Sowieso die wolk waar je op leeft als je net van een festival terug komt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:33 schreef Studeur het volgende:
Euforie komt gewoon weer terug als ik hardcore aanzet
Energie als een gek
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mannen met krullen zijn ook niet te vertrouwen
Zo lijkt het wel ja.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mannen met krullen zijn ook niet te vertrouwen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze jou op kinderen laten passen. Afgelopen weekend 3x aan moeten horen dat mensen mij niet vertrouwen omdat ik krullen heb.![]()
Zal wel aan de Rotterdammers liggen.
Bier in een 'vaasje' bestellen omdat amsterdammetje niet gewenst is.quote:
Dm staat open.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt. Wat is een amsterdammertje?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bier in een 'vaasje' bestellen omdat amsterdammetje niet gewenst is.![]()
Planten horen in een vaas.
Je kunt niet ver onderaan staan, je staat onderaan of niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Feyenoord staat best ver onderaan
Van ellende maar een grimbergen besteld terwijl ze grolsch van de tap hadden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Bier moet je gewoon in halve liters drinken
Ik weet niet meer welk merk dat was maar dat bier in Tsjechiëquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Van ellende maar een grimbergen besteld terwijl ze grolsch van de tap hadden.
Grimbergen.
Ik wil bijna zo ver gaan om je geen echte rotterdammer te noemen. De barman wist donders goed waar het om ging maar weigerde bier te schenken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt. Wat is een amsterdammertje?
Ik zie er heel betrouwbaar uitquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze jou op kinderen laten passen. Afgelopen weekend 3x aan moeten horen dat mensen mij niet vertrouwen omdat ik krullen heb.![]()
Zal wel aan de Rotterdammers liggen.
Een vaasje ken ik wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil bijna zo ver gaan om je geen echte rotterdammer te noemen. De barman wist donders goed waar het om ging maar weigerde bier te schenken.
Ik wacht nog op foto's van jou met dat nonnen dingquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:39 schreef Studeur het volgende:
Hele weekend met zo'n gabberzonnebrilletje rondgelopen, zie godverdomme nog steeds de contouren ervan zitten als ik naar 1 punt kijk
dat was geen succesquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wacht nog op foto's van jou met dat nonnen ding
Zweten in dat ding jonge, gelijk weer afgedaanquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |