Levante werd vorig seizoen 11de.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vorig jaar nog ergens in de top 8 geëindigd, toch? Geen idee of ze veel spelers kwijtgeraakt zijn, als ik het me goed herinner teren ze met name op ervaren spelers, maar ze gaan hier toch hard onderuit.
Ah, oke. Ik dacht dat ze een stuk hoger stonden, maar misschien was dat aan het begin van het seizoen. Normaal gesproken inderdaad dus geen partij voor Barcelona, maar eigenlijk is niemand dat daar voor Barca en Real.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Levante werd vorig seizoen 11de.
20 april 2013: FC Barcelona 1-0 Levante
Villa miste een penalty en Cesc scoorde.
25 november 2012: Levante 0-4 FC Barcelona
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik dacht dat ze een stuk hoger stonden, maar misschien was dat aan het begin van het seizoen. Normaal gesproken inderdaad dus geen partij voor Barcelona, maar eigenlijk is niemand dat daar voor Barca en Real.
Hij viel precies in het hoekjequote:
Ja, dat zijn clubs die incidenteel wel van ze kunnen winnen, maar niet structureel naar mijn mening. Daarvoor is het niveauverschil gewoon te groot.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.
Dat klopt, Atletico komt nog het meest mee. Maar goed, in Duitsland heb je ook Bayern en Dortmund. Lëverkusen een waardige derde en Schalke meestal vierde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, dat zijn clubs die incidenteel wel van ze kunnen winnen, maar niet structureel naar mijn mening. Daarvoor is het niveauverschil gewoon te groot.
Atletico is Falcao kwijt, Valencia is Soldado kwijt, Sevilla is Negredo en Navas kwijt. Van sociedad weet ik ff niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Atletico, Valencia, Sevilla, Sociedad.
Klopt, maar ik sprak op basis van vorig seizoen eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Atletico is Falcao kwijt, Valencia is Soldado kwijt, Sevilla is Negredo en Navas kwijt. Van sociedad weet ik ff niet.
Gat is alleen maar groter geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |