Ik zeg niet dat iemand perfect moet zijn hoor, ik probeer het gewoon eerlijk te houden, vanwege mijn andere topic...bovendien is dit niet mijn mening over vrouwen...maar een algemene kijk van veel mannen op vrouwenquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Niemand is perfect, dus jouw topics zijn best nutteloos.
bij dezequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef hoink581 het volgende:
Waarom zet je hier nu niet weg dat er geen respect meer is voor mannen en dat single vrouwen een man zoeken die aan al hun onrealistische eisen moet voldoen? Dit noem ik geen gelijkwaardige behandeling!
Dan nog is het nutteloos, er valt altijd wel wat over te klagen over een ander, niks nieuws.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat iemand perfect moet zijn hoor, ik probeer het gewoon eerlijk te houden, vanwege mijn andere topic...bovendien is dit niet mijn mening over vrouwen...maar een algemene kijk van veel mannen op vrouwen
Je bedoeld daarmee weinig tot geen zin in seks dus ?quote:
Ik bedoel deze topics niet verkeerd, ik doe ze juist over beide geslachten zodat in ons drukke leven er eens gepraat over wordt met elkaar, om het beter te maken in het algemeen, is niet verkeerd van mij bedoeld, integendeelquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan nog is het nutteloos, er valt altijd wel wat over te klagen over een ander, niks nieuws.
Ik denk niet dat 2 topics op een Nederlandse forum wat verandert aan ons/beter maakt in 't algemeen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik bedoel deze topics niet verkeerd, ik doe ze juist over beide geslachten zodat in ons drukke leven er eens gepraat over wordt met elkaar, om het beter te maken in het algemeen, is niet verkeerd van mij bedoeld, integendeel
Het onderwerp ligt juist wat gevoeliger bij de mensen, dan wanneer het over het openen van de jampot gaat bv....al zou dat maar een beetje helpen en een beetje aanzet tot nadenken daarover...dan is het al mooi meegenomen vind ik....quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 2 topics op een Nederlandse forum wat verandert aan ons/beter maakt in 't algemeen.
Blijf vooral zo naïefquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef F1978 het volgende:
[..]
Het onderwerp ligt juist wat gevoeliger bij de mensen, dan wanneer het over het openen van de jampot gaat bv....al zou dat maar een beetje helpen en een beetje aanzet tot nadenken daarover...dan is het al mooi meegenomen vind ik....
Okee ? gebaseerd op ?? ik zie jou niet iets doen om dingen beter te maken, afzeiken kan iedereen, is niks moeilijks aan, positief zijn is beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef TwentyFourr het volgende:
35 jaar en ongeveer net zoveel intelligentie als een baksteen en twee pinda's bij elkaar.
of realistisch, maar iedereen mag een eigen mening hebben natuurlijk. evenzogoed respect daarvoor.quote:
Gebaseerd op bijvoorbeeld het herhalen van spreuken als 'afzeiken kan iedereen, positief zijn is beter', die je in 30 reacties 3 keer hebt weten te maken. En doordat je bijvoorbeeld zinnen niet met een punt afsluit maar met ... waarna je met een volgende zin begint.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee ? gebaseerd op ?? ik zie jou niet iets doen om dingen beter te maken, afzeiken kan iedereen, is niks moeilijks aan, positief zijn is beter.
Sommige dingen kan je niet 'beter' maken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik zie jou niet iets doen om dingen beter te maken
Ja en ik vind jouw mening poep, heb je bewezen in foksters s&gquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef F1978 het volgende:
[..]
of realistisch, maar iedereen mag een eigen mening hebben natuurlijk. evenzogoed respect daarvoor.
die ... doe ik bewust zodat het niet op elkaar allemaal plakt. en afzeiken kan iedereen moet ik bij sommige wel herhalen, omdat mensen ook eens anders kunnen reageren dan zeiken, dit bedoelde ik dus in mijn laatste topic over bepaalde mannen, zeuren terwijl een ander het goed bedoeld, doe je dat ook bij je vrouw zo ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gebaseerd op bijvoorbeeld het herhalen van spreuken als 'afzeiken kan iedereen, positief zijn is beter', die je in 30 reacties 3 keer hebt weten te maken. En doordat je bijvoorbeeld zinnen niet met een punt afsluit maar met ... waarna je met een volgende zin begint.
Maar je doet er niets aan! Waarnemen kan iedereen, positief zijn is beter.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef trovey het volgende:
Mannen en vrouwen verschillen...wat een openbaring.![]()
Dat mag je vinden hoor, ik blijf mezelf, en ik kan ook niet iedereen mogen hier op FOK!...en ik ben niet perfect zelf, heb ik nooit gezegd ook.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en ik vind jouw mening poep, heb je bewezen in foksters s&g
Je zou er toch zeikziek van worden als mannen en vrouwen hetzelfde zouden zijn?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar je doet er niets aan! Waarnemen kan iedereen, positief zijn is beter.
juist je snapt hetquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar je doet er niets aan! Waarnemen kan iedereen, positief zijn is beter.
Ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou er toch zeikziek van worden als mannen en vrouwen hetzelfde zouden zijn?
Ja, dat is ook precies de reden dat ik geen vrouw heb.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
die ... doe ik bewust zodat het niet op elkaar allemaal plakt. en afzeiken kan iedereen moet ik bij sommige wel herhalen, omdat mensen ook eens anders kunnen reageren dan zeiken, dit bedoelde ik dus in mijn laatste topic over bepaalde mannen, zeuren terwijl een ander het goed bedoeld, doe je dat ook bij je vrouw zo ?
Er mogen verschillen zijn, maar ik start deze 2 topics, om bepaalde dingen bij sommige mensen uit de wereld te helpen....het is niet negatief bedoeld....het is wel een gevoelig onderwerp voor de mensen dat kan ik begrijpen ja...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Je zou er toch zeikziek van worden als mannen en vrouwen hetzelfde zouden zijn?
Lang leve de verschillenquote:
Neeeee zonder dequote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef F1978 het volgende:
[..]
Neeeee zonder dehe, gewoon positief blijven he, kom op je kan het
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Lang leve de verschillen...ook al ergeren we er ons allemaal wel eens aan.
Nee hoor, zeker niet....had gewoon zin om een keer iets te doen voor anderen, is niks mis mee toch ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, wie denk je dat je bent? Superheld?
Nee... natuurlijk geen superheld... slechts iemand die wil laten zien dat mannen en vrouwen elkaar horen te respecteren... en zo de wereld een stukje beter wil maken... open je ogen...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:53 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, wie denk je dat je bent? Superheld?
yes, langzaam maar zeker komt het wel he, straks nog eenquote:
Je hebt niks gedaan voor een ander buiten een topic geopendquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet....had gewoon zin om een keer iets te doen voor anderen, is niks mis mee toch ?
Touchequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en ik vind jouw mening poep, heb je bewezen in foksters s&g
Oke....quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee... natuurlijk geen superheld... slechts iemand die wil laten zien dat mannen en vrouwen elkaar horen te respecteren... en zo de wereld een stukje beter wil maken... open je ogen...
Wavoor hippie ben jij wel niet zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef F1978 het volgende:
[..]
yes, langzaam maar zeker komt het wel he, straks nog eenof
en dan is het helemaal top
Voor een klein deel kan het helpen, niet voor iedereen...ben ik met je eens....voor een deel verander er niks idd...maar ik ben met een klein deel al blij, als die er serieus even over na gaat denken na deze topic. praten binnen een relatie zal dingen toch nog altijd eerder beter maken dan slechter...quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee... natuurlijk geen superheld... slechts iemand die wil laten zien dat mannen en vrouwen elkaar horen te respecteren... en zo de wereld een stukje beter wil maken... open je ogen...
Nou door het drukke leven wat iedereen leidt, schiet samen praten er weleens in om te doen, dat is al een belangrijk punt, goed op 1 lijn blijven met elkaar...en er ook af en toe in de avond rustig de tijd ervoor nemen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:56 schreef Dehelerambam het volgende:
Zwakke en tegenvallende OP.
Je verschuilt je nu achter "algemene klachten van mannen over vrouwen". Kom op zeg: je wilde ons toch vertellen hoe het moet? Hoe het beter kan?
Geef eens je eigen mening.
Is dat een reactie op mijn post?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:59 schreef F1978 het volgende:
Nou door het drukke leven wat iedereen leidt, schiet samen praten er weleens in om te doen, dat is al een belangrijk punt, goed op 1 lijn blijven met elkaar...en er ook af en toe in de avond rustig de tijd ervoor nemen.
Waren we maar allemaal hippies, dan zat de tv niet vol met ellende allemaal door familie's die uit elkaar vallen bv...door wie van de twee geslachten dan ook, en je weet dat er veel meer voorbeelden zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wavoor hippie ben jij wel niet zeg.
ja, logisch toch...beide kanten van het verhaal is eerlijk toch ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:03 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mijn post?
Kom op, geef eens je eigen mening! Mannen waren respectloos volgens jou en nu kom je met 'mannen vinden..'??
Maar dit is dus juist niet de andere kant...quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:05 schreef F1978 het volgende:
ja, logisch toch...beide kanten van het verhaal is eerlijk toch ?
Normaals ging er in de beide topics niet om dat ikzelf een kant kies, beide zijn niet perfect, maar op deze manier, zien beide geslachten dingen van elkaar om over na te denken, dat is een discussie tenslotte.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:03 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Is dat een reactie op mijn post?
Kom op, geef eens je eigen mening! Mannen waren respectloos volgens jou en nu kom je met 'mannen vinden..'??
En wat zou je daar in willen zien dan precies ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:07 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Maar dit is dus juist niet de andere kant...
Kun je geen nieuwe OP maken?![]()
Meer werk en beter inzicht aub.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
En wat zou je daar in willen zien dan precies ?
Het is een poging om in elk geval iets te verbeteren. Het is positief bedoeld, en wie het oppakt, pakt het op, mensen kunnen hier van elkaar lezen en daardoor misschien leren...wie weet weten ze het allemaal wel, maar soms bij dingen stilstaan kan helpen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:12 schreef SonicVolcano het volgende:
TS is de nieuwe wereldverbeteraar?
Face it. Wat je nu allemaal schetst is nou eenmaal niet de realiteit.
zoals: noem voorbeeldenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Meer werk en beter inzicht aub.
ahhhh dus wel commentaar, maar zelf niks zinnigs in te brengen...jij ben makkelijk zegquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:15 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Fuck dat, dit is niet mijn topic. Jouw verantwoordelijkheid.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:34 schreef F1978 het volgende:
Na aanleiding van mijn topic "Respect voor vrouwen".. KLB / Respect voor vrouwen
Is hier dus de andere kant van het verhaal en kan hier dus op gereageerd worden.
Algemene klachten van mannen over vrouwen zijn:
- Dat ze vaak zeuren over de kleinste dingen
Mannen zeuren evenveel![]()
- Minder technisch aangelegd
Wat een vooroordeel, de meeste mannen gaan daar vanuit.. Als een vrouw dan zelf der fietsband plakt en der ketting terug op der fiets legt (easy..) dan is het al.. huh kun jij dat? ja dat kan een kind van 7 ook!
- Gedomineerd worden door emotie en gevoel
Niet op iedere vrouw van toepassing.. denk 50% wel 50% niet
- Minder respect dan vroeger voor mannen, omdat de vrouw nu ook werkt
Ik heb net zoveel respect voor mannen als voor vrouwen.. dus weet niet wat er aan mankeert
- Aan soms hoge eisen moeten voldoen
Zoals?
etc.
Gaarne jullie mening hierover...
Klopt, ik ben van mening dat wat je daar zegt waar is jaquote:
Dank. Dat. En je eigen mening!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je komt nu met vage algemeenheden waar niemand wat mee kan en je probeert daarvan gespreksleider te worden. Saaaaiiii![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:19 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Dank. Dat. En je eigen mening!
In je andere topic zeg je dat je mannen wil helpen beter te worden. Dus ik had uiteraard nu wel van je grote wijsheid gebruik willen maken
ja, ik wil het liefste dus allebei beter maken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je komt nu met vage algemeenheden waar niemand wat mee kan en je probeert daarvan gespreksleider te worden. SaaaaiiiiSubtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
open een topic en red een zwerverquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 2 topics op een Nederlandse forum wat verandert aan ons/beter maakt in 't algemeen.
Laat me niet lachen. Ik heb meer in te brengen dan jij. Ik voel me gewoonweg niet verantwoordelijk voor het toevoegen van voorbeelden aan een al gefaald onderwerp van een gefaalde TS die niet meer dan een twee zinnen kan opschrijven zonder dat zijn post een puinhoop wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:16 schreef F1978 het volgende:
[..]
ahhhh dus wel commentaar, maar zelf niks zinnigs in te brengen...jij ben makkelijk zeg
Die hebben vaak geen computer, maar zou wel een goede bezigheid voor ze zijn...ze hebben toch niks anders te doen bijna...:)quote:
Ik lees alleen....afzeik afzeik afzeik....positief zijn zit niet in jou he....it's a shame...quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Ik heb meer in te brengen dan jij. Ik voel me gewoonweg niet verantwoordelijk voor het toevoegen van voorbeelden aan een al gefaald onderwerp van een gefaalde TS die niet meer dan een twee zinnen kan opschrijven zonder dat zijn post een puinhoop wordt.
Kijk naar je OP. Het is nauwelijks leesbaar. Je bent 35 en je kan niet eens een fatsoenlijk stukje tekst schrijven. Waarom zou ik moeite voor jou doen als ik weet dat er toch niets mee gebeurd?
Nee, ik maak mijn eigen topics wel. Of posts. Soms maak ik posts van meer dan 1000 woorden als reactie op iemand, ook al weet ik dat niemand ze leest. Alleen degene op wie ik heb gereageerd. Maar dat is geen probleem, want ik help diegene en of de rest het advies meeleest of niet is van minder belang. Dit in tegenstelling tot jouw aanpak. Zelfbenoemd werelverbeteraar. Koning van de spreuk zonder enige waarde. Kijk naar mijn sig. Dat kan ik ook. Wat staat erachter? Juist, dat is wat je doet. Ga Nederlands leren. Ga je inleven in andere posities. Doe wat nuttigs. Ga in een beren opvangcentrum werken. Ga desnoods een school bouwen in Afrika. Maar de wereld verbeteren met dit? Hoezo denk je dat niemand je serieus neemt.
Fout.quote:
wat?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Die hebben vaak geen computer, maar zou wel een goede bezigheid voor ze zijn...ze hebben toch niks anders te doen bijna...:)
Waarheid verhullen met leugens doet niemand een plezier. Ik ben positief als je dat verdient.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik hoor alleen....afzeik afzeik afzeik....positief zijn zit niet in jou he....it's a shame...
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:20 schreef F1978 het volgende:
ja, ik wil het liefste dus allebei beter maken...
Val jij nou serieus over dat die openingspost misschien niet helemaal correct Nederlands is? Ik zie niet echt wat er nou fout aan is hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Laat me niet lachen. Ik heb meer in te brengen dan jij. Ik voel me gewoonweg niet verantwoordelijk voor het toevoegen van voorbeelden aan een al gefaald onderwerp van een gefaalde TS die niet meer dan een twee zinnen kan opschrijven zonder dat zijn post een puinhoop wordt.
Kijk naar je OP. Het is nauwelijks leesbaar. Je bent 35 en je kan niet eens een fatsoenlijk stukje tekst schrijven. Waarom zou ik moeite voor jou doen als ik weet dat er toch niets mee gebeurd?
Nee, ik maak mijn eigen topics wel. Of posts. Soms maak ik posts van meer dan 1000 woorden als reactie op iemand, ook al weet ik dat niemand ze leest. Alleen degene op wie ik heb gereageerd. Maar dat is geen probleem, want ik help diegene en of de rest het advies meeleest of niet is van minder belang. Dit in tegenstelling tot jouw aanpak. Zelfbenoemd werelverbeteraar. Koning van de spreuk zonder enige waarde. Kijk naar mijn sig. Dat kan ik ook. Wat staat erachter? Juist, dat is wat je doet. Ga Nederlands leren. Ga je inleven in andere posities. Doe wat nuttigs. Ga in een beren opvangcentrum werken. Ga desnoods een school bouwen in Afrika. Maar de wereld verbeteren met dit? Hoezo denk je dat niemand je serieus neemt.
ik weet een betere bezigheid: ZOEK EEN BAANquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Die hebben vaak geen computer, maar zou wel een goede bezigheid voor ze zijn...ze hebben toch niks anders te doen bijna...:)
waarheid verhullen zelfs? wow...dat is weer iets nieuws, jij bent de eerste ooit die dat tegen mij zegtquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Waarheid verhullen met leugens doet niemand een plezier. Ik ben positief als je dat verdient.
Thanxquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Val jij nou serieus over dat die openingspost misschien niet helemaal correct Nederlands is? Ik zie niet echt wat er nou fout aan is hoor.
En ik snap ook niet waarom je nou weer trots bent op quasi intelligente zinnetjes in je signature.
Je loopt hier alleen maar te zeuren en draagt verder niets bij aan dit topic. Als je dan wilt klagen over dat dit topic uitloopt op bagger dan ben je zelf één van de verantwoordelijken daarvoor.
Ja, klopt....het lost weinig op als ze maar depressief in hun zelf rondwandelen en mensen in het park angst aanjagen bv...ACTIE met hun lichaam en brein..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef AMangold het volgende:
[..]
ik weet een betere bezigheid: ZOEK EEN BAANNikste computeren, werken zodat ze terug een dak boven hun hoofd hebben
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Mannen kunnen ook zeuren hoor, kijk maar naar de post van TwentyFourr boven je.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Fout.
Mannen zeuren niet, mannen hebben ideeen of kritiek, beide zijn de weg naar vooruitgang, vrouwen zeuren, hoe vaak ze ook zeuren, er veranderd nooit iets.
Ja een kind van 7 wel, maar een vrouw niet. Je snapt zelf (weer iets dat vrouwen niet snappen) de ironie niet eens: je argument is dat er minimaal één vrouw is die haar band kan plakken (hoe lang duurt dat, hoe vaak moest ze hulp vragen?) om te stellen dat vrouwen geen inzichtproblem hebben..
Niemand gelooft dat de helft van de vrouwen potten zijn, onzin dus.
De eisen van een sprookjesboek
Nederlands betekent niet alleen Nederlandse spelling. Het gaat om het idee van een verhaal schrijven. Kijk ernaar, wat de fuck is dit? Hoe wil je een serieus topic maken als je niet eens een fatsoenlijk, leesbaar verhaal met argumenten kan schrijven?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:26 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Val jij nou serieus over dat die openingspost misschien niet helemaal correct Nederlands is? Ik zie niet echt wat er nou fout aan is hoor.
En ik snap ook niet waarom je nou weer trots bent op quasi intelligente zinnetjes in je signature.
Je loopt hier alleen maar te zeuren en draagt verder niets bij aan dit topic. Als je dan wilt klagen over dat dit topic uitloopt op bagger dan ben je zelf één van de verantwoordelijken daarvoor.
En om mijn gezeur helemaal compleet te maken, jij bent écht achterlijk. 'Waarheid verhullen' slaat niet op jou maar slaat op wat ik zou doen als ik leugens zou vertellen. Bij de goden zeg..quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:27 schreef F1978 het volgende:
[..]
waarheid verhullen zelfs? wow...dat is weer iets nieuws, jij bent de eerste ooit die dat tegen mij zegt
Oke sorryquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En om mijn gezeur helemaal compleet te maken, jij bent écht achterlijk. 'Waarheid verhullen' slaat niet op jou maar slaat op wat ik zou doen als ik leugens zou vertellen. Bij de goden zeg..
Beetje respect voor deze manquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:34 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
En om mijn gezeur helemaal compleet te maken, jij bent écht achterlijk. 'Waarheid verhullen' slaat niet op jou maar slaat op wat ik zou doen als ik leugens zou vertellen. Bij de goden zeg..
Dankje evenzogoed voor je briljante mening hierquote:
Hij maakt in de OP prima duidelijk wat de bedoeling is van zijn topic. Dat jij dat niet een fatsoenlijk verhaal vindt is toch niet zijn probleem? Hij doet het sowieso beter dan dat ik het zou kunnen. Dat is een feit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nederlands betekent niet alleen Nederlandse spelling. Het gaat om het idee van een verhaal schrijven. Kijk ernaar, wat de fuck is dit? Hoe wil je een serieus topic maken als je niet eens een fatsoenlijk, leesbaar verhaal met argumenten kan schrijven?
Hoe kom je in hemelsnaam nou weer bij het feit dat ik trots ben op wat in mijn sig staat, ik ben juist het tegenovergesteld daarvan. Mijn sig is sarcastisch, wakey-wakey. Dat jij dat niet begrijpt en gaat aannemen dat ik ergens trots op bendat staat er in de verste verte niet.
Net als dat ik klaag over dat dit topic uitloopt op bagger. Mijn hemel mens je verzin je alles ter plekke of heb je nooit begrijpend leren lezen? Kan je niet gewoon je mond dichthouden? Alsof JIJ met deze post ook maar iets nuttigs toevoegt. Voor zover er in dit topic serieus iets nuttigs is toe te voegen.
ahhhh lief van je dat te zeggenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Lonely-girl het volgende:
Hij doet het sowieso beter dan dat ik het zou kunnen. Dat is een feit.
Je onderschat jezelf.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:38 schreef Lonely-girl het volgende:
Hij doet het sowieso beter dan dat ik het zou kunnen. Dat is een feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:45 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf.Omg........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel geDMt hoor door 'm. Maar niet op die manier.... ik zoek meer naar iemand van mijn leeftijd. Het is gewoon vriendschappelijk.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:45 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf.Nope, geen dm...en daar doe ik het niet voor zoiezo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ja, klopt....maar andersom als een vrouw met veel kerels neukt is het een hoer meteen en als een man dat doet hoor je niks...dus dat hou je van beide kanten dat soort zaken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:57 schreef Latert het volgende:
Als een vrouw maagd is of met weinig mannen neukt, krijgt ze respect. Maar als een man maagd is of weinig vrouwen heeft geneukt, is het een loser.
Ja daar hebben we geluk bij.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, klopt....maar andersom als een vrouw met veel kerels neukt is het een hoer meteen en als een man dat doet hoor je niks...dus dat hou je van beide kanten dat soort zaken.
tja..geluk, meer de manier van hoe het nou eenmaal gaat in de praktijk, verander je niet zo snel wat aan, ook mijn topics niet helaas xDquote:
Hoezo helaas? Dit helpt ook niet jongen US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #43quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef F1978 het volgende:
[..]
tja..geluk, meer de manier van hoe het nou eenmaal gaat in de praktijk, verander je niet zo snel wat aan, ook mijn topics niet helaas xD
Okee, maar daar posten meerdere mannen toch ook, waarom zou ik dat niet mogen danquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:10 schreef GJonline het volgende:
[..]
Hoezo helaas? Dit helpt ook niet jongen US / [M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #43
Laatste post ben jij toch?
Respect manquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:14 schreef F1978 het volgende:
[..]
Okee, maar daar posten meerdere mannen toch ook, waarom zou ik dat niet mogen dan?
okequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:21 schreef GJonline het volgende:
[..]
Respect manJe begrijpt me niet, het is goed.
Dat was niet mijn argument maar het gleufdier voor je, als ik mijn argumenten zou gebruiken zou dat niet eerlijk zijn; ze heeft geen tijd om daar over na te denken, verder is dat deels de conclusie: een kind kan het, maar zodra het zich vrouw wil noemen verliest het opeens alle mogelijkeheden rationeel en compentatief te denken?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:32 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Mannen kunnen ook zeuren hoor, kijk maar naar de post van TwentyFourr boven je.
En ik kan mijn band niet plakken. Maar ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat wel kunnen.
Verder vind ik je argumentatie nogal seksistisch. Je stelt dat een kind van 7 een band kan plakken of een ketting erom leggen, maar dat vrouwen dat allemaal niet zouden kunnen. Op basis van wat trek je die conclusie?
heb je een account bij het vivaforum, denk dat het daar wel een succes wordtquote:Op zondag 18 augustus 2013 22:54 schreef vera166 het volgende:
Ts ik ben het wel eens met je topics en ik ben niet de enige op dit forum, maar dit is een forum en dan ook nog eens FOK dus het is vrij zinloos om je hier druk om te maken vanwege het hoge troll-gehalte en de stoere internethelden hier
en als ze iets onrespectvol iets doen doe je dat niet meer? nou dan was die gelijkwaardigheid en respect ook maar een wassen neus als je dat als eerste laat vallenquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:01 schreef Anyanka het volgende:
Ik respecteer personen (m/v) wanneer ze geen heel onrespectvolle dingen doen, en hoop op hetzelfde. Al dat gezeur over mannen en vrouwen...
Ik bedoel het ook helemaal niet om te klagen hoor, ik zeg gewoon hoe het zit :-)quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
heb je een account bij het vivaforum, denk dat het daar wel een succes wordt
Moet ik hier nou nog serieus op ingaan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat was niet mijn argument maar het gleufdier voor je, als ik mijn argumenten zou gebruiken zou dat niet eerlijk zijn; ze heeft geen tijd om daar over na te denken, verder is dat deels de conclusie: een kind kan het, maar zodra het zich vrouw wil noemen verliest het opeens alle mogelijkeheden rationeel en compentatief te denken?
Meisjes kunnen boomhutten maken, maar vrouwen niet; ze proberen zo hard vrouwelijk te zijn (VROUWELIJK, HAHAHA!) dat ze vergeten wat dat precies inhoudt..
Mijn argumenten, kijk daar gaat de vrouw weer, die hoort iets dat haar niet aanstaat en wil het aanvallen, maar natuurlijk heb je daar geen tijd voor, ik heb ze niet eens opgeschrevenquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:32 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Moet ik hier nou nog serieus op ingaan?
Laat ik het eens proberen. Hoezo jouw argumenten? En hoezo heeft ze geen tijd om daarover na te denken?
Hoe kom je erbij dat vrouwen niet rationeel en competitief (ik vermoed dat je dat bedoelt) kunnen denken? Het is misschien wel zo dat je vaker vrouwen emotioneel ziet reageren dan mannen. Dat heeft ook voor een groot deel met onze hormoonhuishouding te maken waardoor we gevoeliger zijn en sneller geneigd zijn om op die manier te reageren en ons te uiten wanneer er iets is. Maar dat betekent echt niet dat we altijd emotioneel reageren en bij ons het vermogen ontbreekt om rationeel te reageren. We kunnen prima rationeel reageren wanneer dat nodig is (uitzonderingen daar gelaten).
Wat dat betreft vind ik je theorie of wat het ook mag zijn ongefundeerd en kortzichtig.
Nou, om te beginnen, daarom dusquote:Dat heeft ook voor een groot deel met onze hormoonhuishouding te maken waardoor we gevoeliger zijn en sneller geneigd zijn om op die manier te reageren en ons te uiten wanneer er iets is.
lekker man, een vlotte paarskoppig monster van 83 kiloquote:Op maandag 19 augustus 2013 01:47 schreef Purplesparks2 het volgende:
Ach, ook positieve kanten zien van vrouwen zoals: Lichamelijk hebben ze gemiddeld gewoon een mooiere bouw dan mannen.
Kben wel fan van Paars.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
lekker man, een vlotte paarskoppig monster van 83 kilo
Dat is gewoon volslank.quote:Op maandag 19 augustus 2013 02:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hèhèquote:Op maandag 19 augustus 2013 02:04 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren als ze een verborgen agenda hebben. Dat heeft weinig met rationaliteit te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:10 schreef oLexie het volgende:
Als vrouwen rationeel zijn, dan 'zeuren' ze. Het is echt nooit goed.
Pff, vrouwen zeuren al als ze zeggen dat je even je handen met zeep moet wassen voordat je aan het eten gaat zitten terwijl je net je teennagels van je voeten af hebt lopen scheuren.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren als ze een verborgen agenda hebben. Dat heeft weinig met rationaliteit te maken.
Vrouwen zeuren vooral als de man een slappe zak isquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
Pff, vrouwen zeuren al als ze zeggen dat je even je handen met zeep moet wassen voordat je aan het eten gaat zitten terwijl je net je teennagels van je voeten af hebt lopen scheuren.
Mannen.
Nou ik heb medelijden met je dat je de hele dag gezeik aanhoort dan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vrouwen zeuren vooral als de man een slappe zak is
Hahahahahaquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:31 schreef oLexie het volgende:
[..]
Nou ik heb medelijden met je dat je de hele dag gezeik aanhoort dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |