Google geeft stiekem nog best wat hits op die naamquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Of dan aub een spelfout van de tattoopik!
Het was geen kleine tattoo zeg maar. De hele onderarm.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Of dan aub een spelfout van de tattoopik!
Nou precies! Dat vond ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Nou, het maakt bijna Jayden wat leuker!
Dat beoordelingen wij wel. 8)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef acnaib80 het volgende:
Onze dochter haar naam is op zich simpel en niet raar
Nope...quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft een meisje zijn...
In hetzelfde gezin?quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:29 schreef Dottey het volgende:
extra info:
de papa en mama vonden het zo een geinige naam dat ze hun jongere dochterje er ook naar hebben genoemd
"avontuur pink jungle"
euh... dus
ja! vreemd toch... ik denk dan aan scenario's die ze later kunnen hebben...quote:
Ik vind Emma heel leuk, Nina erbij vind ik hele erg kwik kwek en kwak.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:31 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mensen die zulke namen verzinnen hebben toch gewoon geen moment nagedacht over het feit dat het kind ook nog naar school, aan het werk etc. moet later...
Wat vinden jullie van deze combi's?
L.isa, Jill, Sven
L.isa, Jill, Björn
L.isa, Sven, Tim
L.isa, Jill, Emma
L.isa, Jill, Nina
L.isa, Nina, Emma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |