Ja, die bedoelde ik. Op Spotify staat alleen een playlist met een link naar de originele nummers.quote:
Ja waanzinnig. En je vergeet Jazz te vermelden, want die LTYL outro is bijna een jazz-jamm sessie. Ongekend fantastisch. Man ik heb wel zin in dat concert zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is zó goed live. Twee keer mogen aanschouden deze zomer en beide keren geweldig. Hij springt van de dubstep de house in, van electro de dub, van akoustische gitaarmuziek naar techno... Echt een verademing om naar te luisteren. En zijn liveband is ook ij-zer-sterk.
Nooit iemand met zo weinig geluid zo'n grote tent stil horen krijgen, en het was beide keren compleet afgeladen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
Okkervil River video game
http://www.thesilvergymnasium.com/
Die link doet het alleen niet meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
En Limit To Your Love is inderdaad liveOp het album is 'ie al goed, maar het verbleekt echt bij de liveversie. Als je dat trouwens tof vindt, er is een fanmade bootleg-album met opnames van verschillende shows in heel erg goede kwaliteit. Overal op het web te vinden, en zeker een luisterbeurt waard.
edit: Oh, ik doe er gewoon een linkje bij. Is nog legaal ook. KLIK
[ afbeelding ]
Klik HIER voor instant download en extra groot geslachtsorgaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die link doet het alleen niet meer
Nog groter?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klik HIER voor instant download en extra groot geslachtsorgaan
Old school point and click adventure.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef Norrage het volgende:
Okkervil River video game
http://www.thesilvergymnasium.com/
Ik vind die soundtrack best wel cool eigenlijk. Als dat een midi-versie is van een nieuw nummer belooft dat nog watquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]Nostalgie-mode aan
Doet me denken aan Manic Mansion
Vind alleen de soundtrack bagger
8 bit muziek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:16 schreef Moody het volgende:
[..]Nostalgie-mode aan
Doet me denken aan Manic Mansion
Vind alleen de soundtrack bagger
Mind the sarcasm. Tuurlijk is de soundtrack cool, het is hun nieuwe album....in 8 bitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind die soundtrack best wel cool eigenlijk. Als dat een midi-versie is van een nieuw nummer belooft dat nog wat![]()
Dat is minder coolquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:21 schreef Felagund het volgende:
Heeft wel een bug, nu loop ik op de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef Moody het volgende:
De nieuwe Neko Case is ook gelekt....voor de liefhebbers....
Ik heb hem nog niet geluisterd. Maar ik zal er op letten als ik hem voor de eerste keer luister.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Moody het volgende:
Maar wie heeft de Bowie-knipoog in het album van Franz al ontdekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |