quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef Studeur het volgende:
GODVERDOMME DECIBEL
JE WAS HARD
JE WAS LEKKER
JE WAS HEERLIJK
Gek genoeg voel ik me gewoon nog prima na 7 uur slaap in 3 nachten en afgelopen nacht helemaal niet
Ik hoor serieus in elk ruisgeluid (bijv voorbijrijdende auto's) een hardcorebeat, wat de neuk is gebeurd met mijn hersenen
oja drugs
Beetje Frenchcore luisteren nu op volle volume, HET KANNIE HARD GENOEG JONGE!!!!
Ik ben super slimquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wazig.Wel goed geregeld dan. Als je het haalt that is.
We gingen de hele terugweg gewoon nog los op de beats die we dachten te horenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens heel bekend. Op sziget heb ik (geen grap) met een groepje mensen staan dansen op het geluid van een achteruitrijdende vrachtwagen.
Vroem vroem piep piep vroem vroem piep pieP
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:17 schreef Studeur het volgende:
GODVERDOMME DECIBEL
JE WAS HARD
JE WAS LEKKER
JE WAS HEERLIJK
Gek genoeg voel ik me gewoon nog prima na 7 uur slaap in 3 nachten en afgelopen nacht helemaal niet
Ik hoor serieus in elk ruisgeluid (bijv voorbijrijdende auto's) een hardcorebeat, wat de neuk is gebeurd met mijn hersenen
oja drugs
Beetje Frenchcore luisteren nu op volle volume, HET KANNIE HARD GENOEG JONGE!!!!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
We gingen de hele terugweg gewoon nog los op de beats die we dachten te horenfucking overal hardcore jonge
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Tevens heel bekend. Op sziget heb ik (geen grap) met een groepje mensen staan dansen op het geluid van een achteruitrijdende vrachtwagen.
Vroem vroem piep piep vroem vroem piep pieP
Hacksquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vrijstelling>NHA>staatsexamen>diploma
Volgens mij ben ik dit weekend een natuurtalent gewordenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik niet sorry. Kan niet hakken..![]()
Shit ik ben een duitserquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:25 schreef Studeur het volgende:
Iedereen kan hakken. Behalve Duitsers.
Toch vreemd dat ze jou op kinderen laten passen. Afgelopen weekend 3x aan moeten horen dat mensen mij niet vertrouwen omdat ik krullen heb.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef krullenbolletje het volgende:
Kinderen zijn aan het roddelen in een zelfgemaakte tent onder de trampoline
Mannen met krullen zijn ook niet te vertrouwenquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ze jou op kinderen laten passen. Afgelopen weekend 3x aan moeten horen dat mensen mij niet vertrouwen omdat ik krullen heb.![]()
Zal wel aan de Rotterdammers liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |