SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg niet de indruk dat jij Bojan-fan bent.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt voor de verandering
Hij is/was Boerrigter-fanquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Krijg niet de indruk dat jij Bojan-fan bent.
Fan zijn van een speler die overal gefaald is en al jaren stil staat in zijn ontwikkeling vind ik schrikbarenderquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Krijg niet de indruk dat jij Bojan-fan bent.
A, Boerrigterquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fan zijn van een speler die overal gefaald is en al jaren stil staat in zijn ontwikkeling vind ik schrikbarender
Hahaa, ik maakte één grapje natuurlijk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent tevreden met het spel en resultaten tot nu toe?
Kan ik hieruit opmaken dat jij denkt dat ik fan van hem ben? Ik ben noch een fan, noch een tegenstander van Bojan. Ik geloof wel dat hij van waarde kan zijn voor ons, moet er alleen nog uitkomen. Geef hem wat tijd, alles is nieuw voor hem en de verwachtingen zijn hoog.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fan zijn van een speler die overal gefaald is en al jaren stil staat in zijn ontwikkeling vind ik schrikbarender
Sja leuk dat tijd geven maar voordat hij hier gewend is dan is het seizoen voorbij.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij denkt dat ik fan van hem ben? Ik ben noch een fan, noch een tegenstander van Bojan. Ik geloof wel dat hij van waarde kan zijn voor ons, moet er alleen nog uitkomen. Geef hem wat tijd, alles is nieuw voor hem en de verwachtingen zijn hoog.
Litmanen schrijft het liefst iedereen af die nog geen kans heeft gekregen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij denkt dat ik fan van hem ben? Ik ben noch een fan, noch een tegenstander van Bojan. Ik geloof wel dat hij van waarde kan zijn voor ons, moet er alleen nog uitkomen. Geef hem wat tijd, alles is nieuw voor hem en de verwachtingen zijn hoog.
Wees toch is niet zo'n pessimist man..quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja leuk dat tijd geven maar voordat hij hier gewend is dan is het seizoen voorbij.
Ik zie het nut gewoon niet in van het huren van Spanjaardenquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wees toch is niet zo'n pessimist man..
Ook niet als ze iets kunnen toevoegen? Of als er weinig/geen alternatieven zijn voor een bepaalde positie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie het nut gewoon niet in van het huren van Spanjaarden
Wat is wees toch dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wees toch is niet zo'n pessimist man..
Cuenca kon ook wat toevoegen en ik wacht nog steeds op zijn eerste goede balquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook niet als ze iets kunnen toevoegen? Of als er weinig/geen alternatieven zijn voor een bepaalde positie?
Ik wacht ook nog steeds op de eerste goede bal van Derkquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca kon ook wat toevoegen en ik wacht nog steeds op zijn eerste goede bal
Derks doelpunt tegen psvquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog steeds op de eerste goede bal van Derk
Cuenca was absoluut niet fit, en is dat ook niet eens geweest bij ons. Zijn laatste invalbeurt tegen NAC was overigens weer wél goed. Waarom jij het niet slagen van Cuenca als reden ziet dat Bojan het niet gaat/kan maken is mij een raadsel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cuenca kon ook wat toevoegen en ik wacht nog steeds op zijn eerste goede bal
Niet bekend mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |