kruistocht in spijkerbroek?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:03 schreef Purplesparks2 het volgende:
Bartje + zoekt het geluk
Kruistocht in spijkerbroek
a song of ice and fire serie volg ik ook met veel belangstelling ja
En dan noem je zelf een fantasy reeksquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:05 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
kruistocht in spijkerbroek?Ik bedoelde meer boeken in de volwassen genre
Heb je van die eerste de serie gezien?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:01 schreef Junglebeast het volgende:
Pillars of the Earth en Elfstones of Shannara. Tja hou nu eenmaal van Engelstalige boeken.
tja lang niet meer gelezen maar het is langere tijd mn meest favoriete boek geweest. Vaak gelezen, sowieso erg fan van de boeken van Thea Beckman. Al weet ik zeker dat ik kruistocht in spijkerbroek nog steeds mooi zou vinden weer eens te lezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:05 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
kruistocht in spijkerbroek?Ik bedoelde meer boeken in de volwassen genre
Laat Elvenpath maak kletsen, hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:14 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
tja lang niet meer gelezen maar het is langere tijd mn meest favoriete boek geweest. Vaak gelezen, sowieso erg fan van de boeken van Thea Beckman. Al weet ik zeker dat ik kruistocht in spijkerbroek nog steeds mooi zou vinden weer eens te lezen.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat Elvenpath maak kletsen, hoor!
Ik zou er gewoon een topic over openen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:15 schreef Peunage het volgende:
Ik ga toch even misbruik maken van dit topic. Niet geschoten is altijd mis.
Ik ben op zoek naar een boek. Heel erg lang geleden gelezen, dus ik weet de titel en de schrijver niet. Het is een kinderboek. Volgens mij was de schrijver een leraar op een basisschool. Het was een fantasy en het ging over een soort ras(anders dan mensen volgens mij), die in een groene wereld leefden met alleen maar bomen en planten. Iemand een idee waar ik het over heb?
Snap ik niet. In het eerste boek wordt elk grassprietje dat ze passeren besproken, echt totaal geen goed boek in mijn ogen. De laatste twee zijn beter, maar nu ook niet echt wereldklasse. Er zitten wel goeie ideeën en referenties naar de huidige wereld in, maar de diepgang is toch niet écht geweldig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Worsteman het volgende:
Lord of the Rings (wel in het Engels)
Ja heb ik ook. Hele mooie mini-serie was dat. Ze mogen van de Elfstones ook een film/serie maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je van die eerste de serie gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |