Ik ga in een topic zitten en dan geef ik mijn mening, ik draai niet om de zaken heen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Amateurpsychologie van de koude grond.
En mensen met een mening die zijn er niet zoveel topicstarters genoeg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga in een topic zitten en dan geef ik mijn mening, ik draai niet om de zaken heen.
Hij zet Feyenoord bovenaan omdat Xerxes en Sparta niet meedoen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Emile dus toch een Feyenoorder
[ afbeelding ]
Boskamp zal tevreden zijn.
En Neptunus. DHZ.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij zet Feyenoord bovenaan omdat Xerxes en Sparta niet meedoen!
Hij is dus geen Cambuur fan? mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, eens een Xerxiaan altijd een Xerxiaan he.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Van ''Sport aan tafel'' naar ''Oorlog aan tafel'' met als kopstukken Genee en Schelvecchio.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is dus geen Cambuur fan? mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
homo's moeten naar de dokterquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Wat heeft Jan Boskamp eigenlijk gezegd waardoor hij op het matje moet komen bij de minister president van België?
Ik was op vakantie dus ik heb dat gemist.![]()
Die oorlog is zo dichtgeplakt hoor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van ''Sport aan tafel'' naar ''Oorlog aan tafel'' met als kopstukken Genee en Schelvecchio.
Homo's zijn ongezond.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Wat heeft Jan Boskamp eigenlijk gezegd waardoor hij op het matje moet komen bij de minister president van België?
Hij zei dat Pascalus homo isquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Dat hetero's gezond zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:34 schreef Pascalus het volgende:
Ook Hugo Borst tipte Feyenoord als nummer 1. Heel toevallig allemaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, eens een Xerxiaan altijd een Xerxiaan he.
Dit is een feitelijke onjuistheid. Feitelijke onjuistheden betreur ik altijd.quote:
quote:
Janquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hetero's gezond zijn.
Wanneer begint De Betweters weer?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Hugo Borst tipte Feyenoord als nummer 1. Heel toevallig allemaal.
#010isntjustacodequote:Op maandag 19 augustus 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook Hugo Borst tipte Feyenoord als nummer 1. Heel toevallig allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |