En dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef BoerBert het volgende:
Maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op zo, laten we het gezellig houden.
'Noem jezelf de Desert Apes, dan vind ik Humbug geweldig'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die eerste post gaat nergens over, een band die een andere naam moet nemen omdat je een album niets aan is.
Was het proberen waard geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Noem jezelf de Desert Apes, dan vind ik Humbug geweldig'
Op die fiets. Klopt wel denk ik, maar ik betwijfel of je een baggeralbum dan wel goed vindt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Was het proberen waard geweest.
Als je van een band eenmaal een bepaalde standaard gewend bent, kan een nieuw album tegenvallen, terwijl je dat album anders had benaderd als het van een nieuw bandje was.
Waarbij ik niet zeg dat in dit specifieke geval die vlieger was opgegaan, puur om aan te geven dat het nog niet eens zo'n gekke gedachte is, die onterecht wordt afgeschoten.
Die kan die albums dan beter onder 1 naam uitbrengen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
Een beetje wat Jack White doet, met al die verschillende bandnamen die enigszins dezelfde muziek maken
Voorbeeldjes bedenken is altijd lastig, maar ik denk dat als Trouble Will Find Me door een nieuw onbekend bandje was gemaakt, het enorm goed ontvangen zou zijn. Terwijl mensen het nu als een redelijk tegenvallend album beschouwen, omdat ze de hoge standaard van The National gewend zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op die fiets. Klopt wel denk ik, maar ik betwijfel of je een baggeralbum dan wel goed vindt.
Jack White solo vind ik weinig aan... The White Stripes vind ik wel geweldigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
Een beetje wat Jack White doet, met al die verschillende bandnamen die enigszins dezelfde muziek maken
Die projecten hebben allemaal inderdaad wel zo'n zelfde sausje eroverheen, maar er zit imo wel wat verschil tussen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:40 schreef Norrage het volgende:
Van the White Stripes draai ik een paar bootleg albums eigenlijk het meestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Hij krijgt wel voor mekaar om bij al zijn bands een héle goeie single uit te brengen waardoor ik automatisch heel benieuwd wordt naar het albumwerk. Wat dan ook weer standaard ietsje tegenvalt. Gehad met Steady As She Goes, met Sixteen Saltines, met Cut Like A Buffalo.. alleen White Stripes viel qua albums niet tegen. Die live-plaat is nog steeds de beste live-plaat die er te vinden is![]()
![]()
van mij juist nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:00 schreef BoerBert het volgende:
Raconteurs is m'n favoriete project, maar dat even terzijde.
Oh is Travis ruiger geworden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Bol_Wan het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt die nieuwe single van Travis een beetje op Kane? Het Woesthoff-gehalte is hoger dan het zou moeten zijn
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Hij krijgt wel voor mekaar om bij al zijn bands een héle goeie single uit te brengen waardoor ik automatisch heel benieuwd wordt naar het albumwerk. Wat dan ook weer standaard ietsje tegenvalt. Gehad met Steady As She Goes, met Sixteen Saltines, met Cut Like A Buffalo.. alleen White Stripes viel qua albums niet tegen. Die live-plaat is nog steeds de beste live-plaat die er te vinden is![]()
![]()
Earl Sweatshirtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij is Liars al eens voorbij gekomen in één van de laatste topics, al ging dat geloof ik over een oud album.
Liars is natuurlijk helemaal geen hiphop, hoe heet die artiest?
Geen idee, die ken ik niet. Vond eigenlijk elke voorgaande single ook wel tegenvallen, maar zo samen op een album geeft het een gewoon een fijn, complete feel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:10 schreef Kerftminister het volgende:
Ja heb de laatste weken echt weinig albums geluisterd, keek er een tijd naar uit, maar heb hem nog niet gehad, zal er voorlopig ook niet aan toekomen denk ik. Is ie beter dan de debuutplaat Earl? Want dat vond ik niet zo heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |