abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:40:35 #76
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130245172
Cwen wat een schrik :*

Nikki mooie echo O+
pi_130245226
Cwen, ik weet hoe je je voelt de laatste weken was mijn bloeddruk ook wat te hoog en werd er goed op de urine gelet. Maar gelukkig is bij jou ook alles goed. Misschien is t een teken.

Hilz heeft vast de kleine en is aan t genieten *O* . Knap dat ze nog poste toen de vliezen waren gebroken. Ik had gebeld met de VK. Ze vroeg of ik weeën had. Op dat moment niet. Maar na ophangen waren ze ook al snel om de 5 minuten.

Ik kan hier nog niet echt afscheid nemen. Oh wat mis ik mijn bolle buik met getrappel, maar als ik dan in t wiegje kijk O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130245352
Wat een knapperd Wizzy!
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:48:02 #79
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130245412
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:42 schreef Wizzy het volgende:
Cwen, ik weet hoe je je voelt de laatste weken was mijn bloeddruk ook wat te hoog en werd er goed op de urine gelet. Maar gelukkig is bij jou ook alles goed. Misschien is t een teken.

Hilz heeft vast de kleine en is aan t genieten *O* . Knap dat ze nog poste toen de vliezen waren gebroken. Ik had gebeld met de VK. Ze vroeg of ik weeën had. Op dat moment niet. Maar na ophangen waren ze ook al snel om de 5 minuten.

Ik kan hier nog niet echt afscheid nemen. Oh wat mis ik mijn bolle buik met getrappel, maar als ik dan in t wiegje kijk O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lokwinske mei de berte fan F!

En ik denk dat je Suikertante bedoelt ;).
pi_130245451
Wat een heerlijk ventje Wizzy! O+
  maandag 19 augustus 2013 @ 18:50:04 #81
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130245476
Ach wat een schatje Wizzy! O+
pi_130245512
Wizzy wat een lieverd O+ flinke jongen volgens mij?
pi_130245621
Liehief Wizzy!! Wat een rijkdom he O+
pi_130245631
Gefeliciteerd Wizzy! Wat een droppie :)
pi_130246110
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:42 schreef Wizzy het volgende:

SPOILER
Wauw wat een mooie kerel! En een práchtige naam! ;) heb je 'm echt via mij? Zou ik wel een eer vinden! O+
Gefeliciteerd!
pi_130246149
Wizzy O+
Cwen nog even schrikken voor je
Nikki mooie echo *O*

Hier moest ik nadat ik het zelf weer gevraagd had toch de anti D spuit. Ik kan mij niet herinneren van de vorige keer dat die zo'n zeer deed. Vervolgens nog aan de ctg. Moest wel eerst 30min wachten voor ik aan de beurt was. Ctg was goed en toen mocht ik als klap op de vuurpijl nog een placenta liggingsecho inwendig -O- om 16:30 stond ik buiten om 14:45 had ik de afspraak. Snel naar de opvang om ean op te halen. Ik was blij om te zien dat vriend al thuis was toen ik de straat inreed. Want ik kon linea recta door naar mijn grote vriend ook wel wc genaamd.
pi_130246792
Wauw Nikki! Mooi zo met z'n 2e.. maar hoe dan zien aan de stand van de ligging? wat het wordt? Ik begrijp het niet :?

Wizzy! O+

even schrikken Cwen :*
♥ J & S
pi_130247075
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:30 schreef klaprooss het volgende:
Wauw Nikki! Mooi zo met z'n 2e.. maar hoe dan zien aan de stand van de ligging? wat het wordt? Ik begrijp het niet :?

Wizzy! O+

even schrikken Cwen :*
Geen idee of the nub theorie ook voor interne echo's geldt. Sowieso is het maar een theorie hè, dus lang niet altijd waar. ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:42:08 #89
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130247149
Het kamertje is net geleverd!
pi_130247175
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Het kamertje is net geleverd! [ afbeelding ]
*O* en compleet/onbeschadigd??? :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:47:58 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130247323
quote:
17s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Het kamertje is net geleverd! [ afbeelding ]
*G*!
  maandag 19 augustus 2013 @ 19:48:29 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130247343
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Geen idee of the nub theorie ook voor interne echo's geldt. Sowieso is het maar een theorie hè, dus lang niet altijd waar. ;)
Volgens mij wel ja ;). Ik vind het ook twee knullennubjes lijken, maar wie weet :).

Bij mij wijst de innestel-theorie op een jongen, de nub op een meisje (maar dat was bij 10+5, iets te vroeg dus) en de hartslagtheorie op een meisje (boven 160 slagen/minuut is een meisje, onder 140 een jongen). We zullen het vanzelf zien ;)

Mo wanneer is jouw stomme echo?
KuikenGuppy
pi_130247469
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:09 schreef Suikertante het volgende:
Wauw wat een mooie kerel! En een práchtige naam! ;) heb je 'm echt via mij? Zou ik wel een eer vinden! O+
Ja, Suikertante! Door jou heeft ons mannetje ook zo'n prachtige naam O+ ! ML vond t eerst niets. Maar toch op het namenlijstje gezet. Na een tijdje kwam deze echt naar voren. Ook omdat het een Friese naam is.

quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef Fieder het volgende:
Wizzy wat een lieverd O+ flinke jongen volgens mij?
Op de foto is hij 3970 gram en 54 cm. Een lekker ventje O+ .
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_130247599
Nikki fijn twee mooie kindjes!

Wizzy wat een knapperd!

Proskippy joepi, het kamertje! En heb je manlief al aan het werk gezet om het in elkaar te zetten?

Cwen dat is even schrikken, maar gelukkig niks aan de hand. Dus toch nog thuis bevallen.

Vandaag duidelijk te veel gedaan. Mn hormonen en mn rationele gedachten zitten duidelijk niet op de zelfde lijn. Straks maar vroeg naar bed dan gaat het morgen vast beter.
pi_130247999
Is nub ook niet pas vanaf week 12? Of niet. En hoe kan je zien aan welke kant het is ingenesteld.. Of ben ik nu gewoon niet zo intelligent :? .

Ben nu wel benieuwd of er wat van mijn baby gemaakt kan worden :) .

Och wizzy wat een heerlijk formaat baby!
♥ J & S
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:07:15 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130248089
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef martine1984 het volgende:

Proskippy joepi, het kamertje! En heb je manlief al aan het werk gezet om het in elkaar te zetten?

Nop, die is vanavond in het zuiden van het land. Maar hij gaat daar, na zijn afspraak, ook nog iets leuks op halen dus ik vind het goed :P.
pi_130248543
Nog steeds geen baby nieuws :(

Skippy, leuk dat het kamertje binnen is! Lijkt me zo fijn dat je echt praktisch aan de slag kan.

Nikki, wat een mooie echo foto's! Fijn dat alles ondanks de zenuwen ivm bloedverlies gewoon goed was!

Wizzy, wat een mooi mannetje, gefeliciteerd!

Ik heb hier mijn dag niet. Al een paar dagen hoofdpijn en niks helpt behalve pijnstillers. Ik wil alleen niet constant paracetamol slikken.

Verder ben ik me aan het verdiepen in de wereld van zwangerschapsyoga/gym/zwemmen etc. Ik wil na mijn vakantie (tzt 24 weken) iets van dat alles gaan doen maar zie echt door de bomen het bos niet....
Zwanger!
pi_130248844
Lelie zwemmen vond ik erg leuk. Verder heb ik samen met mijn man zwangerschapshaptonomie gedaan. Het klinkt in eerste instantie erg zweverig, maar wij hebben er echt iets aan gehad. Misschien ook iets wat je kunt overwegen.
pi_130249059
Nikki! Prachtige echo! Zag nog wel dat men de nub en innestelingstheorie door elkaar haalde. Innesteling is alleen bij een hele vroege echo mogelijk, week of zeven. Nu te laat voor. En voor nub is het nu nog te vroeg.

Wizzy, wat een mooierd! Lekkere bolle wangen!

Skip een kamer! Hopelijk zonder melleur.

Cwen een schrik middag achter de rug. Even rustig bijkomen op de bank!
Gotc is ook aardig bezig gehouden. Idd rot prikken die anti rhesus!

Rest vergeten.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130249065
Wizzy O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')