SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:42 schreef Wizzy het volgende:
Cwen, ik weet hoe je je voelt de laatste weken was mijn bloeddruk ook wat te hoog en werd er goed op de urine gelet. Maar gelukkig is bij jou ook alles goed. Misschien is t een teken.
Hilz heeft vast de kleine en is aan t genieten. Knap dat ze nog poste toen de vliezen waren gebroken. Ik had gebeld met de VK. Ze vroeg of ik weeën had. Op dat moment niet. Maar na ophangen waren ze ook al snel om de 5 minuten.
Ik kan hier nog niet echt afscheid nemen. Oh wat mis ik mijn bolle buik met getrappel, maar als ik dan in t wiegje kijk![]()
Lokwinske mei de berte fan F!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk dat je Suikertante bedoelt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:42 schreef Wizzy het volgende:
Cwen, ik weet hoe je je voelt de laatste weken was mijn bloeddruk ook wat te hoog en werd er goed op de urine gelet. Maar gelukkig is bij jou ook alles goed. Misschien is t een teken.
Hilz heeft vast de kleine en is aan t genieten. Knap dat ze nog poste toen de vliezen waren gebroken. Ik had gebeld met de VK. Ze vroeg of ik weeën had. Op dat moment niet. Maar na ophangen waren ze ook al snel om de 5 minuten.
Ik kan hier nog niet echt afscheid nemen. Oh wat mis ik mijn bolle buik met getrappel, maar als ik dan in t wiegje kijk![]()
Wauw wat een mooie kerel! En een práchtige naam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb je 'm echt via mij? Zou ik wel een eer vinden!
Gefeliciteerd!
Geen idee of the nub theorie ook voor interne echo's geldt. Sowieso is het maar een theorie hè, dus lang niet altijd waar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:30 schreef klaprooss het volgende:
Wauw Nikki! Mooi zo met z'n 2e.. maar hoe dan zien aan de stand van de ligging? wat het wordt? Ik begrijp het niet![]()
Wizzy!
even schrikken Cwen
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Het kamertje is net geleverd! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:42 schreef ProjSkippy het volgende:
Het kamertje is net geleverd! [ afbeelding ]
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Geen idee of the nub theorie ook voor interne echo's geldt. Sowieso is het maar een theorie hè, dus lang niet altijd waar.
Ja, Suikertante! Door jou heeft ons mannetje ook zo'n prachtige naamquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:09 schreef Suikertante het volgende:
Wauw wat een mooie kerel! En een práchtige naam!heb je 'm echt via mij? Zou ik wel een eer vinden!
Op de foto is hij 3970 gram en 54 cm. Een lekker ventjequote:Op maandag 19 augustus 2013 18:51 schreef Fieder het volgende:
Wizzy wat een lieverdflinke jongen volgens mij?
Nop, die is vanavond in het zuiden van het land. Maar hij gaat daar, na zijn afspraak, ook nog iets leuks op halen dus ik vind het goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:55 schreef martine1984 het volgende:
Proskippy joepi, het kamertje! En heb je manlief al aan het werk gezet om het in elkaar te zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |