SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deathlift or Die.
thnx brotha k hou van jequote:Op zondag 18 augustus 2013 19:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
fipo, deze is voor jou etha!!!
Elke x?quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef no1uknow het volgende:
hahaha etha elke keer als ik je ui zie moet ik kkhard lachen hardop
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:37 schreef no1uknow het volgende:
hahaha etha elke keer als ik je ui zie moet ik kkhard lachen hardop
Waar ben jij al die tijd geweest?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:49 schreef G.R.S. het volgende:
Het is wel irritant als een persoon 30 minuten lang 1 oefening doet. Mja, huilie doen bij instructeur is wel gay
quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij heeft Leks echt wel een mooie lach... zo beetje sexy lagg stel ik me voor... Klopt dat adoo ?(nohommo)
Werken aan mijn scriptie, geld verdienen en dat soort dingenquote:Op zondag 18 augustus 2013 20:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar ben jij al die tijd geweest?
Maar idd, ga dan gewoon naar die persoon toe en vraag of je ff tussendoor mag ofzo.
Haha okay, ik dacht vakantie. Maar het was juist het tegengesteldequote:Op zondag 18 augustus 2013 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Werken aan mijn scriptie, geld verdienen en dat soort dingenFOK! is niet goed voor je als je belangrijkere dingen te doen hebt
dat is wat ik soms leuk vind aan trap, de humor/'alles kan en mag'quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:55 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Die intro met Frans Bauer, koning toch!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |