quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Best suf als de leidster van het kdv je tweeling die ze maar 1x per week zien zo uit elkaar kan houden (ook zonder de ander ernaast) terwijl papa gister tot 3x toe de mist in ging......
Ze heeft om 10:10 netjes haar fles leeggedronken en heeft vervolgens van 11:30 tot ik haar kwam halen, geslapenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:43 schreef Kyara het volgende:
Is het goed gegaan XM? Zowel met N als met jou? Fijn dat ze er weer is.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:42 schreef Kyara het volgende:
Best suf als de leidster van het kdv je tweeling die ze maar 1x per week zien zo uit elkaar kan houden (ook zonder de ander ernaast) terwijl papa gister tot 3x toe de mist in ging......
Wat knap Belle! Superlief pakje!quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:50 schreef bellelena het volgende:
Lekker dat ze er weer is XM! Is het goed gegaan? En ook nogvoor jou! Gewoon omdat je het hartstikke goed doet!
Enf, hopelijk is de sprong vlug gemaakt! Lekker dat ze misschien wel (of niet) slaapt nu
[..]![]()
![]()
En ik heb zaterdag een pakje voor Nin gemaakt!
[ afbeelding ]
XM! Ik kwam even spieken hoe het met je was. Wat klinkt je heerlijk verliefd en positief! Het gaat beter nu hè? Fijnquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze heeft om 10:10 netjes haar fles leeggedronken en heeft vervolgens van 11:30 tot ik haar kwam halen, geslapen. Ik heb haar net ff platgeknuffeld en een fles gegeven. En nu zit ik al kolvend fliefd naar 'r te kijken hoe ze in de box de beestjes-mobile aan het bewonderen is
. Oh, en een poging doet twee handen tegelijk in haar mond te frotten
.
+1quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef Olf het volgende:
Wat een leuk pakje Belle. Ik vind dat echt zo knap, zelf kleren maken. Het lijkt me heel leuk maar ik snap echt echt echt niet hoe je zoiets leert. Maar ik kan ook niet binnen de lijntjes kleuren of iets recht uitknippen dus ik denk dat ik deze hobby maar aan me voorbij moet laten gaan.
Nee, ik kom ook echt niet makkelijk aan een baan hierna in mijn richting, daarom doe ik wel 'vrijwillig' al een stage in plaats van losse vakken omdat ik hoop dat dat mijn kansen vergroot. (ik heb hier ooit iets gezegd over baangarantie na mijn studie, dat was sarcastisch maar had al begrepen dat dat niet was over gekomenquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:10 schreef Enfermera het volgende:
Olf: oeh, spannende tijden dus...![]()
Whihi ja ik snap 'm.. En kom je makkelijk aan een baan met je studie? En als je geen zin meer hebt idd, waarom niet stoppen. Je kan altijd nog die minor doen toch? Succes met je scriptie iig, ik weet nog hoe een bevalling die van mij was (en kun je nagaan, ik liep stage op afdeling verloskunde bij de zwangeren, verschrikkelijke begeleiding etc
)
Wat fijn XM!quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het gaat echt beter, kan niet anders zeggen. Heb bij het cb nog ff nagevraagd ook en zolang ze blijft groeien is het eigenlijk allemaal wel prima, zolang ze niet onder de 500/600 duikt op een dag. Voeden op verzoek is voor mij daardoor ook wat relaxter geworden. Alleen 's nachts komt ze niet echt zelf. Tegen 06:00 maken we haar toch maar wakker, want ze slaapt anders gewoon door en als ik weer ga werken, is dat toch ook de tijd dat zij ook wakker moet worden. Ik verwacht vandaag ook een mindere dag qua drinken door het wennen op het kdv. Ze is knockout nu. En morgen weer prikjes op het cb
.
Oh en ik appte een dik uur geleden aan m'n vriend dat ze nog wakker was en 5 minuten later sliep ze.
Mijn slaapkopje
Knap hoor!quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:18 schreef L0t.. het volgende:
Mijn vriend stuurt me net dit filmpje, ze drinkt gewoon zelf haar flesje![]()
Ik in ieder geval welquote:
Hebben we thuis ook. Boven én onder. Ideaal als je even je handen vrij wilt hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |