Haha nee, grapje, een artiest voor een band verwarren hebben we allemaal al wel eens gedaan. Of nog erger.. Ik ging een paar jaar terug (ik was nog jong) Wild Beasts zien. Ik zat buiten de venue en ik hoorde plots wat Engels achter me, iets over een single op BBC, was het Wild Beastsquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha nee, grapje, een artiest voor een band verwarren hebben we allemaal al wel eens gedaan. Of nog erger.. Ik ging een paar jaar terug (ik was nog jong) Wild Beasts zien. Ik zat buiten de venue en ik hoorde plots wat Engels achter me, iets over een single op BBC, was het Wild BeastsIk dus zenuwachtig, wou best wel graag foto maar had nog nooit aan een band voor een foto gevraagd. Minutenlang getwijfeld, uiteindelijk toch gedurfd..
Bleek het helemaal Wild Beasts niet te zijn
Geen idee, haha. Ik kon niet snel genoeg weg zijn.quote:
Hadden moeten stoppen of onder een andere naam verder moeten gaan na FWN. Laatste twee albums waren zulke bagger. De nummers die tot nu toe bekend zijn van het nieuwe album lijken ook helemaal nergens op. Do I Wanna Know kan er nog wel enigszins mee doorgaan, maar heel bijzonder is het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Rotscholiertje snapt er weer eens helemaal niets van.
Ten eerste ging het mij er meer om dat je je mening wel heel erg opdrong aan Norragequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hadden moeten stoppen of onder een andere naam verder moeten gaan na FWN. Laatste twee albums waren zulke bagger. De nummers die tot nu toe bekend zijn van het nieuwe album lijken ook helemaal nergens op. Do I Wanna Know kan er nog wel enigszins mee doorgaan, maar heel bijzonder is het niet.
Dit ja. En dat laatste album klinkt vooral als een b-kantjes albumquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Humbug is toch verschrikkelijke middelmaat? Ineens wilden ze heel interessant gaan doen. Dat is duidelijk niet hun sterkste punt en daarna is het alleen maar erger geworden.
Was een optie geweest. Hadden ze als band twee meesterwerken achter hun naam. Nu twee meesterwerken en twee (waarschijnlijk drie) broddelwerken. Is zonde. Doet afbreuk aan de meesterwerken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:59 schreef Arn0 het volgende:
Sowieso.. Als ze van naam veranderen is het plots oké dat ze (zogenaamde) slechte muziek uitbrengen?
Goed compliment, vermits hun b-kantjes briljant zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit ja. En dat laatste album klinkt vooral als een b-kantjes album
Ik vind het als album niet slechter als hun eerdere albums.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Humbug is toch verschrikkelijke middelmaat? Ineens wilden ze heel interessant gaan doen. Dat is duidelijk niet hun sterkste punt en daarna is het alleen maar erger geworden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hadden moeten stoppen of onder een andere naam verder moeten gaan na FWN. Laatste twee albums waren zulke bagger. De nummers die tot nu toe bekend zijn van het nieuwe album lijken ook helemaal nergens op. Do I Wanna Know kan er nog wel enigszins mee doorgaan, maar heel bijzonder is het niet.
...en dit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef BoerBert het volgende:
Joh, prima dat je het minder vindt, maar doe nou niet alsof het een feit is ofzo.
Ik hoef toch niet achter iedere post te zeggen dat het slechts mijn mening is? Dat spreekt voor zich lijkt me.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:27 schreef BoerBert het volgende:
Joh, prima dat je het minder vindt, maar doe nou niet alsof het een feit is ofzo.
Haha, ja na 10 posts ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef Norrage het volgende:
Hij zegt toch ook "wat mij betreft" en zo? Stelletje zeikerds
Die eerste post gaat nergens over, een band die een andere naam moet nemen omdat je een album niets aan is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:30 schreef Norrage het volgende:
Hij zegt toch ook "wat mij betreft" en zo? Stelletje zeikerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |