Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
SPOILER: Why we run
[ Bericht 0% gewijzigd door GodsSon op 20-08-2013 10:16:31 ]
Op maandag 19 augustus 2013 17:00 schreef SEMTEX het volgende: De fokkertjes mogen mijn Garminlogjes wel lezen, dit selecte clubje zal denk ik geen enge stalkers herbergen
U bent ingeschreven voor de volgende evenementen 21-08-2013: De Hypotheker Beekloop, Eindhoven Mariska / semtex Onderdeel: 8 kilometer, Categorie: Gemengd
Ik vond het wel een sloper de vorige keer, ik was echt een trage slak op het vals plat en toen waren we pas begonnen Hebben jullie nog een slimme tactiek voor de 7H?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik vond het wel een sloper de vorige keer, ik was echt een trage slak op het vals plat en toen waren we pas begonnen Hebben jullie nog een slimme tactiek voor de 7H?
Lopen. Nee, ik heb geen enkele tactiek, het enige wat van belang is dat je niet doodgaat, dus mezelf sparen in het begin en dan op 50/60% mogelijk versnellen. Of pas op 70% zelfs.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op maandag 19 augustus 2013 17:19 schreef streamnl het volgende: Bij Garmin staan soms dingen erbij, waarvan ik vind dat het de meeste geen bal aan gaat
Ahh ja?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik vond 't vals plat wel meevallen toen, dat liep eigenlijk nog het lekkerst, en kreeg het pas zwaar halverwege de zevenheuvelenweg. Al ga ik het nu wel anders aanpakken denk ik. Vanaf Hotel Erica het gas erop!
Op maandag 19 augustus 2013 17:19 schreef streamnl het volgende: Bij Garmin staan soms dingen erbij, waarvan ik vind dat het de meeste geen bal aan gaat
Sappige details, bring them on.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Waarschijnlijk gewoon zelf wat dingen bij verschillende loopjes zetten om een soort van hardloopdagboek bij te houden. Op zich wel slim, kan je goed zien wanneer het beter gaat enzo, misschien eten enzo erbij?
Op maandag 19 augustus 2013 17:22 schreef motorbloempje het volgende: Ik vond 't vals plat wel meevallen toen, dat liep eigenlijk nog het lekkerst, en kreeg het pas zwaar halverwege de zevenheuvelenweg. Al ga ik het nu wel anders aanpakken denk ik. Vanaf Hotel Erica het gas erop!
Ik denk dat jij sneller gaat zijn dan ik, ik train niet zo vaak in heuvelachtig gebied.
Ik denk dat het rustig aan doen op het eerste stuk sowieso verstandig is.
Het kan wellicht geen kwaad ergens een viaduct regelmatig (en/of meerdere keren) in een route te verwerken om ook de bulten beter aan te kunnen die daarna komen. Want heuvels zijn behalve zwaarder omhoog, ook een vak apart om weer te kunnen herstellen op het stuk naar beneden.
Eigenlijk krijg je pas het allerlaatste stuk omlaag de kans om extra aan te zetten.
Vanaf Hotel Erica is het inderdaad mogelijk om een beetje aan te zetten, want vanaf dan is het (zo goed als) alleen naar beneden. Maar doe het niet te vroeg, want als je bij het stuk bultaf voor het hotel niet genoeg herstelt, wordt die laatste bult erg lang...
Ik herinner me dat Mr Q vorig jaar achteraf zei: ik bleef maar wachten op de heuvels, en toen bleken die al te zijn geweest. Maar goed, da's ook zo'n machine-mens. Ik maak me dus niet zo druk, vond de Bruggenloop ook al zo meevallen, maar dat kan dus onderschatting zijn
Ik ga vooral ook genieten van Nijmegen Oh ja, nog even kijken of we bij nicht/neef van Wolve kunnen logeren dan, iig de zaterdagavond, dat zou wel fijn zijn