Er is zeker goede metal, maar Black en Death Metal vind ik echt verschrikkelijk. Maar bands als Kyuss, Boris, Electric Wizard, Black Sabbath zijn ook metal en dat zijn stuk voor stuk uitstekende bands.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:37 schreef DO2 het volgende:
Metal? Metal is voor doven en slechthorenden.
Is Boris metal?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Er is zeker goede metal, maar Black en Death Metal vind ik echt verschrikkelijk. Maar bands als Kyuss, Boris, Electric Wizard, Black Sabbath zijn ook metal en dat zijn stuk voor stuk uitstekende bands.
Hmz... Ik zou als ik jou was dan toch eens langs de KNO-arts gaan. Voor de zekerheid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Er is zeker goede metal, maar Black en Death Metal vind ik echt verschrikkelijk. Maar bands als Kyuss, Boris, Electric Wizard, Black Sabbath zijn ook metal en dat zijn stuk voor stuk uitstekende bands.
Hey wat gezelligquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
Die Arctic Monkeys discussieAlsof je ze niet meteen herkent ook al brengen ze het uit onder een andere naam
Dan even iets heel anders: mijn vriendin Nadine Shah staat op ITGWOVoor de mensen die daarheen gaan: gaat dat zien! En ik mag met haar mee
Ja, inderdaad. Jammer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Poeh hee, die nieuwe No Age is matigjes. Jammer
Invloeden sowieso. Net als dat Kyuss niet direct metal is, maar wel invloeden uit de metal bevatquote:
Mini fokmeet bij Nadinequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey wat gezellig
Maar ze overlapt met een act die ik wil zienAlhoewel, Efterklang heb ik op BKS al gezien en dat viel eigenlijk best tegen.
Het podium op?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
Die Arctic Monkeys discussieAlsof je ze niet meteen herkent ook al brengen ze het uit onder een andere naam
Dan even iets heel anders: mijn vriendin Nadine Shah staat op ITGWOVoor de mensen die daarheen gaan: gaat dat zien! En ik mag met haar mee
Uhuhquote:
Neuh dat nietquote:
Boris is Drone/Doom Metal. Al maken ze nog veel meer genres, elk album is een ander genre onderhand.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:44 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Invloeden sowieso. Net als dat Kyuss niet direct metal is, maar wel invloeden uit de metal bevat
Tool is ook goed, moet het nog wel een beetje doorkrijgen, maar vind vooral alles wat om de muziek heen zit echt vet van ze. Die video's en shows etc. Vind dat sowieso altijd wel interessant, al die creepy shit.quote:
Efterklang komt ook zeker wel heel wat beter tot zijn recht op ITGWO wss. BKS was al veels te groot voor zequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mini fokmeet bij NadineMisschien mag je haar een handje geven
Ik vond Efterklang wel tof trouwens op BKS! Maar ik ga sowieso naar Nadine uiteraard
Ach, dit soort opmerkingen hebben we natuurlijk allemaal wel eens een keer gemaakt, ooit kom je hier nog wel op terug. Dit is een beetje zoals die mensen die zeggen dat alle Hip-Hop kut is en dan vervolgens Madvillainy luisteren en verslaafd zijn.quote:
Godverdomme wat is die versie van LTYL goed. En de rest van die live-plaat ook. Sjongejonge. Ik heb LTYL nu al 50x op repeat gehad ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
En Limit To Your Love is inderdaad liveOp het album is 'ie al goed, maar het verbleekt echt bij de liveversie. Als je dat trouwens tof vindt, er is een fanmade bootleg-album met opnames van verschillende shows in heel erg goede kwaliteit. Overal op het web te vinden, en zeker een luisterbeurt waard.
edit: Oh, ik doe er gewoon een linkje bij. Is nog legaal ook. KLIK
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |