Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Als FOX of FOX zijnde.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Als FOX zijnde zou ik de NOS per direct laten weten dat ze onder geen beding opnieuw de rechten voor de samenvattingen krijgen.
Dat waardeer ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar. We maakte ons even zorgen met z'n alle.
Cambuur schijnt echt de shit te zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat FC Groningen goed was; blijkt iedereen dik te winnen van NEC en Utrecht
Kowet uit altijd lastig.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat FC Groningen goed was; blijkt iedereen dik te winnen van NEC en Utrecht
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cambuur schijnt echt de shit te zijn.
Geen clublied.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:35 schreef Grifte het volgende:
Waarom spelen ze 'The saints are coming'?
Hasj pillen en nog iets.. is niet bepaald iets voor saintsquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:35 schreef Grifte het volgende:
Lachen met de NOS.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Verhoeven nu HealthCity op zn buik en de BurgerKing naast zijn doel?
Deze baas weet.quote:
Is al 10 jaar de goaltune ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:35 schreef Grifte het volgende:
met melkquote:
Nee, je moet het één keer per week doen he.quote:
Nee, dat is NEC. Maar NAC is ook zwaar kleurloos ja.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
NAC moet toch wel de meest stompzinnige en saaie club uit de eredivisie zijn.
Die twee strijden om die titel.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, dat is NEC. Maar NAC is ook zwaar kleurloos ja.
Nouja sinds seizoen 2006/7 ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat nummer is lang geen tien jaar oud
Je kunt veel over NEC zeggen, maar saai is het niet. Heb me uitstekend vermaakt.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, dat is NEC. Maar NAC is ook zwaar kleurloos ja.
NAC is niet beter dan NEC.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Sarpong kan er echt niets van, die past wel bij NEC.
Ik hoop het nietquote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef OverRated het volgende:
Is dat filmpje over Twente ergens terug te zien?
waarschijnlijk in de complete uitzending.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef OverRated het volgende:
Studio Sport wordt nog herhaald vanavond.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:45 schreef OverRated het volgende:
Roda vond ik vorig seizoen ook echt kut, maar dit seizoen hebben ze nog wel cult-potentieel met spelers als Demouge, van Peppen en Ramos. NEC, NAC en ADO vind ik de meest grauwe en oninteressante clubs in de Eredivisie.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt veel over NEC zeggen, maar saai is het niet. Heb me uitstekend vermaakt.
NAC en Roda zijn echt een drama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen Levante ook echt, dat is niet eens een heel klein ploegje.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord - NAC is een degradatiekraker.
Als ze de tweede ring zouden filmen.quote:
Cambuur is de club van het noordenquote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur is de club van het noorden![]()
Volgende week pakken we de angstgegner even in.
Twee problemen, Bovenberg en Breuer.quote:
Oh.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze de tweede ring zouden filmen.
Clubs in geel en zwart zitten nooit vol.quote:
Nee joh. Die hebben een fucking gigantisch stadion in een streek waar 4 profclubs op elkaars lip spelen.quote:
Volgens mij niet. Misschien een idee om te fuseren met Fortuna en MVV?quote:
Vervanger van 'rondje langs de velden', waar de stagair zich altijd mocht uitleven met woordgrapjes.quote:
#studiovoetbaltwitter:jvermeer3 twitterde op zondag 18-08-2013 om 19:55:10Ik wil dat filmpje met die marionet over Michel Jansen nog wel een keer zien #studiovoetbal reageer retweet
Kijk straks wel even online dan. Gewoon in het begin van de eredivisiesamenvattingen uitzending toch?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studio Sport wordt nog herhaald vanavond.
Voor Twente - Utrecht, na de Klassieker.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:55 schreef OverRated het volgende:
[..]
Kijk straks wel even online dan. Gewoon in het begin van de eredivisiesamenvattingen uitzending toch?
Oh dat is er niet meer inderdaad, zonde. Was altijd hilarisch.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vervanger van 'rondje langs de velden', waar de stagair zich altijd mocht uitleven met woordgrapjes.
Staat nog steeds niet op uitzending gemist..quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor Twente - Utrecht, na de Klassieker.
Studio Sport Eredivisie komt nooit op uitzending gemist. Heeft iets te maken met uitzendrechten geloof ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Staat nog steeds niet op uitzending gemist..
Oh ja, zit wat in.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studio Sport Eredivisie komt nooit op uitzending gemist. Heeft iets te maken met uitzendrechten geloof ik.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Studio Sport Eredivisie komt nooit op uitzending gemist. Heeft iets te maken met uitzendrechten geloof ik.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
http://www.npo.nl/programmas/POW_00662287
Ja is wel raar ja. Staat niet op uitzendinggemist.nl, maar wel weer op npo.nl.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]Nooit geweten. Heb er wel eens naar gezocht.
http://www.npo.nl/programmas/POW_00662287quote:
Ik had op uitzendinggemist.nl gekeken jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja is wel raar ja. Staat niet op uitzendinggemist.nl, maar wel weer op npo.nl.
[..]
http://www.npo.nl/programmas/POW_00662287
Wat had je anders verwacht van die snavels?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik had op uitzendinggemist.nl gekeken ja
Dank
Edit: God, wat een sneu filmpje over Twente![]()
Wel op uitzending gemist via de decoder.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben benieuwd. Alleen laatste half uurtje gezien.
neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Depay
Wat een prutsspeler is dat zeg.
Davy is het hier mee eens.
Davy snapt er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
Depay
Wat een prutsspeler is dat zeg.
Davy is het hier mee eens.
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Davy snapt er niet zoveel van.
Geen neutrale kijker was boos geworden om een pingel daarvoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, gebeurde niet veel.
Wel dom van Brenet.
Heeft een punt gered.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geweldige keeper die Zoet.
GGMM is het hier mee eens.
Ik vind het momenteel nog geen geweldige keeper, nee. Zeker niet het niveau wat PSV zoumoeten nastreven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geweldige keeper die Zoet.
GGMM is het hier mee eens.
Wijze woorden.quote:
Omdat Kuijtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zenden ze Arsenal - Fener uit?
Ik ga niet kijken, echt compleet niet spannend.quote:
Mwa, als ik Feyenoord was zou ik eerder voor die Mokotjo gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fernandez leuke speler voor een club als bijvoorbeeld Feyenoord.
Mokhtar past ook wel bij PSV, beter dan die Depay.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fernandez leuke speler voor een club als bijvoorbeeld Feyenoord.
Nou niet overdrijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mokhtar past ook wel bij PSV, beter dan die Depay.
combobreakerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:55 schreef -Willempie- het volgende:
Ik hoop zo dat NEC eruit vliegt dit jaar
dat zag er niet uit neequote:
Oja? Nog nooit van gehoord hoor...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Mosselveld
Ooit een groot talent.
Bij Willem II werd ie als groot talent gezien, een toekomstige LB voor het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:59 schreef remcoP het volgende:
[..]
Oja? Nog nooit van gehoord hoor...
Niet echt nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Willem II werd ie als groot talent gezien, een toekomstige LB voor het Nederlands elftal.
Da's er niet helemaal uitgekomen.
Danny Mathijssen was ook een groot talentquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Willem II werd ie als groot talent gezien, een toekomstige LB voor het Nederlands elftal.
Da's er niet helemaal uitgekomen.
Breuer en Bovenbergquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC is ook een vreemdelingenlegioen.
Spelen er nog Nederlanders?
Topshow.quote:
van Eijden en Foor enige 2 nederlanders in de basis ja.quote:
Wanneer gaat Burnet weg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:08 schreef Paxcon het volgende:
Schet
Blij dat hij bij ons weg is, dramatische speler
Ik ga ook even Burnet uit de selectie zette.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk zo snel mogelijk.
Is weer eens uit de selectie gezet omdat hij te laat was
Met vaseline lukt allesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga ook even Burnet uit de selectie zette.
Hij zit diep.
Afgezien daarvan wel eens leuk een spontane gast voor de camera te hebben. Ipv zo'n mediagetrainde sufkut.quote:
Ik moet dan altijd denken aan probleemwijken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:02 schreef alors het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als ik Immers zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |