Kan ook maar dan verliezen ze maar 1 klantquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorig jaar zei ik dat ik over ging stappen, binnen 2 weken waren alle problemen opgelost.
Mono had vandaag voor z'n machinistenpas ook al de Ombudsman gebeldquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dreigen dat je kassa/radar erbij gaat halen helpt altijd
Valt dit niet onder je WA verzekering?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat er nog wel garantie op zit, maar helpt dat als ik het zelf heb gedaaan?
Baasquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono had vandaag voor z'n machinistenpas ook al de Ombudsman gebeld
Klopt, maar vaak kunnen ze het dan ineens wel. Ik speelde het ook op de man (vrouw in deze) had haar naam opgeschreven en zei dat ik haar naam zou noemen als ik nog eens ging bellen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kan ook maar dan verliezen ze maar 1 klant
Ik ben zo slecht in dat soort dingenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak kunnen ze het dan ineens wel. Ik speelde het ook op de man (vrouw in deze) had haar naam opgeschreven en zei dat ik haar naam zou noemen als ik nog eens ging bellen.
Volgens mij kan dat niet. Mijn pa kon dat ook niet voor mijquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Valt dit niet onder je WA verzekering?
Gewoon zeggen dat de kat het heeft gedaan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik denk dat er nog wel garantie op zit, maar helpt dat als ik het zelf heb gedaaan?
Ik ben daarin echt keihard.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht in dat soort dingenMijn moeder heeft daarentegen wel eens in een aflevering van radar gezeten
Toen ik mijn laptop had laten vallen heeft mijn moeder het ook via de verzekering geregeld. (Gezegd dat die laptop van haar was en dat mijn broertje hem had laten vallen).quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet. Mijn pa kon dat ook niet voor mij
Wat lult mijn vader danquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Toen ik mijn laptop had laten vallen heeft mijn moeder het ook via de verzekering geregeld. (Gezegd dat die laptop van haar was en dat mijn broertje hem had laten vallen).
chrome voor youtube enzo en firefox voor fokquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Welke browser gebruiken jullie om te internetten?
Chrome en Firefox voor tcquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
Welke browser gebruiken jullie om te internetten?
Denk t nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef Murdera het volgende:
Your device is under warranty
nu nog hopen dat ik daar gebruik van kan maken
jij doet aan internetdaten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Chrome en Firefox voor tc
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
chrome voor youtube enzo en firefox voor fok
Dankjequote:Op maandag 19 augustus 2013 19:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Chrome en Firefox voor tc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |