Ik zit mobiel maar zal straks even kijken of het gaat lukken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:33 schreef Amarantha het volgende:
Sardu kun je mijn UI veranderen in de OP?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zit mobiel maar zal straks even kijken of het gaat lukken.
Ah, dat ken ik wel. Tussen Leuvehaven en Schouwburgplein in toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ff zoeken maar volgens mij heette het labru.
Blaak en RO theater is wat ik nog weet. Niet blowen op het terras was ook nog een regel, dat je een meter verderop ging staan naast je vrienden met een blow was dan geen probleem.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik wel. Tussen Leuvehaven en Schouwburgplein in toch?
Ja ik weet wel waar het zit. Is wel wat voor te zeggen natuurlijk, zat shops waar je op je gemakkie kunt smoken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Blaak en RO theater is wat ik nog weet. Niet blowen op het terras was ook nog een regel, dat je een meter verderop ging staan naast je vrienden met een blow was dan geen probleem.
Tsss.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:00 schreef Snowbells het volgende:
Echt chill dat de primark in Arnhem in de bijenkorf komt. Niet meer 2/3 uur reizen
Maak er een topic over in wgr?quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
Wat
Van de ¤260 euro die ik aan tandartsnota had (trekken kies, röntgenfoto, verdoving, vullen gaatje) wordt maar ¤150 vergoedOmdat 'ze het maximale bedrag voor deze behandeling al betaald hebben'
Serieus?
Daar betaal je dan 128 euro per maand voor met je zorgpremie en fucking 2 sterren tandartsverzekering?
"Ja kiezen trekken kan nog wel hoor maar het vullen van de gaatjes die er door die verstandskiezen zijn ontstaan kunnen we niet vergoeden hoor, dat is te veel"
Godverdomme expres 2 sterren genomen ipv 1 omdat ik wist dat mijn kiezen getrokken moesten worden
Ik heb geen 100 euro om er uit eigen zak nog bij te dokken
Teringlijers, altijd gezeik om dat kutgeld
Oh natuurlijk begrijp ik het wel, ik ben gewoon teveel gewend aan het feit dat het niet echt een probleem is op een terras dus uit gewoonte maar een dikke joint gedraait voor na het eten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar het zit. Is wel wat voor te zeggen natuurlijk, zat shops waar je op je gemakkie kunt smoken.
Gelukt zo?quote:
sve17quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zowel sony zelf als tweakers kan niet uitvinden welke vaio dit is
had je beter bij mij kunnen komen. Ik vul 2 gaatjes voor 40 euroquote:Op maandag 19 augustus 2013 18:39 schreef Moira. het volgende:
Wat
Van de ¤260 euro die ik aan tandartsnota had (trekken kies, röntgenfoto, verdoving, vullen gaatje) wordt maar ¤150 vergoedOmdat 'ze het maximale bedrag voor deze behandeling al betaald hebben'
Serieus?
Daar betaal je dan 128 euro per maand voor met je zorgpremie en fucking 2 sterren tandartsverzekering?
"Ja kiezen trekken kan nog wel hoor maar het vullen van de gaatjes die er door die verstandskiezen zijn ontstaan kunnen we niet vergoeden hoor, dat is te veel"
Godverdomme expres 2 sterren genomen ipv 1 omdat ik wist dat mijn kiezen getrokken moesten worden
Ik heb geen 100 euro om er uit eigen zak nog bij te dokken
Teringlijers, altijd gezeik om dat kutgeld
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
had je beter bij mij kunnen komen. Ik vul 2 gaatjes voor 40 euro
nee, maar kost me toch weer 100 eurquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:09 schreef Snowbells het volgende:
Haha mur, je bent fucked. Worden je ouders echt pissig dan? Gewoon de kat de schuld geven
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nehh, ik bel ze nog wel ffquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maak er een topic over in wgr?
Ja godver had ik dat eerder geweten hčquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vorig jaar zei ik dat ik over ging stappen, binnen 2 weken waren alle problemen opgelost.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dreigen dat je kassa/radar erbij gaat halen helpt altijd
ik denk dat er nog wel garantie op zit, maar helpt dat als ik het zelf heb gedaaan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sony Vaio E 17"
Maar als ik jou was zou ik hem gewoon bij sony zelf laten repareren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |