goed zo jongen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.
Weet je al wat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 4 vwo inhalen ( 2 vakken) en ga naar 5. Ik wil universiteit doen en veel leren.
Als je het mij zou geven zou ik het zeker waarderenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van bloemen?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja wat, school boeit niet ik ga het leger in
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ga geen eens mbo of iets doen, zie het nut er niet van in
Niet zo slim Chrisquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ich bin Ryan.quote:
Ja kan je weer emo giffen, het is gewoon zo, misschien wil jij heel lang leren maar ik wil t leger in of tilwerk doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het mij zou geven zou ik het zeker waarderen
[..]
Bij een krantenwijk krijg je een gratis regenpakquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar met goede opleiding krijg je betere rang in het leger toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja wat, school boeit niet ik ga het leger in
Waarom niet aan mensen die je kent?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Zal ik bloemen kopen en geven aan random mensen?
Als ik dat durf.
Ik doelde op opleidingquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ich bin Ryan.
Maar, ik weet niet precies wat ik moet weten, ook een reden dat ik niet kan leren, ja ik heb het biologie boek beetje doorgelezen, maar zal vast het meeste zijn vergeten -,-
Ik wil de marine in, gewoon als marinier en daar hoef ik alleen mn vmbo diploma voor te hebben, zelfs met bbl kom je erquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar met goede opleiding krijg je betere rang in het leger toch?
Doenquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik dat durf.
Ze hebben mij al.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet aan mensen die je kent?
Nee, je moet ze zelf plukken, dan ben je een bloemenmoordenaar. De chemische reactie in je brein op bloemenmoordenaar zijn zorgt dat je gezichtsuitdrukking meer emotie tonen als je je bloemen weggeeft, daardoor worden mensen blijer van bloemen die zelf geplukt zijn, gebeurt allemaal onbewust.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik dat durf.
wat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet ze zelf plukken, dan ben je een bloemenmoordenaar. De chemische reactie in je brein op bloemenmoordenaar zijn zorgt dat je gezichtsuitdrukking meer emotie tonen als je je bloemen weggeeft, daardoor worden mensen blijer van bloemen die zelf geplukt zijn, gebeurt allemaal onbewust.
Ja, had laatst coupons voor gratis drinken aan zwervers gegeven op een warme dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doen9/10 mensen vinden het leuk.
Lijkt me wel een daybrightener
Dat zijn lelijke bloemen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, je moet ze zelf plukken, dan ben je een bloemenmoordenaar. De chemische reactie in je brein op bloemenmoordenaar zijn zorgt dat je gezichtsuitdrukking meer emotie tonen als je je bloemen weggeeft, daardoor worden mensen blijer van bloemen die zelf geplukt zijn, gebeurt allemaal onbewust.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, had laatst coupons voor gratis drinken aan zwervers gegeven op een warme dag
Klinkt goed ouwequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, had laatst coupons voor gratis drinken aan zwervers gegeven op een warme dag
Ik kan dat niet eensquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oja LB eerst op whatsapp vroeg ik hele tijd voor een unban
Ooooooh, nee niet echt. :/quote:
Viel te proberen tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens
"Jij bent bruin, jij kan dat."
Nee sorry bro
Ik ben niet oudquote:
LieveBrowniequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen parenclub oprichten jong.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooooooh, nee niet echt. :/
Maar heb nog 2 jaar denk tijd. Ik heb wel soort van lijstje.
Iets met DNA
Psychologie
Iets met natuurkunde
Iets met scheikunde
Iets met wiskunde
Die laatste 3 zijn wel erg breed denk ik :/
En wat ging jij ook al weer doen, sorry dat ik dat vergeet, of heb je dat nooit verteld?
Je zei dat een stuk of drie keer.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat niet eens
"Jij bent bruin, jij kan dat."
Nee sorry bro
Met zijn nichtjequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen parenclub oprichten jong.
Hoi,quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
Hey!?? WTF!?? Waarom kan ik niet reageren op jou, LittleBrownie
Username schrikt af.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
Hey!?? WTF!?? Waarom kan ik niet reageren op jou, LittleBrownie
Ik moet helemaal niks!quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je eigen parenclub oprichten jong.
Ging jij niet slapen?quote:
Ja, moet eigenlijk weer eens wat vroeger naar bed gaanquote:
ja je wou het proberen tochquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je zei dat een stuk of drie keer.
Technische natuurkundequote:Op maandag 19 augustus 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ooooooh, nee niet echt. :/
Maar heb nog 2 jaar denk tijd. Ik heb wel soort van lijstje.
Iets met DNA
Psychologie
Iets met natuurkunde
Iets met scheikunde
Iets met wiskunde
Die laatste 3 zijn wel erg breed denk ik :/
En wat ging jij ook al weer doen, sorry dat ik dat vergeet, of heb je dat nooit verteld?
Doe je dat in Delft? Daar zit mijn broer.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Technische natuurkunde
Iets met wis b en natuurkunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |