- 'Wat zijn je toekomstplannen?'quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef Ringo het volgende:
- Haha, mooi.
- Haha, ja, wat vind je er mooi aan?.
- Wat gaat er door je heen als je dit fragment ziet?
Volgend jaar is Mart Smeets de interviewerquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:29 schreef Ringo het volgende:
- Haha, mooi.
- Haha, ja, wat vind je er mooi aan?.
- Wat gaat er door je heen als je dit fragment ziet?
Beter acteur in ieder geval. Mooie acteurs komen in Hollywood, lelijke acteurs in Washington, aldus Steven Colbert.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:31 schreef golfer het volgende:
Toon vergelijken met Obama is ook wel weer grappig. Obama is ook natuurlijk wel een groot komiek.
Vorige week kreeg ie de kans niet. Dit is een gesprek. Geen overhoring gelukkig.quote:
Interessant doen over dingen die elk mens ervaart.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Apostrof het volgende:
Dit is een beetje te metajournalistiek voor mij.
Ik denk dat hij gewoon een stoornis heeft.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Interessant doen over dingen die elk mens ervaart.
Lekker gesprek dit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Apostrof het volgende:
Dit is een beetje te metajournalistiek voor mij.
Wel een heerlijk rustig tempo dit interview. Heb je dat tegenwoordig nog na de dood van Het Gesprek?
Leg eens uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Interessant doen over dingen die elk mens ervaart.
Dat zou kunnen, maar ik denk het niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:41 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon een stoornis heeft.
Wim Kayzer blaast gewone zaken graag op, het is een pompeuze man. En Coetzee wil niet gewoon doen, alhoewel hij het volgens mij wel zou kunnen.quote:
Lemsky ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Apostrof het volgende:
Aha, goede uitleg waarom hij dus zo praat. Moet nu aan die ene advocate denken waar ik de naam van ben vergeten maar die lijdt daar ook een beetje aan, literair praten.
Wat is er gewoon om achter de schoonheid en kwetsbaarheid te komen door geniale kunstenaars en wetenschappers te interviewen ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Wim Kayzer blaast gewone zaken graag op, het is een pompeuze man. En Coetzee wil niet gewoon doen, alhoewel hij het volgens mij wel zou kunnen.
Tja, het zal deels ook een kwestie van smaak zijn. Ik heb Kayzer altijd een nepperd gevonden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er gewoon om achter de schoonheid en kwetsbaarheid te komen door geniale kunstenaars en wetenschappers te interviewen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |