SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 18-08-2013 16:45:12 ]
De mooiste clubs is een feit? Mkayquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn gewoon feiten. Die kun je onmogelijk negeren.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef Lastpost het volgende:
En natuurlijk is Ajax-Feyenoord dé wedstrijd van de Eredivisie.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor kerst nog niet, denk/vrees ik.
Eind oktober verwacht ik.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor kerst nog niet, denk/vrees ik.
Tuurlijk, historie, grootte, prijzen, publiek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De mooiste clubs is een feit? Mkay
Dus Real en Milan zijn feitelijk de mooiste club van de wereld?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, historie, grootte, prijzen, publiek.
Het was wel bijna altijd hun doelstelling. Verder behoort een rivaal wel een zeker basisniveau te hebben, dat is bij Feyenoord tegenwoordig ver te zoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit veel meegedaan om het kampioenschap. En dat is -nogmaals- verder ook niet relevant.
Prijzen is het niet, PSV heeft meer gewonnen dan Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, historie, grootte, prijzen, publiek.
?quote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Voelt Eindhoven zich ondergewaardeerd?
Ze gebruiken drugs en dat hebben ze op een heel groot spandoek tot uiting gebracht. Mensen doen rare dingen als ze gebruikt hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2013 16:38 schreef Caland het volgende:
Ik snap dat hele hash coke en pillen ding niet zo bij Twente. Iemand die het kan uitleggen?
Twee grootste steden van het land, qua aanhang de twee grootste clubs. Dan heb je het al snel over de grootste wedstrijd in de eredivisie natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |