Ik ben een pokemon meester geworden met dit fantastische teamquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee maar ik kende wel de Pokerap uit mijn hoofd
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een pokemon meester geworden met dit fantastische team
[ afbeelding ]
Wat een teamquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Team Rocket bestaat dan ook uit Lambiek en Toinevanp.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over tien jaar is PEC groter dan Feyenoordquote:
Zekerquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij had Mighty Mike te Wierik gehooptp
Dat wel ja. En PSV kon hem voor heeeel goedkoop halen.quote:
Vind m nauwelijks minder dan Depay eigenlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat wel ja. En PSV kon hem voor heeeel goedkoop halen.
Over tien jaar zei ikquote:
twitter:raymondverheije twitterde op maandag 19-08-2013 om 21:03:19Afgelopen februari was ik met Kuban Krasnodar 10 dagen op trainingskamp in Dubai. Normaal gesproken is Feyenoord totaal kansloos. reageer retweet
Kortom: Feyenoord wint.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:raymondverheije twitterde op maandag 19-08-2013 om 21:03:19Afgelopen februari was ik met Kuban Krasnodar 10 dagen op trainingskamp in Dubai. Normaal gesproken is Feyenoord totaal kansloos. reageer retweet
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuban is ongelovelijk onderschat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kortom: Feyenoord wint.
Raymond Verheijen_
Bedankt man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Is die bij Feyenoord weggestuurd ofzo?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
6 wedstrijden gespeeld in hun competitie en 0 gewonnen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kuban is ongelovelijk onderschat.
Iedereen schrok van dat hoofd van Van Halst.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat fox programmageen eens publiek
Chaudfontaine ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap zo'n reclame voor Desperados eigenlijk niet.
Het is niet een nieuw product.
Er is ook geen speciale actie.
Het heeft al naamsbekendheid.
Het Feyenoord van Rusland.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
6 wedstrijden gespeeld in hun competitie en 0 gewonnen.
Morgen pas, om 20:45 uurquote:
Toch knap.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
6 wedstrijden gespeeld in hun competitie en 0 gewonnen.
Gemaakt popiejopie doen tegen elkaar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Te wierik was op die knal na, poep...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zeker
komt wel in t elftal vd week
Dat is niet helemaal waar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het Feyenoord van Rusland.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar.
Kuban heeft wél punten.
Echte liefhebbers kijken VI.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat ze dramatische kijkcijfers hebben. Beelden heeft iedereen dit weekend wel genoeg gezien. Maandag avond moeten we gewoon lekker lachenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie is dit?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Saai programma, bestaat vooral uit samenvattingen van wedstrijden die ik al gezien heb.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie presenteert het?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Saai programma, bestaat vooral uit samenvattingen van wedstrijden die ik al gezien heb.
Gast....quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Goede journalisten daar. Twente zingt al bijna 25 jaar dat "Hasj, Coke & Pillen" liedje en niemand kent het. Niet ff de clubwatcher bellen ofzo? Neuh, gewoon Thijs weer uitnodigen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toine met analyses van Lambiek
quote:
Ok dank jequote:
Ah joh laat gaanquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Goede journalisten daar. Twente zingt al bijna 25 jaar dat "Hasj, Coke & Pillen" liedje en niemand kent het. Niet ff de clubwatcher bellen ofzo? Neuh, gewoon Thijs weer uitnodigen
Je hebt Martin Stoker nodig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
Deze 'Meer voor mannen' stem is het toch net niet
Ik zie liever voetbal beelden dan reclamequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echte liefhebbers kijken VI.
Sowieso vrijwillig naar Lambiek staren
Ik kreeg opeens een heel raar gevoel van die aflevering.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beste aflevering was die met Mark. Onverwachts.
Ik zie liever RTL7 dan FOXquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie liever voetbal beelden dan reclame
Boekhoorn moet de centjes naar zn cluppie brengen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Greenpeas het volgende:
Die Derksen is echt helemaal weg van Boekhoorn.
Oh ja hoor, maar ik snap niet zo goed dat zoiets de wereld in gegooid kan worden. Hoor en wederhoor toch altijd? Denk dat sommige Vak-P jongens zitten te koken nuquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan
Toeschouwers begrijpen dat toch niet
ik verwacht dan ook dat JD binnenkort de technische leiding overneemt bij NECquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Greenpeas het volgende:
Die Derksen is echt helemaal weg van Boekhoorn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kader belangrijk nieuws.
Waarom?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar ik snap niet zo goed dat zoiets de wereld in gegooid kan worden. Hoor en wederhoor toch altijd? Denk dat sommige Vak-P jongens zitten te koken nu
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het kader belangrijk nieuws.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ach ga weg die liggen in een deukquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar ik snap niet zo goed dat zoiets de wereld in gegooid kan worden. Hoor en wederhoor toch altijd? Denk dat sommige Vak-P jongens zitten te koken nu
Niet huilen.quote:
Wat hebben ze verkeerd gezegd dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet huilen.
Nou, omdat "Nederland" voor de gek wordt gehouden in beide opiniemakende voetbalprogramma's.
Is toch niet fijn voor je imago.
Het gaat me in dit geval om het media-aspect. Dat ligt dicht bij mijn werk, daarom interesseert het me
Natuurlijk, wie is er nou geïnteresseerd in FC fucking Twente?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Is al uitgelegd in diverse topics.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat hebben ze verkeerd gezegd dan?
Kan je nagaan hoe groot FC Twente is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
Goede journalisten daar. Twente zingt al bijna 25 jaar dat "Hasj, Coke & Pillen" liedje en niemand kent het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekend.
last van zand in je vagina?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brekend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Moet je nou alweer een linksback van Ajax hebben?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Daley Blind mag hier wel stage lopenEven kijken of-ie het redt...
Onze 3e linksback doet het prima, kan met het niveau mee.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Daley Blind mag hier wel stage lopenEven kijken of-ie het redt...
quote:
4e, Dijks zit er ook nog voor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze 3e linksback doet het prima, kan met het niveau mee.
Twente is zo goed als Ajax 3.
Wat een gekkigheidquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willy en Rene denken dat PSV de CL kan winnen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willy en Rene denken dat PSV de CL kan winnen.
DVD'tje opgezet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
Arias is door PSV gescout.
PSV heeft gescout
Piet de Visser.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft gescout
Graag gedaan, ik ben blij dat de spelers die het niveau van Ajax niet bereiken toch nog nut kunnen hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Koppers doet het prima. Was een koopje. Bedankt
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onze 3e linksback doet het prima, kan met het niveau mee.
Twente is zo goed als Ajax 3.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef Greenpeas het volgende:
Wow, Boskamp is nog bruiner dan van Gelder.
Blind is inderdaad een toekomstige Barca-speler. Ik verwacht veel van hem, net als zijn vader.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik ben blij dat de spelers die het niveau van Ajax niet bereiken toch nog nut kunnen hebben.
Uh, oke?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Blind is inderdaad een toekomstige Barca-speler. Ik verwacht veel van hem, net als zijn vader.
Via YouTube denk ik, staan wat filmpjes van dik 15 minuten op.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
PSV heeft gescout
Rare snoeshaan ben jij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Blind is inderdaad een toekomstige Barca-speler. Ik verwacht veel van hem, net als zijn vader.
Handig toch. Bespaard vliegtickets en kaarten voor de wedstrijd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Via YouTube denk ik, staan wat filmpjes van dik 15 minuten op.
*bespaartquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Handig toch. Bespaard vliegtickets en kaarten voor de wedstrijd.
Bespaardquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Handig toch. Bespaard vliegtickets en kaarten voor de wedstrijd.
Normaal doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marokko heeft die aids Afrika Cup.
Nee, dat is Boilessen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh niet?
Maar wel duidelijk de beste links-back van Ajax op het moment?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marokko heeft die aids Afrika Cup.
quote:
Dan moet het zo zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV heeft zestig procent kans.
Aad300 zegt dit.
Dus?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
begon allebei de wedstrijden op de bank
Jammer dat Aad geen verstand van voetbal heeft.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
PSV heeft zestig procent kans.
Aad300 zegt dit.
Dat is helemaal niet rullevant.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
begon allebei de wedstrijden op de bank
Als je nou niet oprot.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat Aad geen verstand van voetbal heeft.
quote:
Hij is wel goed, maar zeker geen 20 miljoen waard.quote:
Nog geen 2 miljoen waard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij is wel goed, maar zeker geen 20 miljoen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |