wel?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja oke maar we dachten eerst ook dat we niet naar de maan konen. En toch zijn we erg geweest.
Doet het niet toe, komt allemaal door loeminadiequote:
Nope, geen trollquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:06 schreef Jorwol het volgende:
TS is wel een volhardende troll moet ik toegeven.
Hij gelooft er heilig in.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe dan!17 jaar en al zo van het padje af?!
Je merkt het over een paar jaar wel. Het zelfde gelde ook voor Oost Duitsland in de koude Oorlog en de Meeste landen in de tweede wereld oorlog. Zijn maar een paar stappen voor nodig. Een paar ingrijpende gebeurtenissen. Nederland lijkt al bijna op Oost Duitsland Het is haast bijna even erg het scheelt bijna niks. Een paar stappen en het is al erger dan dat. Maar de meeste mensen zijn jammer genoeg te blind om het te zien. Die merken het wel als het te laat is hun probleem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:22 schreef Waterloos het volgende:
Ts, blijf vooral in je eigen fantasiewereldje en val ons daar niet mee lastig
Waar zou jij dan willen wonen? Even serieus hè, want als jij Nederland al ziet als een fascistische politiestaat...quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je merkt het over een paar jaar wel. Het zelfde gelde ook voor Oost Duitsland in de koude Oorlog en de Meeste landen in de tweede wereld oorlog. Zijn maar een paar stappen voor nodig. Een paar ingrijpende gebeurtenissen. Nederland lijkt al bijna op Oost Duitsland Het is haast bijna even erg het scheelt bijna niks. Een paar stappen en het is al erger dan dat. Maar de meeste mensen zijn jammer genoeg te blind om het te zien. Die merken het wel als het te laat is hun probleem.
Genoeg open gebiedquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef jogy het volgende:
De hele wereld minus een landje of 3 zitten in 'het systeem' dus echt ontsnappen kan je toch al niet meer. Mag je lekker reizen want je kan nergens heen.
Er is genoeg natuur, wildernis in de wereld. Je gooit alles weg waarmee ze je kunnen volgen dan vinden ze waarschijnlijk niet. Je hebt ook genoeg grotten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:25 schreef jogy het volgende:
De hele wereld minus een landje of 3 zitten in 'het systeem' dus echt ontsnappen kan je toch al niet meer. Mag je lekker reizen want je kan nergens heen.
De meeste mensen zien het pas als het te laat is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef jogy het volgende:
Dit dreigement hangt al decennia (ja echt) boven ons hoofd en is nog nooit echt langs gekomen. Waarom zou iemand het ook moeten willen. Als je de illusie van vrijheid nu ook al wegneemt dan heb je misschien wel genoeg poppetjes aan het dansen om een bedreiging te zijn voor de status quo. Zolang er nog een laagje vrijheids fineer aanwezig is blijven de meeste mensen wel rustig bedeesd en heb je alleen maar de mensen aan de rand van de samenleving die er iets van merken en er eventueel iets aan willen doen.
Je hebt twee opties. Je doet mee met de samenleving en bent verbonden of je snijdt de verbintenis door omdat je in een grot/jungle gaat wonen en kan je niemand bereiken dus heeft 'het systeem'geen problemen met je. Als je organisatie te veel bekendheid krijgt wordt je als een terroristische organisatie bestempeld en krijg je een laserdoel op je harses gericht en lig je in een gebied van 10 km2 door diezelfde jungle verspreid.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Genoeg open gebied
[..]
Er is genoeg natuur, wildernis in de wereld. Je gooit alles weg waarmee ze je kunnen volgen dan vinden ze waarschijnlijk niet. Je hebt ook genoeg grotten.
Het is pas te laat als ze daadwerkelijk succesvol zijn met het decimeren van de wereldbevolking met zo'n 90%. Anders kunnen ze 'ons' niet te kwaad maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
De meeste mensen zien het pas als het te laat is.
De media doet wel goed zijn werk inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef zatoichi het volgende:
TS heeft wel een punt: Arabische landen zijn in oorlog, in Aziatische landen wordt je ziek van het eten, in Afrikaanse landen wordt je ziek van de insecten, in rusland wordt ge in elkaar getrimd door skinheads danwel overreden (al heb je wel een mooi dashcam filmpje), Japan is radioactief, Zuid-Amerika wordt je beroofd, Mexico gelynched, de VS kom je überhaupt niet in als je een beetje kritisch bent... Waar kan ik heen?
Mijn comment wordt weggehaald en grotere onzin blijft staan?quote:
Zolang je iemand niet persoonlijk aanvalt/belachelijk maakt hoef je weinig te vrezen hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Mijn comment wordt weggehaald en grotere onzin blijft staan?
Ik maakte TS niet belachelijk, dat is 't 'm nou juist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je iemand niet persoonlijk aanvalt/belachelijk maakt hoef je weinig te vrezen hoor.
Ook niet tussen de regels door? Anyway, lekker belangrijk verder.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:40 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ik maakte TS niet belachelijk, dat is 't 'm nou juist.
Natuurlijk is hij dat wel.quote:
Nee en is idd. niet belangrijk, het is gewoon apart.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ook niet tussen de regels door? Anyway, lekker belangrijk verder.
Oost Duitsland ten tijde van de koude oorlog een fascistische politiestaat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Waar zou jij dan willen wonen? Even serieus hè, want als jij Nederland al ziet als een fascistische politiestaat...
Ik heb het hier al met Lavenderr over gehad, niet nodig om het daar verder over te hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nope is hij niet. Maar goed jij weet dat natuurlijk beter.
Prima geen probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb het hier al met Lavenderr over gehad, niet nodig om het daar verder over te hebben.
Als ik zou mogen antwoorden dan zou ik zeggen: Het hele systeem waar in wij leven heeft maar 1 doel...ons de vernieling in helpen en zelf machtiger worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:20 schreef kristalhelder het volgende:
Je blijft toch gewoon op de aarde, dis ontsnap je denk ik niet aan "het systeem.
Trouwens, over dat systeem, je bllat er maar over door, maar wat houdt het eigenlijk in volgens de Ts?
Vind je dit zelf of antwoord je voor tribal?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als ik zou mogen antwoorden dan zou ik zeggen: Het hele systeem waar in wij leven heeft maar 1 doel...ons de vernieling in helpen en zelf machtiger worden.
Gek genoeg heb ik het prima naar m'n zin in dit "systeem".
Ik denk daar zelf anders over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:32 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Vind je dit zelf of antwoord je voor tribal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |