Ligt er een beetje aan hoe vroeg je op moet maar ik ga vaak bij zulk soort dingen wel even langs. Zelf weten hoe brak je morgen wil zijn natuurlijk. Anders gewoon wat eerder naar huis, je bent nog altijd eigen baas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kuttt![]()
een vriend van mij is morgen jarig en wilt dat ik vanavond kom chillen tot een uurtje of 12
nou geen probleem normaal maar ik moet morgenochtend fucking vroeg op(voor mijn doen)
struggles
Ja true. heb er wel 8 nodig. maar morgenochtend dan maar eerst even langs de appie tijdens het rokenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je tot 12 uur gaat krijg je nog 6 uur slaap toch
Kon ik maar leven op 8 uurquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja true. heb er wel 8 nodig. maar morgenochtend dan maar eerst even langs de appie tijdens het roken
Als er minstens 3 uur slaap in zit dan overleef ik het wel. Volgende dag wel even kijken wanneer ik ongeveer instort. Ook vaak genoeg een nacht slaap geskipt dus dat kan ook de reden zijn van mijn 'tolerantie'.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kon ik maar leven op 8 uur
Kon ik eerst ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als er minstens 3 uur slaap in zit dan overleef ik het wel. Volgende dag wel even kijken wanneer ik ongeveer instort. Ook vaak genoeg een nacht slaap geskipt dus dat kan ook de reden zijn van mijn 'tolerantie'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 19-08-2013 20:18:46 ]Your beauty never ever scared me.
kon ik maar eens 8 uur pakkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kon ik maar leven op 8 uur
Minder drugsquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
kon ik maar eens 8 uur pakken
De laatste keer 8 uur is al een aardige tijd terug
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Aah een vriend van me wilt vet graag foto's van me maken, ik ken hem wel goed dus niks geks ofzo.. Hij heeft al een paar foto's van me gemaakt laatst. Hij vind me inspirerend haha. Zondag gaat die in ieder geval ook nog foto's maken op het feest hier in de stad waar ik ook ben dus dan zet hij me er ook nog een paar keer op zei die. Vind het wel tof dat hij dat graag wilt doen (bied die zelf aan)
Foto die hij heeft gemaakt laatst voor de lol op een kraakpand (10 verdiepingen hoog op een dak, vandaar mijn verwarde kapsel en het waren ook foto's gemaakt terwijl ik het niet door had):Waarom ben je niet naakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Voor mij ook al een hele tijd geleden. Hoewel ik wel vaak een dag in de week heb waar ik crash en even een paar uurtjes powernap.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
kon ik maar eens 8 uur pakken
De laatste keer 8 uur is al een aardige tijd terug
Je bent 16, wanneer was jij in de positie om zelf je slaap uren te bepalen? Nu was ik op mijn 14/15e ook een gigantische gamenerd en trok ik hele nachten door met cs 1.6 en UT maar het echte nachtbraken begon toch echt vanaf mijn 16e pas.quote:
1. Ik wist niet dat ik op de foto gezet werd op dat moment 2. Ik stond op een dak 10 verdiepingen hoog.. weetje hoe fris dat isquote:
1. Mooie UIquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
1. Ik wist niet dat ik op de foto gezet werd op dat moment 2. Ik stond op een dak 10 verdiepingen hoog.. weetje hoe fris dat is
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:13 schreef Amarantha het volgende:
Aah een vriend van me wilt vet graag foto's van me maken, ik ken hem wel goed dus niks geks ofzo.. Hij heeft al een paar foto's van me gemaakt laatst. Hij vind me inspirerend haha. Zondag gaat die in ieder geval ook nog foto's maken op het feest hier in de stad waar ik ook ben dus dan zet hij me er ook nog een paar keer op zei die. Vind het wel tof dat hij dat graag wilt doen (bied die zelf aan)
Foto die hij heeft gemaakt laatst voor de lol op een kraakpand (10 verdiepingen hoog op een dak, vandaar mijn verwarde kapsel en het waren ook foto's gemaakt terwijl ik het niet door had):Ben benieuwd. Ik vind dit nog niet echt wat aparts plus dat ik sepia helemaal niks vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Ik ga al vanaf mijn 13e laat naar bed, 6 uur slaap was niet raar voor mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor mij ook al een hele tijd geleden. Hoewel ik wel vaak een dag in de week heb waar ik crash en even een paar uurtjes powernap.
[..]
Je bent 16, wanneer was jij in de positie om zelf je slaap uren te bepalen? Nu was ik op mijn 14/15e ook een gigantische gamenerd en trok ik hele nachten door met cs 1.6 en UT maar het echte nachtbraken begon toch echt vanaf mijn 16e pas.
Thanks. Thanks en ik ga sowieso niet naakt op de fotoquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:21 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
1. Mooie UI
2. Mooie fotoAlleen jammer dat...
3. Als dat het enige is wat je tegenhoud om naakt op de foto te gaan..
alsof je 65 bentquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ga al vanaf mijn 13e laat naar bed, 6 uur slaap was niet raar voor mijTegenwoordig voel ik mijzelf ontzettend brak als ik niet minimaal 12 heb gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |