Whutquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jezus oke ik las dus internetdaten in die post van Ama
miss ben ik iets te vaag voor FOK! nu, ik ga wel weg
is uitquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jouw vriendin zit op FOK! toch
Is ze al toe aan een rebound? Stuur maar op de trein richting Enschede.quote:
Het is kut maarja ik ga er niet lang bij stilstaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef Sardu het volgende:
Mensen die het drama groter maken dan haaitje zelf.![]()
Volgens mij zit ie er niet zo mee.
Hoe laat is ze ongeveer in enschede?
ik merk het.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef Sardu het volgende:
Ik zeg alleen "jammer"quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef Sardu het volgende:
Ligt aan veel factoren. Ik kan er binnen een jaar niet echt rouwig om zijn omdat ik dat vaak wel als periode zie om te kijken of het wel bevalt. Na 5 jaar ben ik er ook wel even kapot van omdat het je hele levensstijl omver gooit en je van alles opnieuw moet wennen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik merk het.
toch wel bijzonderik zit meestal tegen een delirium en een hartstoornis aan voor ik mezelf herpak.
Nouja, mijn relaties zijn meestal nogal heftig ofzo. zitten een hoop zaken bij die traumatisch zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ligt aan veel factoren. Ik kan er binnen een jaar niet echt rouwig om zijn omdat ik dat vaak wel als periode zie om te kijken of het wel bevalt. Na 5 jaar ben ik er ook wel even kapot van omdat het je hele levensstijl omver gooit en je van alles opnieuw moet wennen.
Dat klopt maar jij hapt op fok! gretiger dan een hoer op een kloppend lid.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij hapt op fok! gretiger dan een hoer op een kloppend lid.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij hapt op fok! gretiger dan een hoer op een kloppend lid.
Hoe vroeg?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
Kuttt![]()
een vriend van mij is morgen jarig en wilt dat ik vanavond kom chillen tot een uurtje of 12
nou geen probleem normaal maar ik moet morgenochtend fucking vroeg op(voor mijn doen)
struggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |