Wat dacht jij dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor een één-jarig contract?
tl;drquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Saind het volgende:
http://www.heretical.com/miscella/reptile.html
Oprecht een van de leukste dingen die ik ooit gelezen heb dit
Snap ik, het ging om het geval van een zomers vertrek.quote:
Minder natuurlijk. Je kunt best inzetten op 20 miljoen, maar dat ga je nevernooit krijgen. Tenzij Manchester City, Chelsea of Real Madrid weer in een rare bui zijn.quote:
Ajax wil Eriksen niet kwijt, dus gaan ze natuurlijk dat soort bedragen verlangen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Minder natuurlijk. Je kunt best inzetten op 20 miljoen, maar dat ga je nevernooit krijgen. Tenzij Manchester City, Chelsea of Real Madrid weer in een rare bui zijn.
Waarom heeft die dan afgelopen zomer niet verlengt?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Voor een één-jarig contract?
Mag, maar Eriksen zal ongetwijfeld zelf zo zijn belangen hebben in een eventuele transfer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wil Eriksen niet kwijt, dus gaan ze natuurlijk dat soort bedragen verlangen.
Daar gaat Ajax nooit mee akkoord.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Het gaat trouwens om 10 miljoen wat Milan wil bieden.
Hoho, mensen van alle leeftijden kijken naar de Simpsonsquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het doelgroep publiek van de Simpsons.
Wie the fuck ben jij nou weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef deBibliotheek het volgende:
Even een vraagje tussendoor, FOX (de niet-betaalde zender) moet toch op een openbare zender zitten? Ik kan hem niet ontvangen met die herpes kabel-televisie van UPC, meer mensen last van/iemand een oplossing? Zou graag volgend jaar wel de samenvattingen willen zien.
Tegenwoordig heb je zoiets als digitale televisie. Reuze handig hoor. Op het analoge zitten wat verdwaalde bejaarden dus daar doen ze niks meer aan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:41 schreef deBibliotheek het volgende:
Even een vraagje tussendoor, FOX (de niet-betaalde zender) moet toch op een openbare zender zitten? Ik kan hem niet ontvangen met die herpes kabel-televisie van UPC, meer mensen last van/iemand een oplossing? Zou graag volgend jaar wel de samenvattingen willen zien.
Tuurlijk wel. Hij is toch veel aantrekkelijker voor topclubs met een korter contract. Dat verhaal dat hij bijtekent als er niks voor hem komt is ook zo'n eerst zien dan geloven verhaal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom heeft die dan afgelopen zomer niet verlengt?
Levert Ajax meer knaken op en voor hem maakt het toch niks uit.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb blijkbaar gemist dat Mourinho weer terug is bij Sjelsie deze zomer.
Watquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
Sport 1 eruit gegooid en ga zelf voetballen op zaterdag. Dus ik volg die buitenlandse competities ook niet meer eigenlijk.quote:
Ja ik kende de geruchten. Maar wist niet dat het zeker was.quote:
Hey doe eens normaal man. Mijn opa is van de trap gekankerd.quote:
Ik volg slechts de regels, wat mij betreft typ je kanjer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:26 schreef Smoofie het volgende:
Power corrupts.
Het begint nu al bij Drizzt
Ik doe gewoon kan erquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik volg slechts de regels, wat mij betreft typ je kanjer.
Dat gaat voor vreemde zinnen zorgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |