Ik heb 't ook maar aangepastquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
spannend ikke
En gotc..gekietelow dat kan ik t hier niet noemen! maar toch evengoed gezellig
auw spewey!!
Ha, leuk is die golvende buik he! Heb er gisteren met vriendje ook zo van zitten genieten. Eigenlijk geniet ik er elke dag van maar dan vooral alleenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik lijk af en toe net een professioneel buikdanseres.
--
Vraagje: ik ben nu 23w5d en heb nog steeds last van m'n lage bloeddruk. Net in de Prénatal ook weer heel gezellig zwarte vlekken gezien. Zit mezelf nu weer op te peppen in het restaurant hier met wat te drinken en drop.
Mss een hele domme vraag, maar is het normaal dat ik er nog last heb van die lage bloeddruk?
Je wacht op...?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Molline het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge, wat duurt het lang.....
Het is per persoon verschillend ik heb er altijd veel last van gehad tot het einde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Mss een hele domme vraag, maar is het normaal dat ik er nog last heb van die lage bloeddruk?
Hoe gaat het met jou trouwens, hoe ver ben je nu?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is per persoon verschillend ik heb er altijd veel last van gehad tot het einde.
18 weken, en het gaat wel redelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou trouwens, hoe ver ben je nu?
Het lijkt bij een ander altijd sneller te gaan! Redelijk alsin lichamelijk?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:26 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
18 weken, en het gaat wel redelijk
Jup, klopt, maar ik begreep van haar toen ook dat dat vooral in het begin was omdat er dan allerlei bloedvaatjes enzo worden aangelegd in de placenta etc en dat daar dus ook meer bloed heen gaat. Vandaar dat ik eigenlijk wel verwacht had dat het zo langzamerhand wel eens beter zou zijn, maar ik heb er nog dagelijks last vanquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:23 schreef Burdie het volgende:
Skip, mijn VK zei dat je bloeddruk in de zwangerschap gemiddeld daalt. Kan je het niet even navragen bij de jouwe?
Ik heb trouwens geen anti-stoffen tegen waterpokken, blijkt nu. Vind het ineens een beetje eng.
Ik heb de eerste keer dat het gebeurde anderhalf uur voor pampus gehangen in de Starbucks met een glas drinken en een bagel. Sindsdien altijd een rol Topdrop in mn tas en zorg ik dat ik echt op tijd eet, want van trek word ik ook echt heel flauw.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:05 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Jup, klopt, maar ik begreep van haar toen ook dat dat vooral in het begin was omdat er dan allerlei bloedvaatjes enzo worden aangelegd in de placenta etc en dat daar dus ook meer bloed heen gaat. Vandaar dat ik eigenlijk wel verwacht had dat het zo langzamerhand wel eens beter zou zijn, maar ik heb er nog dagelijks last van.
Vaak ben ik op tijd met dropjes, maar nu was ik kennelijk te laat. Dat overkomt me 1 keer per week, denk ik. Dus net wat je zegt Dot. Ach, verder heb ik niets te klagen en als het thuis gebeurt boeit het me ook niet zo veel.. Maar dit is al de zoveelste keer in een openbare ruimte, dus van mij mag het zo langzamerhand wel weggaan
.
Ik ben heel moe, slaap slecht en veel pijn maar dat is wel part of the deal dus vandaar redelijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:33 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Het lijkt bij een ander altijd sneller te gaan! Redelijk alsin lichamelijk?
Ik wil ook babynieuws Mo!
Gaan jullie toch verhuizen naar iets groters, i.p.v. verbouwen waar jullie nu zitten?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ben heel moe, slaap slecht en veel pijn maar dat is wel part of the deal dus vandaar redelijk.
Verder zijn we druk bezig met verhuizen en zou ik meer willen doen dan ik kan en mag van de vk.
Ik klaar altijd rond de 36 weken alweer enorm op dus ik ben iig al over de helft wat dat betreft.
28 augustus de GUO en ik hoop dat ik dan ook iets minder zorgen heb enzo.
Uhu, ik zorg er ook voor dat ik op tijd eet, maar op de een of andere manier gaat het af en toe toch ineens mis, vaak gewoon uit het niets. Op andere momenten merk ik het juist weer wel en dan ben ik op tijd met m'n dropjes.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:23 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik heb de eerste keer dat het gebeurde anderhalf uur voor pampus gehangen in de Starbucks met een glas drinken en een bagel. Sindsdien altijd een rol Topdrop in mn tas en zorg ik dat ik echt op tijd eet, want van trek word ik ook echt heel flauw.
Och die drukte werkt ook niet echt mee dus. 28e duurt niet heel lang meerquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik ben heel moe, slaap slecht en veel pijn maar dat is wel part of the deal dus vandaar redelijk.
Verder zijn we druk bezig met verhuizen en zou ik meer willen doen dan ik kan en mag van de vk.
Ik klaar altijd rond de 36 weken alweer enorm op dus ik ben iig al over de helft wat dat betreft.
28 augustus de GUO en ik hoop dat ik dan ook iets minder zorgen heb enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vanmiddag was onze echo toch weer gewoon goed. We hebben twee beebjes gezien die een termijn 10+1 en 10+2 hebben.![]()
![]()
Echo spam onder spoiler...ik zeg! 2 jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zeg een jongetje en een meisjequote:
Nee, van buiten is het straks wel goed te zien. Ik MOET over een paar weken weten wat het zijn.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:20 schreef Burdie het volgende:
Wat fijn Nikki, en super mooie echo's
Blijft dat zo van baby 2? Betekent dit dat je bijvoorbeeld ook het geslacht niet kunt zien straks?
Hebben ze nog een verklaring gevonden voor het bloeden?
Ohnee de nub theorie... ik hoop stiekem dat er ook een meisje bij zit eigenlijk.quote:
Ik denk dat ik dat zelf ook maar ga doen, want die manden zijn erg prijzig en bij de meesten zit er minstens een week levertijd op.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:44 schreef Mabawa. het volgende:
Haaa Skips, spannend!
Wat voor soort pakket zoek je angelatje? Ik heb 2 keer zelf een soort van cadeaumand samengesteld als je zoiets bedoeld?
Ja super leuk om zelf te maken toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zelf ook maar ga doen, want die manden zijn erg prijzig en bij de meesten zit er minstens een week levertijd op.
Vriendin wou eigenlijk alleen een knuffel met een trekkoordje, maar ik wil toch iets erbij geven
De mijne wel, maar ik heb volgende week ook mijn termijn echo en afgelopen week de eerste echo al gehadquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Verschilt per vk. Sommige hebben wel een echo apparaat en anderen niet. De mijne had destijds geen echo
Wauw haha wat een toeval! Hier ook bloed afgenomen en 5 september om 1130 de bijbehorende echo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Nee, van buiten is het straks wel goed te zien. Ik MOET over een paar weken weten wat het zijn.
[..]
Ohnee de nub theorie... ik hoop stiekem dat er ook een meisje bij zit eigenlijk.
We hebben ook bloed afgenomen voor de combinatietest. De echo ervoor hebben we op 5 september. We gaan toch eerst voor de combinatietest omdat het al zo'n gedoe is met bloedverlies de hele tijd dat ik een beetje angstig ben voor een vlokkentest.
Misschien een luiertaart? Als je een beetje creatief bent, is het super leuk om te maken en het ziet er leuk uitquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:52 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zelf ook maar ga doen, want die manden zijn erg prijzig en bij de meesten zit er minstens een week levertijd op.
Vriendin wou eigenlijk alleen een knuffel met een trekkoordje, maar ik wil toch iets erbij geven
Ja is ook veel leukerquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:57 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja super leuk om zelf te maken toch?
Koop een leuke mand of dienblad. 2 verschillende maar matchende inpakpapier, doorzichtige folie en een hoop kleine kadootjesMeestal doe ik er ook iets voor de ouders bij. Laatste keer was dat een borstvoedingsthee en masker voor moeder en een mok met tekst voor vader.
Verder had ik ook nog bij alle pakjes, korte tekst als soort van hint erbij gedaan.
Ja heel leuk!quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:12 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja is ook veel leuker![]()
Toen ze ongeveer 12 weken zwanger was heb ik ook al een mand voor haar gemaakt met allerlei spulletjes erin. Maar nu weten we dat ze een meisje krijgt, dus nu iets maken met veel rozemoet alleen even tijd vinden om te shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:42 schreef Wizzy het volgende:
Cwen, ik weet hoe je je voelt de laatste weken was mijn bloeddruk ook wat te hoog en werd er goed op de urine gelet. Maar gelukkig is bij jou ook alles goed. Misschien is t een teken.
Hilz heeft vast de kleine en is aan t genieten. Knap dat ze nog poste toen de vliezen waren gebroken. Ik had gebeld met de VK. Ze vroeg of ik weeën had. Op dat moment niet. Maar na ophangen waren ze ook al snel om de 5 minuten.
Ik kan hier nog niet echt afscheid nemen. Oh wat mis ik mijn bolle buik met getrappel, maar als ik dan in t wiegje kijk![]()
Lokwinske mei de berte fan F!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik denk dat je Suikertante bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |