was het waardquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
Na een nachtje met Mur had ik een maand lang anale jeuk.
Ja godverdomme wat verwacht je dan als je me roofies voertquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe nou noet stoer, iedereen weet hoeveel jij er van bakt. Murmoir.rar
Ik heb wel eens ritalin gehad wanneer ik blowde maar gebruik het dan ook niet als medicijn alleen voor de malende kaken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
mag je eigenlijk blowen in combinatie met ritalin/medikinet? want ik denk dat ik dat weer ga gebruiken nu met mijn examenjaar
Haha spannende tijden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik afgewacht tot haar uitslag binnen was. Bijgestaan door vas in dm
onzin. Verlamd door hebzucht toen ik mijn broek uitdeedquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja godverdomme wat verwacht je dan als je me roofies voert
Eens.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef Trollscience het volgende:
Niks mis met roofies, vieze hoeren moeten gewoon hun bek houden en doen wat ze gevraagd wordt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
onzin. Verlamd door hebzucht toen ik mijn broek uitdeed
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
onzin. Verlamd door hebzucht toen ik mijn broek uitdeed
ja, ons romantischte moment denk ik trouwensquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb wel eens ritalin gehad wanneer ik blowde maar gebruik het dan ook niet als medicijn alleen voor de malende kaken.
[..]
Haha spannende tijden.1x gehad dat mijn ex dacht zwanger te zijn, dat was ook wel even zweten want ik wil heul geen kinderen.
En vooral een beetje piepen als een caviaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
In Japan is zo stil mogelijk liggen standaard toch? Of wat was dat?
In Japan houden ze niet van seks met elkaarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
In Japan is zo stil mogelijk liggen standaard toch? Of wat was dat?
Pff je wil niet weten. Had al bijna kleren in een plunjezak gegooid om hem te smeren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, ons romantischte moment denk ik trouwens
Shiiii dan zou ik wel echt para zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pff je wil niet weten. Had al bijna kleren in een plunjezak gegooid om hem te smeren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat scheelt wel
![]()
Pff ja, zit je op je 18e met een kutgevoel en bijna een huurhuisje om in te trekken. Gelukkig is het niet zover gekomen en het gesprek wat er volgde heeft me wel even serieus laten kiezen wat ik wou.quote:
Hoezo? Ik ben blij dat ze vertrokken is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw
Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:47 schreef Amarantha het volgende:
Godver wat een heerlijke ham hangt daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |