Ik heb 't ook maar aangepastquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
spannend ikke
En gotc..gekietelow dat kan ik t hier niet noemen! maar toch evengoed gezellig
auw spewey!!
Ha, leuk is die golvende buik he! Heb er gisteren met vriendje ook zo van zitten genieten. Eigenlijk geniet ik er elke dag van maar dan vooral alleenquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik lijk af en toe net een professioneel buikdanseres.
--
Vraagje: ik ben nu 23w5d en heb nog steeds last van m'n lage bloeddruk. Net in de Prénatal ook weer heel gezellig zwarte vlekken gezien. Zit mezelf nu weer op te peppen in het restaurant hier met wat te drinken en drop.
Mss een hele domme vraag, maar is het normaal dat ik er nog last heb van die lage bloeddruk?
Je wacht op...?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:10 schreef Molline het volgende:
[ afbeelding ]
Tjonge, wat duurt het lang.....
Het is per persoon verschillend ik heb er altijd veel last van gehad tot het einde.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:05 schreef ProjSkippy het volgende:
Mss een hele domme vraag, maar is het normaal dat ik er nog last heb van die lage bloeddruk?
Hoe gaat het met jou trouwens, hoe ver ben je nu?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is per persoon verschillend ik heb er altijd veel last van gehad tot het einde.
18 weken, en het gaat wel redelijkquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:18 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou trouwens, hoe ver ben je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |