Op zich hebben ze daar een leuk jasje, maar alleen in zandkleur. En dat staat mijn mini helaas echt niet. Maar misschien komt er nog wat bij. Ga ik in de gaten houden!quote:
Die heb ik in maat 80 in v&a staan. Maar ik denk niet dat dat iets is wat Phaidra bedoelt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:17 schreef Tinuviel het volgende:
Phaidra, ik vond deze leuk van H&M, alleen de mijne heeft al een winterjas:
http://tablet.hm.com/nl/product/08536#article=08536-B
Lijkt me heerlijk warm, niet te warm voor in bed? Is ie voor een jongetje of meisje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:18 schreef Dot. het volgende:
Mijn eerste aankoop(niet mijn foto)
[ afbeelding ]
Hij is beige, dus neutraalquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk warm, niet te warm voor in bed? Is ie voor een jongetje of meisje?
oooh, die is wel heel mooi!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef bitterend het volgende:
Volgens mij moet je zo'n jas voor I:
[ afbeelding ]
Ja, Hema iddquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:37 schreef DJMomo het volgende:
Dot, leuk! Zag zoiets bij hema hangen, klopt dat?
Ik heb net de bak babykleertjes maat 56 doorgenomen. Conclusie: ik had opvallend veel lange mouwen rompers voor mijn zomer kind. Korte mouwen maar drie ofzo, zonder net zoiets. 1 vestje. Qua shirts is helft korte mouw, helft lange mouw. Lange mouw wel veel met kraagje (what was I thinking, overhemdjes voor een new Born?). Broekjes nog wel wat, al zijn ze niet al te dik. Kan dus nog wel wat bij
Als ik het goed zie heeft de jas ook een rits, kijk maar rechts boven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
oooh, die is wel heel mooi!![]()
![]()
Maar als het alleen maar houtjetouwtje knopen zijn dan lijkt me dat dat inwaait en zo. zou dan toch de voorkeur geven aan een rits.
Waar komt deze jas vandaan?
Die is idd heel mooi!quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef bitterend het volgende:
Volgens mij moet je zo'n jas voor I:
[ afbeelding ]
Het eerste pakje, daar hebben ze hier allemaal gewoon in geslapen. Ze slapen dan nog onwijs veel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:15 schreef Dot. het volgende:
[..]
Hij is beige, dus neutraalEn ik wilde hem eigenlijk gewoon als pakje gebruiken, niet als pyjama. Het lijkt mij een mooi eerste pakje, vooral met het weer dat we dit jaar hadden eind maart.
Hij is heel warm, ik had hem voor mijn muppet en ze oververhitte er een beetje in.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:56 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk warm, niet te warm voor in bed? Is ie voor een jongetje of meisje?
ooooooooooh, hebben!!!!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Als ik het goed zie heeft de jas ook een rits, kijk maar rechts boven.
@Kyara, de link van het plaatje zegt vertbaudet, dus daar denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
ooooooooooh, hebben!!!!
waar waar waar?
2e artikel 50% korting he! Kyara samen bestellen???quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:36 schreef bitterend het volgende:
Vertbeaudet! met de code van Octo 50%!
En hij heeft idd een rits goed gezien Tinu
quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:36 schreef bitterend het volgende:
Vertbeaudet! met de code van Octo 50%!
En hij heeft idd een rits goed gezien Tinu
http://www.vertbaudet.com/en/boy-coats-jackets.htmquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:39 schreef Kyara het volgende:
[..]
ooooooooooh, hebben!!!!
waar waar waar?
Ja, ik heb eerst een broek in het mandje, dan de jas. En dan de code ingevoerd en katshing!quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
2e artikel 50% korting he! Kyara samen bestellen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |