Nou heb je daar ook niet zo'n 'tussen-steden-heen-en-weer-reizen'-cultuur als in Nederland. Meestal werk je waar je woont en zo niet, dan sta je dik in de file óf zit je in the middle of nowhere.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:49 schreef kalinhos het volgende:
Tussen de steden door echt nergens last van gehad.
Als je ook een beetje lekker weer wil raad ik het je niet echt aan om in juni in Sydney te beginnen. Dat hadden wij toen ook gedaan en het was 14 graden met regen tot aan Brisbane ongeveer. Richting het noorden is het in die periode wel lekker!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:14 schreef CPK het volgende:
Ik ben inderdaad van plan om te gaan backpacken in Australië. Het streven is om eind juni in down under te zitten, maar dat hangt ook een beetje van mijn studie af. Ik ga een working holiday visa aanvragen en ben van plan om ook daadwerkelijk een jaar te blijven. Voorwaarde hiervan is dat ik dan wel werk zou moeten vinden, vandaar de interesseIk wil eerst, heel cliché, van Sydney naar Cairns reizen en dan ergens in Queensland werk zoeken. Verder heb ik een maand Nieuw Zeeland en de westkust nog in gedachte maar ik wil niet al te veel vooraf gaan plannen.
Wat leuk! Waar gaan jullie precies naar toe? Jullie hebben wel een goede periode gekozen om te gaan. Dan is het hartje zomer!quote:Op maandag 12 mei 2014 12:59 schreef xzaz het volgende:
Met mijn vriendin ga ik 3 weken naar Australië, op familie bezoek; periode oktober - november, nu al zo veel zin in
Mua, nog niet hartje zomer (gelukkig). Wij gaan naar de west-kant, Perth. Ik heb aan beide kanten familie maar 1 kant tegelijkquote:Op maandag 12 mei 2014 16:44 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Wat leuk! Waar gaan jullie precies naar toe? Jullie hebben wel een goede periode gekozen om te gaan. Dan is het hartje zomer!
Ah naar Perth! (Dat staat nog op mijn verlanglijst). Nou het was in South Australia echt hartje zomer rond november. In januari was het drie weken lang elke dag 40°C of hoger! Veel plezier in Perth!quote:Mua, nog niet hartje zomer (gelukkig). Wij gaan naar de west-kant, Perth. Ik heb aan beide kanten familie maar 1 kant tegelijk.
Mijn familie was toevallig over in Nederland en zeiden dat het rond deze tijd ongeveer 25 graden was; dat is wel te doen. Ik ben niet zo van de hitte al blijkt daar de hitte weer veel anders te zijn dan in NL. En bedankt; gaat zeker goed komen!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:18 schreef MiszSpace het volgende:
[..]
Ah naar Perth! (Dat staat nog op mijn verlanglijst). Nou het was in South Australia echt hartje zomer rond november. In januari was het drie weken lang elke dag 40°C of hoger! Veel plezier in Perth!
maar zeker wel mooi weer, november is lekker warm met wat hete dagen van 35+, maar nog geen lange hittegolven.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mua, nog niet hartje zomer (gelukkig). Wij gaan naar de west-kant, Perth. Ik heb aan beide kanten familie maar 1 kant tegelijk.
Wat wil je precies?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Fokkers, ik heb even jullie hulp nodig.
Ik ben van plan om rond oktober in Australië te gaan werken voor 6 maanden via travelactive. Nu kun je zelf aangeven in welke regio je wil gaan werken. Ik zit nog te twijfelen tussen de regio rond Cairns of Brisbane. Er bestaat ook nog een mogelijk om eerder te gaan of langer te blijven en dan nog wat steden te bezoeken.
Kunnen jullie mij helpen met tips voor de leukste/mooiste regio's. Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |