Die wast het gewoon weer schoon. No biggiequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wat zou je moeder daarvan denken als je zoiets zou doen joh
Je zou niks anders verwachten van je moeder tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die wast het gewoon weer schoon. No biggie
Die van JR is wel wat gewend.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je zou niks anders verwachten van je moeder toch
Ik heb net Balotelli gezien. Wil je me aanraken?quote:
nee bedanktquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb net Balotelli gezien. Wil je me aanraken?
Jammerquote:
Veel plezier met de film.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:41 schreef Typisch het volgende:
ik ben kijken of ik nog vrienden heb
doag
lolquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die van JR is wel wat gewend.
Die heeft de appie bij ons niet anders, wel lekker spul jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
en anders de witte van la trappe, zal beter te krijgen zijn.
Ja, niet veel. Maar het zijn gewoon kleine dingetjes die ik gewend ben. Zoals het hebben van Favorieten bovenaan m'n browser die Chrome mist. Firefox heeft gewoon meer dingen waar ik aan gewend ben dan Chrome.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat merk je van de vormgeving?
[ afbeelding ]
Favorieten bovenaan heb je gewoon in chrome man, zie dezequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, niet veel. Maar het zijn gewoon kleine dingetjes die ik gewend ben. Zoals het hebben van Favorieten bovenaan m'n browser die Chrome mist. Firefox heeft gewoon meer dingen waar ik aan gewend ben dan Chrome.
Ook als je je laatste tab sluit bijvoorbeeld ben ik gewend om in een startscherm te komen,maar Chrome gooit dan je hele browser dichtZo ben ik download verloren.
Oh, die kon ik niet vindenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Favorieten bovenaan heb je gewoon in chrome man, zie deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |