Robert ......quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:46 schreef tong80 het volgende:
Welke striptekenaar staat bekend om zijn fascinatie voor SM en voluptueuze vrouwen met dikke billen en grote borsten ?
Geen idee vooralsnogquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:32 schreef Mark het volgende:
Dankzij welke zangeres werd de band Big Brother and the Holding Company bekend?
Zit m nu te kijken op LL tv(opgenomen). Doet me denken aan een paar jaar geleden dat ik zelf bij Dizzee stond te springen op LLquote:
Volgend jaar wil ik ook eindelijk eens een keer naar Lowlands. Vrienden van mij zijn dit jaar gegaan, maar helaas geen geld/vrij etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zit m nu te kijken op LL tv(opgenomen). Doet me denken aan een paar jaar geleden dat ik zel bij Dizzee stond te springen op LL![]()
![]()
![]()
Stand AKQ #2953:
1 tong80
1 Mark
1 lubje25
1 Greenpeas
quote:
Door de constante temperatuur? Geen verwarming die van -5 naar +20 moet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Nooit die omschrijving gehoord, maar klopt eigenlijk wel ja.
Waarom zijn treinen met airco (gemeten over het hele jaar) energiezuiniger dan treinen zonder airco?
Dit vind ik geen juiste omschrijving.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Door de constante temperatuur? Geen verwarming die van -5 naar +20 moet?
Ik reken dit wel goed. Treinen met airco hebben geen eens ramen die open kunnen. Doordat de ramen niet meer open kunnen, is het treinoppervlak gladder en gestroomlijnder. De luchtweerstand is daardoor kleiner en er is minder energie nodig voor de aandrijving.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:37 schreef Greenpeas het volgende:
Incidenteel rijden met de ramen open verbruikt meer energie? Als de airco aanstaat is er minder kans dat de ramen open gaan?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik reken dit wel goed. Treinen met airco hebben geen eens ramen die open kunnen. Doordat de ramen niet meer open kunnen, is het treinoppervlak gladder en gestroomlijnder. De luchtweerstand is daardoor kleiner en er is minder energie nodig voor de aandrijving.
En als tweede reden heb je door ramen te gebruiken die niet geopend kunnen worden, een beter geïsoleerde trein, zodat er in de winter minder energie nodig is om de trein te verwarmen.
Stand AKQ #2953:
1 tong80
1 Mark
1 lubje25
2 Greenpeas
1 Quyxz_
Nu slapen.
Ken het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:46 schreef Greenpeas het volgende:
Van wie is het album Good girl gone bad?
Niet Pink.quote:
quote:
Had ik met een hintje wel geradenquote:
Bill gates.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:09 schreef Greenpeas het volgende:
Sorry lubje.![]()
Wat is de top 3 van rijkste mensen van de wereld? (in willekeurige volgorde). Laatste krijgt het punt.
IK HAD BILL GATES EERDER.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:11 schreef lubje25 het volgende:
voorzetje : bill gates en die Mexicaanse telecomboer
rodriguezquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:12 schreef Greenpeas het volgende:
Degene die nu de naam van de Mexicaanse telecomboer raadt heeft het punt.
1 keer gokken maat, dan ff antwoord afwachten van de vragenstellerquote:
Als sanchez goed is, krijg jij het punt. Sorry.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:17 schreef lubje25 het volgende:
[..]
1 keer gokken maat, dan ff antwoord afwachten van de vragensteller![]()
Dit zou mijn 2de gok geweest zijn
Maakt niet uit, zou punt ook niet willen. In de OP kan je lezen wat ongeveer de bedoeling is, dat vergroot voor ieder het speelplezierquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als sanchez goed is, krijg jij het punt. Sorry.
Ik heb dit al eerder gedaan en toen me wel gewoon aan de regels gehouden, maar ik had het inderdaad toch wel even door mogen lezen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zou punt ook niet willen. In de OP kan je lezen wat ongeveer de bedoeling is, dat vergroot voor ieder het speelplezier
quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb dit al eerder gedaan en toen me wel gewoon aan de regels gehouden, maar ik had het inderdaad toch wel even door mogen lezen.![]()
quote:
Slimme hint ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:26 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Stand AKQ #2953:
1 tong80
1 Mark
2 lubje25
3 Greenpeas
1 Quyxz_
1 lamers
Stand AKQ #2953:quote:
quote:is het oudste inlandse raspaard van Nederland. Zijn wortels gaan ver terug in de tijd. Al in de 13e eeuw was de
bekend en tegenwoordig vertoont het nog steeds duidelijke overeenkomsten met zijn verre voorouders.
Ik weet geen derriere van paarden behalve dat ze goed zouden smaken in stoofvleesquote:
Op de boterham ook.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:52 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik weet geen derriere van paarden behalve dat ze goed zouden smaken in stoofvlees
Zat al aan een friese nogiets te denkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 03:56 schreef lamers het volgende:
[..]
Op de boterham ook.
Nederlands paard uit het noorden van het land
Een fries it is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 03:59 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zat al aan een friese nogiets te denkendoorloper is een schaats en een stabij een hond iets anders komt er niet in me op
quote:Op maandag 19 augustus 2013 04:01 schreef lamers het volgende:
[..]
Een fries it is.
Stand AKQ #2953:
1 tong80
1 Mark
3 lubje25
3 Greenpeas
1 Quyxz_
2 lamers
pfff, heb zelf een kroeg maar geen ideequote:Op maandag 19 augustus 2013 04:21 schreef lamers het volgende:
Welke kroeg wordt uitgebaat door Kootje de Beer en Lukas Blijdschap?
Barneveldquote:Op maandag 19 augustus 2013 04:25 schreef lamers het volgende:
Nice waar?
Fictieve kroeg, net als Cheers
Familiepretpark Koningin Juliana Torenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat isquote:Bij een vaste hengel ('vaste stok') is geen werpmolen aanwezig; de lijn zit, op een vaste lengte gemaakt, vast aan de tip van de hengel en kan dus niet of nauwelijks langer zijn dan de hengel zelf, omdat de visser anders niet kan uitwerpen - hij moet de hengel zo hoog kunnen oprillen dat het tuigje los komt van de grond. Een dergelijk tuigje of '' omvat meestal, vanaf de hengel gezien, een lijn van een bepaalde dikte, bijvoorbeeld 0,14 mm, een dobber, een aantal loodjes om de dobber op de goede hoogte in het water te laten drijven, en een (of meer) haak met aas eraan. Een dikkere lijn breekt minder snel en raakt minder gauw in de war dan een dunne, maar wordt door de vissen eerder opgemerkt en verlaagt dus de kans op een beet. Er kan op verschillende diepten worden gevist door de dobber op de lijn te verschuiven. De grootte van de haak moet in overeenstemming zijn met de dikte van de lijn.
Zo sim(pel) is het.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:06 schreef Mark het volgende:
Sita - Roger / Intwine / Pharell....
Iets met talentenjachten?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:10 schreef Mark het volgende:
Gok op gelijknamige single, en dus op Happy want dat is de enige die ik ken van Intwine
quote:
Close but noquote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:45 schreef plagvreugd het volgende:
als suiker niet goed is, glucose dan?
yepyepquote:
Feeber ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:06 schreef Greenpeas het volgende:
Elasthaan (ook de Engelse termis gangbaar) is een kunstvezel die zich onderscheidt van andere kunstvezels door zijn grote elastische rekbaarheid.
Wat is?
Spandex is goed, Half-Life niet.quote:
Kamhal ?quote:
Het is geen obscuur nummer. Is een klassieker van ze.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Moest het opzoeken en ik ken de band natuurlijk wel. Maar ben ook blij dat ik een obscure songtitel van ze niet onder mijn parate algemene kennis heb zitten..
Ik vind het al een nauwelijks bekende band.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:07 schreef tong80 het volgende:
Het is geen obscuur nummer. Is een klassieker van ze.
Op het hoogtepunt de grootste en bekendste band van Engeland. Voorloper van een hele nieuwe scene. Speelden ooit een gratis concert voor 200.000 man.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind het al een nauwelijks bekende band.
Wat begreep je niet aan : 'Op hun toppunt ?'quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Tja, gratis, het zijn net Nederlanders die Engelsen. Daar komen ze wel op af. En ze zijn natuurlijk nooit de grootste en bekendste band van Engeland geweest. Ik noem een Beatles, Roling Stones en Queen.
Neequote:Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef plagvreugd het volgende:
Te moeilijk ook voor mij.
OT: Gerard Cox?
Overleden zangeres.quote:
stone temple pilots?quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:35 schreef tong80 het volgende:
XXXXXXXX is een Britse alternatieve rockband. Samen met de Happy Mondays en Inspiral Carpets vormden XXXXXXXX rond 1990 de kern van de Madchester scene in Manchester. Deze scene kenmerkte zich door het combineren van rock en gitaar met dansmuziek. De band wordt gezien als een van de pioniers van de Britpop. Hun titelloze debuutalbum uit 1989 geldt vandaag de dag als een Britse klassieker, en scoort nog steeds hoog in lijstjes van "beste albums". Het bekendste nummer van de band is de single XXXXXXXX. De opzwepende groovy drumpartijen van Reni, het aanstekelijke gitaarspel van John Squire, de solide basspartijen van Mani en de zelfverzekerde podiumpersoonlijkheid van Ian brown maakte de band razendpopulair.
Die zijn Amerikaans. In roosje mijn roosje zit ook een hint.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot later.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Conny van der boschquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:45 schreef tong80 het volgende:
Ik doe wel een andere vraag wegens te moeilijk voor sommigen.
Van wie is het nummer 'Geef me een roosje mijn roosje ?'
Yep. Pak twee punten en stel een vraag!quote:
Yep pak een puntjequote:
Welke functie hadden zij allen?quote:Sander Dekker
Halbe Zijlstra
Aad Nuis
Karin Adelmund
Jacques Wallage
Zocht staats op min. van OCW, maar geloof dat ze inderdaad allemaal daarvan de C deden ja. En zo niet, dan vind ik het iig goed genoegquote:
Ja, pak een puntje Markquote:
nietesquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:23 schreef Mark het volgende:
Nightcowboy heeft als eerste een goede. Goed waren:
PvdA,
Leefbaar Hilversum,
Leefbaar Nederland,
Partij voor Rechtvaardigheid, Daadkracht en Vooruitgang,
50Plus
Stand AKQ #2953:
1 tong80
5 Mark
5 lubje25
5 Greenpeas
1 Quyxz_
5 lamers
1 Hi_flyer
2 nightcowboy
3 ScottTracy
2 plagvreugd
3 slaveloos
Jupiter ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:32 schreef nightcowboy het volgende:
Noem twee van de vijf dwergplaneten.
Ceres en Charonquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:32 schreef nightcowboy het volgende:
Noem twee van de vijf dwergplaneten.
Ceres is de tweede. Charon is de grootste maan van Pluto.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar je moet met de voornaam, in plaats van de achternaam, goochelen.
Ik las eerst googlen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Goed geprobeerd, maar je moet met de voornaam, in plaats van de achternaam, goochelen.
Karpaten ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat was geen bewussie.
[..]
Eerste 3 letters zijn goed...
Yes.quote:
quote:
Klik dat ding aan en zie HH een aantal keer aan de zijkant staanquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:00 schreef Asap het volgende:
Mag ook het volgende raden, bij welk bekend persoon is dit liedje geassocieerd (vooral bij het stukje op 18 seconden ev)?
Als je zijn echte voornaam weet, reken ik dat ook goedquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:21 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Klik dat ding aan en zie HH een aantal keer aan de zijkant staanZal m waarschijnlijk zijn dan
quote:
FARC ?quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:33 schreef nightcowboy het volgende:
Dat was niet moeilijk meer.
[ afbeelding ]
Wie?
Geen idee dan. Jelinek ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:22 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nee, geen Tanja.
Het is een schrijfster.
Die zocht ik.quote:
Wie?quote:(Brooklyn, 31 juli 1912 - San Francisco, 16 november 2006) was een Amerikaanse econoom, voorvechter van vrije marktkapitalisme en een beperkte overheid. In 1976 won hij de Nobelprijs voor de Economie.
friedman, maar goed genoeg, pak een puntquote:
Stand AKQ #2953:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 05:58 schreef Greenpeas het volgende:
Wanneer de tempratuur in de Bild over vijf achtereenvolgende dagen gezien gemiddeld hoger ligt dan 25 graden celsius, en waarbij er op drie van die dagen een maximum is geweest van 30 graden celsius of hoger.
Geen idee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 08:17 schreef Greenpeas het volgende:
Prachtig gedefinieerd al zeg ik het zelf.
Ik moet rennen dus een snelle.
Martin Riggs en Roger Murtaugh zijn personage's uit?
Albuquerquequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Albequerque (als dat zo spelt tenminste)
Checkquote:
Een chocoladereep dan maar (als in een Mars Bar)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef ß het volgende:
Eenis een stuk zoetigheid met een chocoladelaagje omringd, dat verschillende vullingen kan hebben.
Wat is![]()
Ratko inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |