Daar ben ik inmiddels overheen, het zijn nu labradorpuppy'squote:
Ondanks jouw PI ga ik jou ook aangeven bij Danny, gewoon omdat jij het bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:27 schreef Pharkus het volgende:
Wat een nonklacht. Nee dat slaat niet op een kloosterbewoonster KM.
Regel meteen even opslag voor me. Lufjoequote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ondanks jouw PI ga ik jou ook aangeven bij Danny, gewoon omdat jij het bent
je moet gewoon zoeken naar lekkere fistfucks.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Daar ben ik inmiddels overheen, het zijn nu labradorpuppy's
Later ga ik het misschien combineren
Dat is inderdaad een groot gemisquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik erger me meer aan het feit dat er nog steeds geen emo.gif-PI is.
Danny vraagt wie jij bent....quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Regel meteen even opslag voor me. Lufjoe
Toen jij begon was ik al een alpha versiequote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
toen ik op fok begon waren pi's nog in alpha versie
Wie zijn wij, wat doen we hier, waarheen waarvoor.quote:
Ja godver, ga lekker emotioneel lopen doen in mijn topicquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie zijn wij, wat doen we hier, waarheen waarvoor.
Bakbanaanquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
![]()
Mijn standaard PI voor het demagoogje. Helaas bestaan ze niet.
Zal ik je helpen met je opslag? Ik heb wel eens een blauwe maandag getennist.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Regel meteen even opslag voor me. Lufjoe
Graag, ik kan er geen fluit van.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik je helpen met je opslag? Ik heb wel eens een blauwe maandag getennist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |