quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Liever niet
Ben juist best wel blij dat ik herpes vrij ben
we hebben geluk dat moner clean wasquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Dan mag ik ook blij zijn dat ik geen herpes heb gevangen Mur.
-insert sad kijkende PI voor het effect-
Nee ik ben meer van de gonorroe enzoquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ik dacht dat jij juist wel van de Herpes verzamelen was moi
Ik heb nog steeds geen bingoquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Murdera het volgende:
Raar eigenlijk, mwt mono en dam nog geen herpes
Heb je wel een spiraaltje, dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
Kijk niets mis met moners dampende trog vullen met mijn oatmeal deluxe, maar condoom? Dat is gay.
Ik snap dat dat niet meer leuk is als je zelf onderhand wat kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg maagden gedaan om dat überhaupt ooit nog vaker te willen
coma'zequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Zelfs te dood om m'n joint aan te stekenIk ga maar weer verderslapen ofzo
![]()
Iddquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat dat niet meer leuk is als je zelf onderhand wat kan.
Same... Fijn naar het ziekenhuis geweest een soa test doen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef Murdera het volgende:
Heb wel eens peentjes gezweten toen een chick herpes dacht te hebben
doe nou noet stoer, iedereen weet hoeveel jij er van bakt. Murmoir.rarquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddMoet beetje van beide kanten komen he
ik afgewacht tot haar uitslag binnen was. Bijgestaan door vas in dmquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Same... Fijn naar het ziekenhuis geweest een soa test doen.
Ja, vastquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:19 schreef RockNijntje het volgende:
Moira. is vast zo'n wijf dat helemaal stil ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |