neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Saind, Smoofie en Adames nog gemeet?
tuurlijk, ja gewoon wel fijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar je bent wel naar de wedstrijd geweest, hoe was de sfeer op Noord?
Kon je staan of moest je zitten? Wat is jou mening over die rookbom van die kakkerlak? Ik vind het wel een bazenactie.quote:
Kapo, negerquote:
als je kaartjes kan kopen dan, wat is dat belachelijk zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef Typisch het volgende:
kapi, volgend jaar ga ik ook naar lowlands heb ik vanavond gehoord
hoe was het?
dat gaat het probleem niet zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
als je kaartjes kan kopen dan, wat is dat belachelijk zeg
Vet natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:08 schreef Typisch het volgende:
kapi, volgend jaar ga ik ook naar lowlands heb ik vanavond gehoord
hoe was het?
omdat het binnen 5 min is uitverkocht de laatste jaren geloof ik, moet je nog geluk hebben dat je geen last hebt van de haperende serversquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat gaat het probleem niet zijn
maar hoezo?
1,5 a 2 uur. Maar waarom is dat belachelijk? Blijkbaar is de vraag gewoon heel groot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat het binnen 5 min is uitverkocht de laatste jaren geloof ik, moet je nog geluk hebben dat je geen last hebt van de haperende servers
ja was het al aan het opzoeken, dacht dat het erger was dan 2 uurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1,5 a 2 uur. Maar waarom is dat belachelijk? Blijkbaar is de vraag gewoon heel groot.
Mooi man. Heb wat verhalen van maten gehoord, ze hebben mij overtuigd om het eens te proberen.quote:
Dacht dat het binnen een uurtje was oid. Maar ik heb wat maten met vaders die weer mensen kennen (ja ja, gekke connects hier) die wel wat kunnen regelen qua kaartjes, komt goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:10 schreef Adames het volgende:
[..]
omdat het binnen 5 min is uitverkocht de laatste jaren geloof ik, moet je nog geluk hebben dat je geen last hebt van de haperende servers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |