abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130308351
Ik vind het niet eens zozeer een top of een flop, ik vind het vooral 'niksig'.
pi_130308529
quote:
15s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:07 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind het niet eens zozeer een top of een flop, ik vind het vooral 'niksig'.
Dat klinkt toch als flop.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_130308937
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:13 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat klinkt toch als flop.
Niet helemaal. Bij een flop heb ik een negatieve mening over hetgeen dat wordt beoordeeld. In dit geval bedoel ik met niksig dat ik er helemaal niets van vind. Dat is misschien nog wel erger dan flop, bedenk ik me nu. :P
pi_130311380
quote:
Meh. Die compleet misplaatste drum and bass-achtige beat er in :') Niet echt geslaagd. Moet ik overigens toegeven dat ik niets leuks van Tears For Fears kan noemen (vooruit, Shout wil ik dan nog wel toegeven omdat 't zo'n hit was).

Ze halen het hele tempo er uit, jammer. Als je een wat meer elektronische Ready To Start wil horen, aanrader:

pi_130314730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Meh. Die compleet misplaatste drum and bass-achtige beat er in :') Niet echt geslaagd. Moet ik overigens toegeven dat ik niets leuks van Tears For Fears kan noemen (vooruit, Shout wil ik dan nog wel toegeven omdat 't zo'n hit was).

Ze halen het hele tempo er uit, jammer. Als je een wat meer elektronische Ready To Start wil horen, aanrader:

Toffe versie, Tchock ^O^
pi_130314881
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Toffe versie, Tchock ^O^
Vet hè? :D Ik vind dat stuk vanaf 4:20, als het nummer de originele versie volledig verlaat, zo tof O+
pi_130315291
Is het hier nog gezellig dan? :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_130315628
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vet hè? :D Ik vind dat stuk vanaf 4:20, als het nummer de originele versie volledig verlaat, zo tof O+
Ja supergoede versie ja. Er was toch nog een ander nummer dat ze hadden geremixed toen op die Deluxe edition?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130315690
Tears for Fears neemt me trouwens wel weer even mee naar de oude werkvloer waar altijd Arrow Classic Rock opstond. Naast Van Halen's Jump kwam deze ook weer iedere keer voorbij. _O-

pi_130315744
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja supergoede versie ja. Er was toch nog een ander nummer dat ze hadden geremixed toen op die Deluxe edition?
Oh, ik wist helemaal niet dat het voor de deluxe was. Ik heb ze een keer op 12' gescoord met record store day of zo. De andere is:

pi_130315920
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oh, ik wist helemaal niet dat het voor de deluxe was. Ik heb ze een keer op 12' gescoord met record store day of zo. De andere is:

_O_
Godver wat een goede band is dit toch ook, ongekend _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_130316835
Die outro van Limit to your love hier, dit concert, moet het allerbeste live-stukje zijn wat ik dit jaar heb gehoord...Ongekend _O_ _O_ _O_

Dat hele concert is trouwens volstrekt briljant. _O_

Wat heeft James Blake zijn repertoire toch op een geweldige manier vervolledigt met die nieuwe plaat. Ongelooflijk. Zo goed dat het perfect zijn debuut aanvult, en het live de perfecte mix van stijlen is. Ongekende artiest, groots. Ik heb wel ontzettend veel zin om hem live, niet op een festival, maar in een zaal de zien. _O_ :Y
  woensdag 21 augustus 2013 @ 16:51:33 #138
159761 Arn0
Abbey Road
pi_130317118
Hehe, Norrage is vandaag ouderwets enthouasiast :P
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_130317211
Ik ga morgen op vakantie, misschien daardoor. Maar dan nog. _O_
pi_130317300
Ik ben vandaag ook vrij enthousiast. Ik heb door Madlib/Quasimoto het album Madvillainy eindelijk ontdekt, zeer fijne plaat. En ook eindelijk Accoustic Ladyland aan het luisteren. ^O^
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_130317407
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Ik ben vandaag ook vrij enthousiast. Ik heb door Madlib/Quasimoto het album Madvillainy eindelijk ontdekt, zeer fijne plaat. En ook eindelijk Accoustic Ladyland aan het luisteren. ^O^
Acoustic Ladyland ^O^ (al is het geen Portico of Polar Bear, bands uit dezelfde scene). En tsja, dat Madvillainy komt bij mij nog niet helemaal binnen maar het is zeker wel lekker :Y.
pi_130317437
Madvillain _O_
pi_130317488
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Acoustic Ladyland ^O^ (al is het geen Portico of Polar Bear, bands uit dezelfde scene). En tsja, dat Madvillainy komt bij mij nog niet helemaal binnen.
Ja, vooral nauw gerelateerd (is dat Nederlands?) aan Polar Bear, deels dezelfde bandleden dacht ik.
Album top 100 2024
pi_130317547
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:03 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ja, vooral nauw gerelateerd (is dat Nederlands?) aan Polar Bear, deels dezelfde bandleden dacht ik.
Ja. Die nu-jazz scene uit de UK is een mooie incest bende. Volgens mij zit er namelijk ook weer iemand van Portico in Polar Bear en er zijn vast nog meer kruisbestuivingen :D
pi_130317594
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:56 schreef Felagund het volgende:
Madvillainy. _O_

Staat op 5 in mijn top albums aller tijden lijst uit mijn hoofd. :P
pi_130317661
Van Madlib/Madvillain/etc. valt wel een mooie top 5 van te maken, die heeft zoveel uitgebracht onder verschillende namen. Ik ben ook benieuwd naar de Jazz remix die wordt getipt in het Madlib topic. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Album top 100 2024
pi_130317797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Van Madlib/Madvillain/etc. valt wel een mooie top 5 van te maken, die heeft zoveel uitgebracht onder verschillende namen. Ik ben ook benieuwd naar de Jazz remix die wordt getipt in het Madlib topic. Maar die heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik heb me voorgenomen om nog alle Medicine Shows te gaan luisteren, zijn er 12 in totaal ofzo. Heb alleen pas Black Soul gehad. :P

Plus dat wanneer je klaar bent met alles, dat Madlib zeker al een play of 1000 in je last.fm heeft. Niet dat ik dat erg vind. :D

Ik zie trouwens dat het laatste nummer van Medicine Show: Beat Konducta In Africa een tribute is aan Amanaz. Ideaal moment om een van mijn favoriete Afrikaanse bands eens te pluggen:

Hij heeft trouwens ook nog 5 Beat Konducta tapes. _O-
Heb daarvan alleen Dil Cosby Suite en In India gehad.
pi_130318013
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:09 schreef Felagund het volgende:
Shades of Blue is geweldig _O_
pi_130318090
quote:
7s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 16:43 schreef Norrage het volgende:
Die outro van Limit to your love hier, dit concert, moet het allerbeste live-stukje zijn wat ik dit jaar heb gehoord...Ongekend _O_ _O_ _O_

Dat hele concert is trouwens volstrekt briljant. _O_

Wat heeft James Blake zijn repertoire toch op een geweldige manier vervolledigt met die nieuwe plaat. Ongelooflijk. Zo goed dat het perfect zijn debuut aanvult, en het live de perfecte mix van stijlen is. Ongekende artiest, groots. Ik heb wel ontzettend veel zin om hem live, niet op een festival, maar in een zaal de zien. _O_ :Y
Hij is zó goed live. Twee keer mogen aanschouden deze zomer en beide keren geweldig. Hij springt van de dubstep de house in, van electro de dub, van akoustische gitaarmuziek naar techno... Echt een verademing om naar te luisteren. En zijn liveband is ook ij-zer-sterk.

Nooit iemand met zo weinig geluid zo'n grote tent stil horen krijgen, en het was beide keren compleet afgeladen.
pi_130318224
En Limit To Your Love is inderdaad live _O_ Op het album is 'ie al goed, maar het verbleekt echt bij de liveversie. Als je dat trouwens tof vindt, er is een fanmade bootleg-album met opnames van verschillende shows in heel erg goede kwaliteit. Overal op het web te vinden, en zeker een luisterbeurt waard.

edit: Oh, ik doe er gewoon een linkje bij. Is nog legaal ook. KLIK

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')