Tieten van dames controleren. Beetje voelen, mag natuurlijk niet nep zijn, vuile bedriegende vrouwen die er tegenwoordig zijn, met hun plastic chirurg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:03 schreef arjan1212 het volgende:
wat houd minister van tieten eigenlijk in ? wat doe je dan de hele dag ?
Ditquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tieten van dames controleren. Beetje voelen, mag natuurlijk niet nep zijn, vuile bedriegende vrouwen die er tegenwoordig zijn, met hun plastic chirurg.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef KLTZK het volgende:
We hebben een logo nodig, iemand ideeën?
Komt al aardig in de richting, we hebben een paintbaas nodigquote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:17 schreef KLTZK het volgende:
We hebben een logo nodig, iemand ideeën?
Of een andere naam als dit opgeeist wordt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht:
[..]
Of een andere naam als dit opgeeist wordt...
The T. Party?Het is een Nederlandse Partij hè, eigenlijk zou Hajee of Hean lid moeten worden om een vet logo te paintenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Vrouwen hebben we ook nodig, levend. Of je moet aan het einde aan elkaars tieten en kont willen gaan zitten? Nope, dacht ik al, ik ook niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:22 schreef KLTZK het volgende:
Partijprogramma
Alle feministen naar het Midden-Oosten sturen, aangezien de positie van vrouwen daar zeer slecht is en wij dan meteen van alle feministen af zijn.
Maar een heel klein deel van alle vrouwen is actief feminist, en die willen meestal toch geen man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben we ook nodig, levend. Of je moet aan het einde aan elkaars tieten en kont willen gaan zitten? Nope, dacht ik al, ik ook niet.
Als ze er ook zo uitzien, vind ik dat daar best een uitzondering voor gemaakt kan worden. Subsidie vluchten naar de zandbak.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Maar een heel klein deel van alle vrouwen is actief feminist, en die willen meestal toch geen man.
Dat zullen onze Arabische vriendenwel voor ons doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als ze er ook zo uitzien, vind ik dat daar best een uitzondering voor gemaakt kan worden. Subsidie vluchten naar de zandbak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wegwezen ermee. Kill!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Feminism is the idea that we can make both sexes equal by focusing solely on the issues of one of them.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:41 schreef bobbiey het volgende:
Kandidaat-Propagandaminister Bobbiey meldt zich.
Is eens tijd dat die schoonheidsidealen er terug ingestampt worden.
[ afbeelding ]
quote:
Kamervoorzitterquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:19 schreef KLTZK het volgende:
[..]![]()
Die komt in m'n fobo!
Welke functie wil je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |