abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130237174
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:41:43 #2
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130237189
Olf: nou he :o Jeej! *O* En wanneer ga je afstuderen? Hihi ja dreumes, omg :o

Omg Spees dat eten :9 Pff water in mn mond! En vanavond ga ik BBQ'en bij schoonfamilie :') (dan heb ik liever jouw menu!)
En wat een vent is ie al zeg O+ jeutje.. gaat zo hard!!

As _O- die komkommer! :D

Och spirit jeutje wat naar ;( Dat is echt schrikken! Op die leeftijd bewust adem inhouden is nog niet toch?

XM he jeetje, eerste keer weg.. :* sterkte!

LB omg wat een cutie!! O+ wat een geweldig pakje met zo'n schuine rits! :D

Becky whaha :D Ik zag 'm idd al op fb voorbijkomen, geniaal :D

Estrys! Das lang geleden :W hoe ist? Wat een poepje zeg!! O+ geweldig!
Wat heerlijk dat je tot 2 weken geleden vrij was zeg! :o O+
Omg dat sabbelen :') Whaha...

Lb :') Ik heb dat ook altijd, als ik naar mn man app: 'ze slaapt!!' is ze 9 van de 10 keer binnen een minuut wakker :')

Hier een meisje die nog lekker in dr sprong zit, hoop dat ze er straks als we op vakantie gaan uit is :') Ze wilde niet slapen tot een uur of 13 vanmiddag, en heeft net een half uur (!) geslapen :') Tanden, sprong, poepluier, alles zit dwars :+ Heb dr maar lekker een grote fles melk gegeven ipv boterham O+
Maar ik ga nu niet zeggen dat ze slaapt, trouwens. Hoor. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_130237201
Best suf als de leidster van het kdv je tweeling die ze maar 1x per week zien zo uit elkaar kan houden (ook zonder de ander ernaast) terwijl papa gister tot 3x toe de mist in ging......
pi_130237220
Jemig Enf, ik zie door de smileys de tekst niet eens meer :D
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:42:41 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130237222
Silvijn is wel echt heul erg leuk! :Y

En mijn kind is weer waar ze hoort O+ potver, wat heb ik 'r gemist!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130237252
Is het goed gegaan XM? Zowel met N als met jou? Fijn dat ze er weer is.
pi_130237255
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Best suf als de leidster van het kdv je tweeling die ze maar 1x per week zien zo uit elkaar kan houden (ook zonder de ander ernaast) terwijl papa gister tot 3x toe de mist in ging......
:D :D
Met een meidenkwartet
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:46:05 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130237344
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Kyara het volgende:
Is het goed gegaan XM? Zowel met N als met jou? Fijn dat ze er weer is.
Ze heeft om 10:10 netjes haar fles leeggedronken en heeft vervolgens van 11:30 tot ik haar kwam halen, geslapen O+. Ik heb haar net ff platgeknuffeld en een fles gegeven. En nu zit ik al kolvend fliefd naar 'r te kijken hoe ze in de box de beestjes-mobile aan het bewonderen is O+. Oh, en een poging doet twee handen tegelijk in haar mond te frotten :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130237526
Lekker dat ze er weer is XM! Is het goed gegaan? En ook nog *O* voor jou! Gewoon omdat je het hartstikke goed doet!

Enf, hopelijk is de sprong vlug gemaakt! Lekker dat ze misschien wel (of niet) slaapt nu ;)

quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
:o :D

En ik heb zaterdag een pakje voor Nin gemaakt!
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:53:09 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130237648
Kyara: Omg :o Whaha ja sorry he :@ ik hou op...

XM wat fijn O+

Belle: Ja idd.. Haha :+
Schattig pakje! O+
I can't help it with the smilies..
pi_130238590
Wat fijn XM! Weer een hobbel genomen :).

Ohh wat schetig belle, mooi stofje O+ Heb je er nou zelfs een labeltje aan gemaakt? :D

Mijn vriend stuurt me net dit filmpje, ze drinkt gewoon zelf haar flesje :D O+
pi_130238889
Nohhh L0t O+ Hoe schattig!

En dankje! Ik maak altijd een labeltje er aan ja *) (Het is een stukje lint waarvan ik de hele rol heb opgekocht zodat ik voor de rest van m'n leven genoeg label heb zo ongeveer ;))
  maandag 19 augustus 2013 @ 15:31:22 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130239006
Knap hoor Belle! Echt tof! Ik kan nog niet eens een knoop aannaaien :') ;(.

En Nin en Noor lijken soms toch echt wel een beetje op elkaar vind ik!
pi_130239151
Prachtige foto van S. in het vorige topic. Ik hoop zooo dat mijne ook met graafmachines wil spelen en lego en lekker dingen bouwen. Als mn huis maar barbieloos blijft... :X

Wat een leuk pakje Belle. Ik vind dat echt zo knap, zelf kleren maken. Het lijkt me heel leuk maar ik snap echt echt echt niet hoe je zoiets leert. Maar ik kan ook niet binnen de lijntjes kleuren of iets recht uitknippen dus ik denk dat ik deze hobby maar aan me voorbij moet laten gaan. O-)

Fijn dat ze weer lekker thuis is XM, en dat het goed is gegaan. Een hele geruststelling. Wanneer moet ze nu ook alweer weer? En hoeveel dagen gaat ze straks?

Mineola je hebt een grote! Lekker boterhammen met kaas eten, wow. En een hele kop thee!

Enfermera, ik hoop deze week eerste versie van mijn scriptie af te maken, dan loop ik van volgende week tot en met januari stage en dan ben ik KLAAR. Al heb ik me voor het tweede semester wel ingeschreven voor een minor Bestuurskunde, hopelijk helpt dat met een baan vinden, maar weet nog niet of ik dat kan opbrengen als ik weet dat ik ook gewoon kan stoppen. :+
pi_130240006
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef bellelena het volgende:
Lekker dat ze er weer is XM! Is het goed gegaan? En ook nog *O* voor jou! Gewoon omdat je het hartstikke goed doet!

Enf, hopelijk is de sprong vlug gemaakt! Lekker dat ze misschien wel (of niet) slaapt nu ;)

[..]

:o :D

En ik heb zaterdag een pakje voor Nin gemaakt!
[ afbeelding ]
Wat knap Belle! Superlief pakje!
Ik zou het heel tof vinden als ik zulke dingen kon maken, maar ik ben echt nul creatief en ook niet handig, helaas. Dus ik heb altijd extra bewondering voor mensen die het wel kunnen. Ik hou echt van handmade, want met liefde gemaakt O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:04:53 #16
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_130240202
Enf... Je moet nooit. Ik herhaal NOOIT naar iemand whatsappen dat je baby slaapt.

XM wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! En ik vind het in je posts lijken alsof er een wereld van verschil zit tussen nu en vorige week! Ik vind Nin en Noor ook erg veel op elkaar lijken trouwens op de foto's die voorbij komen.

Wat knap van J, Lot! Dat kan mijn 9maander echt nog niet. Wat is dat blauwe ding in het midden van de fles?

Belle, dat pakje heb je heel mooi gemaakt. Knap zeg.

Olf, succes met het afronden van je scriptie deze week. Fijn dat het einde in zicht komt!

Gulara en Coco, leven jullie nog?
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:06:20 #17
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130240257
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze heeft om 10:10 netjes haar fles leeggedronken en heeft vervolgens van 11:30 tot ik haar kwam halen, geslapen O+. Ik heb haar net ff platgeknuffeld en een fles gegeven. En nu zit ik al kolvend fliefd naar 'r te kijken hoe ze in de box de beestjes-mobile aan het bewonderen is O+. Oh, en een poging doet twee handen tegelijk in haar mond te frotten :').
XM! Ik kwam even spieken hoe het met je was. Wat klinkt je heerlijk verliefd en positief! Het gaat beter nu hè? Fijn O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:10:32 #18
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_130240411
L0t, wat enorm schattig zeg, dat flesje drinken O+

Olf: oeh, spannende tijden dus... :D _O- Whihi ja ik snap 'm.. En kom je makkelijk aan een baan met je studie? En als je geen zin meer hebt idd, waarom niet stoppen. Je kan altijd nog die minor doen toch? Succes met je scriptie iig, ik weet nog hoe een bevalling die van mij was (en kun je nagaan, ik liep stage op afdeling verloskunde bij de zwangeren, verschrikkelijke begeleiding etc :') )

Spees :') _O- Nee hè? XD
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:18:52 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130240718
Ja, het gaat echt beter, kan niet anders zeggen :Y. Heb bij het cb nog ff nagevraagd ook en zolang ze blijft groeien is het eigenlijk allemaal wel prima, zolang ze niet onder de 500/600 duikt op een dag. Voeden op verzoek is voor mij daardoor ook wat relaxter geworden. Alleen 's nachts komt ze niet echt zelf. Tegen 06:00 maken we haar toch maar wakker, want ze slaapt anders gewoon door en als ik weer ga werken, is dat toch ook de tijd dat zij ook wakker moet worden. Ik verwacht vandaag ook een mindere dag qua drinken door het wennen op het kdv. Ze is knockout nu. En morgen weer prikjes op het cb ;(.

Oh en ik appte een dik uur geleden aan m'n vriend dat ze nog wakker was en 5 minuten later sliep ze :D.

Mijn slaapkopje O+
pi_130240930
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Olf het volgende:
Wat een leuk pakje Belle. Ik vind dat echt zo knap, zelf kleren maken. Het lijkt me heel leuk maar ik snap echt echt echt niet hoe je zoiets leert. Maar ik kan ook niet binnen de lijntjes kleuren of iets recht uitknippen dus ik denk dat ik deze hobby maar aan me voorbij moet laten gaan.
+1 :D
pi_130241172
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:10 schreef Enfermera het volgende:
Olf: oeh, spannende tijden dus... :D _O- Whihi ja ik snap 'm.. En kom je makkelijk aan een baan met je studie? En als je geen zin meer hebt idd, waarom niet stoppen. Je kan altijd nog die minor doen toch? Succes met je scriptie iig, ik weet nog hoe een bevalling die van mij was (en kun je nagaan, ik liep stage op afdeling verloskunde bij de zwangeren, verschrikkelijke begeleiding etc :') )
Nee, ik kom ook echt niet makkelijk aan een baan hierna in mijn richting, daarom doe ik wel 'vrijwillig' al een stage in plaats van losse vakken omdat ik hoop dat dat mijn kansen vergroot. (ik heb hier ooit iets gezegd over baangarantie na mijn studie, dat was sarcastisch maar had al begrepen dat dat niet was over gekomen :+ )

Een tweede studie wordt nu superduur door al die nieuwe wetgeving, dus in dat opzicht is het gunstig de minor wel dit jaar te doen, of helemaal niet. Maar ik kijk gewoon in januari. Mag sowieso bij mijn huidige bijbaan vanaf februari 3 dagen werken (nu 1) dus ik heb wel enige financiële zekerheid, dat is fijn.

En jeee, kyara, medeknutselkneus!
pi_130241991
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het gaat echt beter, kan niet anders zeggen :Y. Heb bij het cb nog ff nagevraagd ook en zolang ze blijft groeien is het eigenlijk allemaal wel prima, zolang ze niet onder de 500/600 duikt op een dag. Voeden op verzoek is voor mij daardoor ook wat relaxter geworden. Alleen 's nachts komt ze niet echt zelf. Tegen 06:00 maken we haar toch maar wakker, want ze slaapt anders gewoon door en als ik weer ga werken, is dat toch ook de tijd dat zij ook wakker moet worden. Ik verwacht vandaag ook een mindere dag qua drinken door het wennen op het kdv. Ze is knockout nu. En morgen weer prikjes op het cb ;(.

Oh en ik appte een dik uur geleden aan m'n vriend dat ze nog wakker was en 5 minuten later sliep ze :D.

Mijn slaapkopje O+
Wat fijn XM! ^O^
  maandag 19 augustus 2013 @ 17:00:34 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_130242154
Fijn om te lezen xm!
pi_130242538
Das handig!
pi_130244174
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:18 schreef L0t.. het volgende:
Mijn vriend stuurt me net dit filmpje, ze drinkt gewoon zelf haar flesje :D O+
Knap hoor! *O*
Saartje doet dat nog steeds niet :') Al denk ik dat ze het wel zou kunnen, maar het gewoon relaxed vindt dat wij dat doen, ofzo :+

XM, was het goed gegaan op de opvang ook? Edit: ik lees uit de reacties van anderen dat het goed gegaan is, fijn! :) Wat klink je trouwens ontzettend veel relaxter de laatste tijd O+

Belle, gaaf pakje! Zelfgemaakt O+ Ik kan het zelf niet, maar oma's willen nog wel eens iets maken voor Saartje :)

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara en Coco, leven jullie nog?
Ik in ieder geval wel :Y

Heb de laatste dagen lekker relaxed gedaan. Beetje bij vrienden op bezoek, beetje BBQ'en, met Saartje spelen, series kijken... Dit is alweer de laatste week van mijn vakantie, boo! En ga vanaf morgen ook alvast dagelijks wat voorbereiden. Dus het voelt al een klein beetje als werken :+
Die foto van S. is geweldig trouwens :D O+ Ik vind 't echt een lekker ding ook :Y

Oh, en Olf is scriptie aan het afronden. Succes ermee! You go girl *O*

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 17:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Das handig!
[ afbeelding ]
Hebben we thuis ook. Boven én onder. Ideaal als je even je handen vrij wilt hebben :Y

Ik heb trouwens alleen vanaf dit topic bijgelezen. Hoop dat ik niks spannends heb gemist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')