Tuurlijk, knulletje.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ken uw moeke heel goed, veel mensen kennen je moeder goed.
Stik erin.quote:
Panzerkraftwagen Mausquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik mag jouw usernaam wel.
HAP HAP HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIquote:
PANZERKAMPFWAGENquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stik erin.
[..]
Panzerkraftwagen Maus
Leuk man, beter blijf je ontopic of blijf je weg. In elk topic 'kuttopic' posten doe je maar in ONZ.quote:
KLB niet kut vinden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk man, beter blijf je ontopic of blijf je weg. In elk topic 'kuttopic' posten doe je maar in ONZ.
Leuk man, beter stop jij met dingen bepalen voor anderen. Ik vind het inderdaad een kuttopic, aangezien imo die krengen geen toegevoegde waarde hebben. Past dat niet in jouw straatje?quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk man, beter blijf je ontopic of blijf je weg. In elk topic 'kuttopic' posten doe je maar in ONZ.
Je bent dan ook godschruweleik irritant. En zulke users zijn we liever kwijt dan rijk, ook in KLB. Dus als je hier 'grappig' wil gaan zitten doen kun je je kapotgeneukte kontje beter terug naar ONZ manouvreren.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
GoldgristusallemachtigDe users van tegenwoordig hebben echt geen huid meer.
Hihiquote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Van die paupers zoals jij en andere ONZ-gebruikers die alleen maar [ afbeelding ] gebruiken zijn nog erger.
Oud topikquote:
Terecht, goede klacht van een topuserquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oud topikHad hem bijna gekikt xD loll
Dat is echt verschrikkelijk irritant jaquote:
Kolaquote:
Ja net zoiets als hier onderquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:32 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat is echt verschrikkelijk irritant ja
[..]
Kola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |