Dat klinkt toch als flop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind het niet eens zozeer een top of een flop, ik vind het vooral 'niksig'.
Niet helemaal. Bij een flop heb ik een negatieve mening over hetgeen dat wordt beoordeeld. In dit geval bedoel ik met niksig dat ik er helemaal niets van vind. Dat is misschien nog wel erger dan flop, bedenk ik me nu.quote:
Meh. Die compleet misplaatste drum and bass-achtige beat er inquote:
Toffe versie, Tchockquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meh. Die compleet misplaatste drum and bass-achtige beat er inNiet echt geslaagd. Moet ik overigens toegeven dat ik niets leuks van Tears For Fears kan noemen (vooruit, Shout wil ik dan nog wel toegeven omdat 't zo'n hit was).
Ze halen het hele tempo er uit, jammer. Als je een wat meer elektronische Ready To Start wil horen, aanrader:
Vet hè?quote:
Ja supergoede versie ja. Er was toch nog een ander nummer dat ze hadden geremixed toen op die Deluxe edition?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vet hè?Ik vind dat stuk vanaf 4:20, als het nummer de originele versie volledig verlaat, zo tof
Oh, ik wist helemaal niet dat het voor de deluxe was. Ik heb ze een keer op 12' gescoord met record store day of zo. De andere is:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja supergoede versie ja. Er was toch nog een ander nummer dat ze hadden geremixed toen op die Deluxe edition?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ik wist helemaal niet dat het voor de deluxe was. Ik heb ze een keer op 12' gescoord met record store day of zo. De andere is:
Acoustic Ladylandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Ik ben vandaag ook vrij enthousiast. Ik heb door Madlib/Quasimoto het album Madvillainy eindelijk ontdekt, zeer fijne plaat. En ook eindelijk Accoustic Ladyland aan het luisteren.
Ja, vooral nauw gerelateerd (is dat Nederlands?) aan Polar Bear, deels dezelfde bandleden dacht ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Acoustic Ladyland(al is het geen Portico of Polar Bear, bands uit dezelfde scene). En tsja, dat Madvillainy komt bij mij nog niet helemaal binnen.
Ja. Die nu-jazz scene uit de UK is een mooie incest bende. Volgens mij zit er namelijk ook weer iemand van Portico in Polar Bear en er zijn vast nog meer kruisbestuivingenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, vooral nauw gerelateerd (is dat Nederlands?) aan Polar Bear, deels dezelfde bandleden dacht ik.
Madvillainy.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Ik ben vandaag ook vrij enthousiast. Ik heb door Madlib/Quasimoto het album Madvillainy eindelijk ontdekt, zeer fijne plaat. En ook eindelijk Accoustic Ladyland aan het luisteren.
Ik heb me voorgenomen om nog alle Medicine Shows te gaan luisteren, zijn er 12 in totaal ofzo. Heb alleen pas Black Soul gehad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Van Madlib/Madvillain/etc. valt wel een mooie top 5 van te maken, die heeft zoveel uitgebracht onder verschillende namen. Ik ben ook benieuwd naar de Jazz remix die wordt getipt in het Madlib topic. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Shades of Blue is geweldigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Van Madlib/Madvillain/etc. valt wel een mooie top 5 van te maken, die heeft zoveel uitgebracht onder verschillende namen. Ik ben ook benieuwd naar de Jazz remix die wordt getipt in het Madlib topic. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Hij is zó goed live. Twee keer mogen aanschouden deze zomer en beide keren geweldig. Hij springt van de dubstep de house in, van electro de dub, van akoustische gitaarmuziek naar techno... Echt een verademing om naar te luisteren. En zijn liveband is ook ij-zer-sterk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Die outro van Limit to your love hier, dit concert, moet het allerbeste live-stukje zijn wat ik dit jaar heb gehoord...Ongekend![]()
![]()
Dat hele concert is trouwens volstrekt briljant.
Wat heeft James Blake zijn repertoire toch op een geweldige manier vervolledigt met die nieuwe plaat. Ongelooflijk. Zo goed dat het perfect zijn debuut aanvult, en het live de perfecte mix van stijlen is. Ongekende artiest, groots. Ik heb wel ontzettend veel zin om hem live, niet op een festival, maar in een zaal de zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |